Auto kopen op Ebay
Moderator: Shelby GT-H
Auto kopen op Ebay
Heb een leuke auto gezien op Ebay, advertentie loopt al over 2 dgn af.
Ik wil serieus kijken wat het kost om het karretje hier te krijgen.
Wat zijn goede, betrouwbare bedrijven die alles kunnen regelen vanaf de verkoper naar goedkeuring in NL?
Heb American Horsepower al een bericht gestuurd, maar nog niks gehoord.
Wat zijn goede, betrouwbare bedrijven die alles kunnen regelen vanaf de verkoper naar goedkeuring in NL?
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
- 66hipowannebee
- Donateur 2014
Re: Auto kopen op Ebay
Als je roy van AHP wilt spreken kan je hem beter bellenMack schreef:Heb een leuke auto gezien op Ebay, advertentie loopt al over 2 dgn af.
Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
http://www.autonav.nl/
heeft ism Hans van hollandranch mijn mustang prima vanuit texas hierheen laten komen
ze hebben ook contacten in andere regionen.
groeten Bas
heeft ism Hans van hollandranch mijn mustang prima vanuit texas hierheen laten komen
ze hebben ook contacten in andere regionen.
groeten Bas
Hier had mijn onderschrift kunnen staan!
Onderschrift:
Dit is een stukje tekst dat onder je berichten wordt gezet. Er is een limiet van 255 tekens.
Onderschrift:
Dit is een stukje tekst dat onder je berichten wordt gezet. Er is een limiet van 255 tekens.
kosten? ik heb in december een cougar 67 laten komen uit florida ook via ebay laten komen. je moet wel de verkoper kunnen vertrouwen want je moet op een gegeven moment geld overmaken. en paypal heeft kleine letters; voertuigen uitgesloten.
ik heb hem naar de haven laten brengen en bij een duitsbedrijf af laten geven. www.autoshipping.de
8 weken later stond deze in rotterdam klaar voor afhalen, alleen handtekening voor ontvangst en mee naar thuis. papieren, alles door hun gedaan. export/haven gelden (2x) import en douane + aangifte . totaal 1300,-
nu alleen nog kenteken (apk)

ik heb hem naar de haven laten brengen en bij een duitsbedrijf af laten geven. www.autoshipping.de
8 weken later stond deze in rotterdam klaar voor afhalen, alleen handtekening voor ontvangst en mee naar thuis. papieren, alles door hun gedaan. export/haven gelden (2x) import en douane + aangifte . totaal 1300,-

- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
Re: Auto kopen op Ebay
Deze week zal hij wat lastig bereikbaar zijn, aangezien ie op Retromobile staat in Parijs.66hipowannebee schreef:Als je roy van AHP wilt spreken kan je hem beter bellenMack schreef:Heb een leuke auto gezien op Ebay, advertentie loopt al over 2 dgn af.
Heb American Horsepower al een bericht gestuurd, maar nog niks gehoord.![]()
Tonie
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- bartuitschaijk
Ik heb het gedaan met 'Schumacher Cargo' dit omdat ik de VS zat en er een werknemer werkte (agent) die mij in mijn eigen taal goed kon helpen. Ik moest hem ophalen bij Marlog Car Handling'. Neem aan dat die 2 samenwerken 
Maar kwa kosten viel het mij allemaal erg mee en ik had nog wel vanaf chicago -> new york gesloten transport..
Maar kwa kosten viel het mij allemaal erg mee en ik had nog wel vanaf chicago -> new york gesloten transport..
Ford Mustang Mach 1 - 1969 (verkocht)
-
67fastback 390
export/haven gelden (2x) import en douane + aangifte . totaal 1300,-
Dat heb je dan goedkoop geregeld.
Mijn auto ophalen in albuquerque,naar de haven brengen, naar rotterdam,alles in orde maken
+/- 1800 euro
komt nog 6% invoer kosten over totaalbedrag bij: auto+transportkosten.
