Was eigenlijk aan het wachten tot iemand dat ging zeggenCobra302 schreef:Bram,
ga lekker sparen en koop een prius....
Simpel antwoord:
NEE
Moderator: Shelby GT-H
tuurlijk niet die moeten ze terug roepen omda zoals gewoonlijk brol is.Cobra302 schreef:Bram,
ga lekker sparen en koop een prius....
Henri schreef:Over off-topic geneuzel gesproken... dit mag wel verwijderd worden van mij....
Bram, het is alleen maar goed dat de jongste generatie intresse toont in de klassiekers. Maar ga eerst eens goed verdiepen voor je uberhaupt gaat sparen voor een mustang oid, en wat de kosten zijn voor alles.
Hopelijk een cabrio Davy ?lincoln town car
denk eens na! het zit hiet vol met fans van mustang en andere USA ford auto's waaronder de meeste toch fan zijn van de V8 met dan nog het motto the bigger the better. dus dan ga je toch geen vraag stellen over het maken van een V4 uit een V8 das er om vragen. als je minder wilt verbruiken en je wilt een mustang is de L6 een beter alternatief maar verw8 daar ook geen 4-5l uit eej.brammeke11 schreef:Ik heb tegen niemand iets. Het was gwn een vraagje.
Waarom draait het altijd uit op ruzie als ik iets post?
![]()
Nu effe iets compleet uit de wereld helpen.
Ik weet dat ik nog jong, onervaren en heel die preek ben... maar alstublieft zeg da dan gewoon in plaats van zo hevigte reageren.
En als je ziek word van zo'n vragen moet je ze gewoon negeren.
Effe offtipic: zou voor de nieuwe gaan. goh een coupe. maar in België zien ze zo een 4.6l V8 graag komen met hun hoge taksenGTA67 schreef:Hopelijk een cabrio Davy ?lincoln town car
"DAN" kan je echt genieten van de V8-Rumble.... !
Mijn maat, Polleke had er een, maar geen cabrio... prachtkar !
Maarja, het ging over de V4 hier he'...
denk eens na! het zit hiet vol met fans van mustang en andere USA ford auto's waaronder de meeste toch fan zijn van de V8 met dan nog het motto the bigger the better. dus dan ga je toch geen vraag stellen over het maken van een V4 uit een V8 das er om vragen. als je minder wilt verbruiken en je wilt een mustang is de L6 een beter alternatief maar verw8 daar ook geen 4-5l uit eej.
Bezint eer ge begint