Ongeluk Mustang bij de Wilp
Moderator: Shelby GT-H
Ongeluk Mustang bij de Wilp
kweet niet of het nog mocht.... ongelukken plaatsen, maar desalnietteplus.....
http://www.hvnieuws.nl/index.php?action=1&id=2119
http://www.hvnieuws.nl/index.php?action=1&id=2119
1968 Mustang Coupe 289
1974 VW412e
1974 VW412e
Heel dom, gelukkig heeft ze niemand aangereden (fietsers etc.) heb medelijden met de wagen, niet met mensen die drinken achter het stuur!.
Hebben we het hier op het forum al meerder keren over gehad, en gelukkig staan hier de neuzen aardig in dezelfde richting wat alcohol en het dragen van de gordel aangaat in het verkeer.
Hebben we het hier op het forum al meerder keren over gehad, en gelukkig staan hier de neuzen aardig in dezelfde richting wat alcohol en het dragen van de gordel aangaat in het verkeer.
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
- PoisonIvy66
Voor zover ik weet zijn foto's van Mustang-ongelukken niet toegestaan op het forum. Qua geschreven teksten weet ik dat niet zo zeker,
Harry
Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
- Mustanghenkie
- Aron66
- Retired Moderator
- Contacteer:
Er is inderdaad een keer gesproken/ geschreven dat we ongelukken niet hier willen hebben. Dat was meer als reactie op een beetje uit de hand gelopen topic over een zwaar ongeluk met dodelijke afloop. Dat hoort hier niet thuis.
Dit vind ik persoonlijk wel kunnen...
Dus zolang er geen (zwaar)gewonden zijn, mag het wel geplaatst worden. Misschien dat iemand zich door dit topic nog eens bedenkt wanneer hij/zij met een slokje op achter het stuur wil kruipen.
Aron
Dus zolang er geen (zwaar)gewonden zijn, mag het wel geplaatst worden. Misschien dat iemand zich door dit topic nog eens bedenkt wanneer hij/zij met een slokje op achter het stuur wil kruipen.
Aron
+1 Aron!.Aron66 schreef:Er is inderdaad een keer gesproken/ geschreven dat we ongelukken niet hier willen hebben. Dat was meer als reactie op een beetje uit de hand gelopen topic over een zwaar ongeluk met dodelijke afloop. Dat hoort hier niet thuis.
Aron
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
-
capri v8 driver
ik stop teveel werk, tijd en geld in mijn auto's, dus ik denk er niet aan om met een slok op te rijden. daarbij komt dat ik me zelf niet meer zou durven aan te kijken als ik iemand letsel bezorg door bezopen achter het stuur te kruipen.
er genoeg alternatieven om weer thuis te komen na een avondje zuipen.
er genoeg alternatieven om weer thuis te komen na een avondje zuipen.
- NordicDawn