Niet goedkoop allemaal maar toch goedkoper dan er hier een kopen.
Heb met meerdere verkopers inde vs gemailt.heb telkens om recente foto's en een video gevraagt waar bepaalde punten van de auto goed zichtbaar waren.heb zeker naar 25 a 30 verkopers gemailt waarvan ni eens de helft reageerde.
Uiteindelijk op de fastback die nu onderweg is uitgekomen.
Kreeg toen de koop rond was van 1 verkoper nog meerdere mails of ik ni toch nog interesse had in zijn fastback. Beslis niet te snel want over de prijs valt vaak goed te onderhandelen.
De 66 fastback herz clone werd me uiteindelijk voor 19000 dollar aangeboden.deze had eerst een minimum prijs van 24500 dollar.
Maar toen had ik mn 67er al
Dat heb je dan goedkoop geregeld.
Mijn auto ophalen in albuquerque,naar de haven brengen, naar rotterdam,alles in orde maken
+/- 1800 euro
komt nog 6% invoer kosten over totaalbedrag bij: auto+transportkosten.
Niet goedkoop allemaal maar toch goedkoper dan er hier een kopen.
Heb met meerdere verkopers inde vs gemailt.heb telkens om recente foto's en een video gevraagt waar bepaalde punten van de auto goed zichtbaar waren.heb zeker naar 25 a 30 verkopers gemailt waarvan ni eens de helft reageerde.
Uiteindelijk op de fastback die nu onderweg is uitgekomen.
Kreeg toen de koop rond was van 1 verkoper nog meerdere mails of ik ni toch nog interesse had in zijn fastback. Beslis niet te snel want over de prijs valt vaak goed te onderhandelen.
De 66 fastback herz clone werd me uiteindelijk voor 19000 dollar aangeboden.deze had eerst een minimum prijs van 24500 dollar.
Maar toen had ik mn 67er al
- okp
- Donateur 2013
- Contacteer:
Ik heb de 1ste Mustang ook op Ebay gekocht. Dat had ik dus beter niet gedaan. Er zijn wellicht ook goede verhalen, maar ik denk dat mijn verhaal van 2jaar geleden alle records heeft gebroken van wat er fout kon gaan:
Hier kun je het hele verhaal lezen.
Let ook op! De zogenaamde vehicle protection policy van Ebay is alleen geldig in de US en Canada als zowel de koper als verkoper er wonen en er een trans actie is tussen amerikaanse banken. Als jij dus je geld overmaakt naar de US en de verkoper doet moeilijk, heb je geen poot om op te staan.
Succes
Eric
Hier kun je het hele verhaal lezen.
Let ook op! De zogenaamde vehicle protection policy van Ebay is alleen geldig in de US en Canada als zowel de koper als verkoper er wonen en er een trans actie is tussen amerikaanse banken. Als jij dus je geld overmaakt naar de US en de verkoper doet moeilijk, heb je geen poot om op te staan.
Succes
Eric
- Richard-66er-conv
Mijn mustang idd ook op ebay gekocht, en absoluut geen problemen gehad. niet met de kwaliteit van de auto, en ook niet met de transport.
Ook geregeld via autonav.nl, en opgehaald in tennesse, en afgeleverd bij mijn huis, incl verzekering, 6% btw, etc. totaal bijna 2500 euro.
indien ik wederom een auto uit de states laat overkomen, zal ik weer autonav gaan gebruiken.
succes.
Ook geregeld via autonav.nl, en opgehaald in tennesse, en afgeleverd bij mijn huis, incl verzekering, 6% btw, etc. totaal bijna 2500 euro.
indien ik wederom een auto uit de states laat overkomen, zal ik weer autonav gaan gebruiken.
succes.
Mustang Convertible 1966 - V8, automaat.
Voor foto's : http://img63.imageshack.us/g/bzqzswcgkkgrhgohckejlll.jpg/
Voor foto's : http://img63.imageshack.us/g/bzqzswcgkkgrhgohckejlll.jpg/
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
Het is een moderne Mustang, dus ik reken op een flinke klap belasting en invoerheffing. Maar dat moet te doen zijn, denk ik.
