Jij pikt toch alle vrouwen weer in!!!
Mustang Valley 2010 – zondag 30 mei 2010
Moderator: Shelby GT-H
- 66hipowannebee
- Donateur 2014
Kijk maar uit Piet,met die oude snoeperClaire schreef:Ja ja, Emiel, Claire is van de partij.
Piet
Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
- Shelby GT-H
- Site Admin
- Contacteer:
Jaja ik heb mijn storingdienst geruild met een collega
en niks mis is met mijn Shelby ben ik darbei!!!!
Groet,
Jeroen
-------------------------------------------------------------------
2007 Shelby GT-H CSM No. 07H340
Under Construction! http://www.shelbygth.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeroen
-------------------------------------------------------------------
2007 Shelby GT-H CSM No. 07H340
Under Construction! http://www.shelbygth.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- okp
- Donateur 2013
- Contacteer:
Voor mij gaat het dit jaar dus niet door, grrr.
Wagen is bijna klaar, maar ik heb net naar de dienst inschrijving voertuigen gebeld. Mijn inschrijvingsbewijs is er nog niet. Wat blijkt nu, als je dat per post doet (zelfs aangetekend) duurt het ongeveer 3 weken!
Er is nu pas 1 week voorbij, dus waarschijnlijk nog 2 weken wachten, voordat ik de weg op mag...
Tip voor andere mensen in België. Als je zelf naar een kantoor gaat vd DIV ipv alles op te sturen, duurt het maar 2 dagen. België en burocratie...
Misschien dat we wel komen kijken met de "gewone wagen", maar dat is toch niet hetzelfde..
grtz
Eric
Wagen is bijna klaar, maar ik heb net naar de dienst inschrijving voertuigen gebeld. Mijn inschrijvingsbewijs is er nog niet. Wat blijkt nu, als je dat per post doet (zelfs aangetekend) duurt het ongeveer 3 weken!
Er is nu pas 1 week voorbij, dus waarschijnlijk nog 2 weken wachten, voordat ik de weg op mag...
Tip voor andere mensen in België. Als je zelf naar een kantoor gaat vd DIV ipv alles op te sturen, duurt het maar 2 dagen. België en burocratie...
Misschien dat we wel komen kijken met de "gewone wagen", maar dat is toch niet hetzelfde..
grtz
Eric
- Ghost Rider
- Donateur 2014
- Contacteer:
- razor68blade
Het is een beetje de Goden verzoeken om het tegelijk te doen met Pinkpop en het R'damse Dunya Festival (twee evementen die bekend staan dat het altijd regent). 
Ach, het zal nooit de hele dag door regenen: ik ben er gewoon bij. Het zal niet de eerste keer zijn dat ze regen voorspellen en dat het toch een mooie dag wordt.
Ach, het zal nooit de hele dag door regenen: ik ben er gewoon bij. Het zal niet de eerste keer zijn dat ze regen voorspellen en dat het toch een mooie dag wordt.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
Tot op het laatst heb ik de hoop dat de het slechte weer met een boog om Mustang Valley om ons heen trekt.
Voor afgelopen nacht was er ook slecht weer voorspelt, maar hier is geen druppel gevallen.
Maar voor het geval dat, dankzij TMCN hebben we de beschikking over 1 van hun tenten.
Voor afgelopen nacht was er ook slecht weer voorspelt, maar hier is geen druppel gevallen.
Maar voor het geval dat, dankzij TMCN hebben we de beschikking over 1 van hun tenten.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022