Grootste probleem is iemand die het karretje kan inspecteren voor ik hem koop. Meeste auto's komen uit Florida, Texas of California maar deze auto staat in Maryland (bij Washington).
Plus ik zal mijn eigen auto moeten verkopen, en donkergroene V6jes uit 96 zijn niet heel erg gewild (staan er nogal wat op Marktplaats).
Grootste probleem is iemand die het karretje kan inspecteren voor ik hem koop. Meeste auto's komen uit Florida, Texas of California maar deze auto staat in Maryland (bij Washington).
Plus ik zal mijn eigen auto moeten verkopen, en donkergroene V6jes uit 96 zijn niet heel erg gewild (staan er nogal wat op Marktplaats).
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
- Shelby GT-H
- Site Admin
- Contacteer:
Mack,
Ik heb mijn Shelby ook gekocht via ebay. Ik heb hem wel gekocht bij en autodealer. Via een vriendin in de states heb ik laten uitzoeken naar de betrouwbaarheid van de dealer.
SCL Rotterdam heeft alles van a tot z geregeld!
Ik heb mij uit eindelijke verkeken op de extra heffingen en btw's.
Welke jaar gaat het eigenlijk om? Als hij van 1 Feb 08 is rekenen dan nog maar een extra 10% slurptax bij.
Als je nog vragen heb hoor ik die graag van je!
Jeroen.
Ik heb mijn Shelby ook gekocht via ebay. Ik heb hem wel gekocht bij en autodealer. Via een vriendin in de states heb ik laten uitzoeken naar de betrouwbaarheid van de dealer.
SCL Rotterdam heeft alles van a tot z geregeld!
Ik heb mij uit eindelijke verkeken op de extra heffingen en btw's.
Welke jaar gaat het eigenlijk om? Als hij van 1 Feb 08 is rekenen dan nog maar een extra 10% slurptax bij.
Als je nog vragen heb hoor ik die graag van je!
Jeroen.
Groet,
Jeroen
-------------------------------------------------------------------
2007 Shelby GT-H CSM No. 07H340
Under Construction! http://www.shelbygth.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeroen
-------------------------------------------------------------------
2007 Shelby GT-H CSM No. 07H340
Under Construction! http://www.shelbygth.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
There are inspection services that cost $300 or more and they inspect the car and give you a written report. All they really do is hire a local mechanic for $100 to go and kick the tires and make a cursory inspection. When I bought my car, I went to google and found a list of local mechanics close to the seller and I called them. I asked questions and told them what I wanted them to look for and when I found somebody I liked, I sent him to inspect the car. I did this three different times for three cars in different US states. Twice the mechanic warned me off the car and once the mechanic said it was a good buy. However, somebody else showed up with a suitcase full of money and bought the car before I could make an offer. I paid between $50 and $100 each time. 4th time was the charm.
For shipping, look at CFR lines. I paid $900 to ship my car from Pennsylvania to New York and New York to Rotterdam.
For shipping, look at CFR lines. I paid $900 to ship my car from Pennsylvania to New York and New York to Rotterdam.
Let's just say that my car hauls more ass than a rickshaw driver pulling Jennifer Lopez up a hill.
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Mijn 06 kwam uit Clio in Michigan en is door de mannen van AHP naar NL bezorgd.
Hij vertrok vanuit de haven van Baltimore met http://www.hoegh.com/autoliners
En mijn 99er stond nog 10 maanden te koop.
Ben wel nieuwsgierig naar wat je op het oog hebt.Geen foto ofzo??
Mark
Hij vertrok vanuit de haven van Baltimore met http://www.hoegh.com/autoliners
En mijn 99er stond nog 10 maanden te koop.
Ben wel nieuwsgierig naar wat je op het oog hebt.Geen foto ofzo??
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!