Daar is weer een liefhebber voor een trouwauto
Moderator: Shelby GT-H
onzin om over zoiets een prijsafsprak te maken.heb het trouwens nog nooit gelezen of gehoord.moet iedereen toch zelf weten?vrij land toch?heb hem uit elkaar liggen,maar als het kon ,vind ik een volle tank al goed.normaal gesproken is ie toch al schoon,en poetsen is mijn 2e hobby 
mustang 68 302 engine
ford bronco 83,302 4x4-verkocht
ford bronco 83,302 4x4-verkocht
prijsafspraken?
dacht dat die tijd allang voorbij was.
kan me niet herinneren dat ik ooit ergens voor getekend had.
we leven nu nog in een vrij land en een ieder is vrij om te nemen wat hij wil voor een trouwerij rijden.
dus 150 euro is mooi geld voor een trouwerij als je de tijd niet rekend.
net als Joo. als je er schik aan hebt ,waarom ook niet.
en dan nog liever 150 euro als 2 fl....
dacht dat die tijd allang voorbij was.
kan me niet herinneren dat ik ooit ergens voor getekend had.
we leven nu nog in een vrij land en een ieder is vrij om te nemen wat hij wil voor een trouwerij rijden.
dus 150 euro is mooi geld voor een trouwerij als je de tijd niet rekend.
net als Joo. als je er schik aan hebt ,waarom ook niet.
en dan nog liever 150 euro als 2 fl....
andre
ford transit 2.0 tdci 2009
ford granada 2.8i ghia 1984 lpg
ford F250 supercab 460ci v8 1978 camper special lpg
ford F150 ranger 5.0i 1985 lpg
ford mustang 200ci l6 1966 sprint
ford transit 2.0 tdci 2009
ford granada 2.8i ghia 1984 lpg
ford F250 supercab 460ci v8 1978 camper special lpg
ford F150 ranger 5.0i 1985 lpg
ford mustang 200ci l6 1966 sprint
- dirkkroneman
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Wat prijzen betreft laat ik mij niet over uit hier,dat moet ieder voor zich weten.Maar vergeet niet dat de prijs vaak niet alleen het huren van de auto met chauffeur is maar dat er ook mensen voor die dag waarschijnlijk verlof moeten nemen van hun werk ook al doe je het verhuren als hobby en/of leuk vind om te doen.
Mark
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
- 66hipowannebee
- Donateur 2014
Nooit iets over geldafspraken gehoord hier
klinkklare onzin,al zou ik het voor niets doen,daar heeft niemand geen r##t mee te maken lijkt me.
Tonie
klinkklare onzin,al zou ik het voor niets doen,daar heeft niemand geen r##t mee te maken lijkt me.
Tonie
66 restomod
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
GSX-R750 K3
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death."
The guy who invented the first wheel was an idiot. The guy who invented the other three, he was the genius.
Dan zal ik er nog aan toevoegen dat ik ook nooit van afspraken gehoord heb. Wat voor afspraak er tussen wie dan ook gemaakt is heeft in ieder geval niets met het forum te maken. Iedereen doet wat hij of zij wil.
Overigens: ik vind de slotopmerking van Andre onnodig en ongepast.
Het topic gaat over een vraag van Fabstar naar een trouwauto en daar moet de inhoud ook weer toe terug....
Het topic gaat over een vraag van Fabstar naar een trouwauto en daar moet de inhoud ook weer toe terug....
Marc
- dirkkroneman
Lijkt mij ook...72grande schreef:Dan zal ik er nog aan toevoegen dat ik ook nooit van afspraken gehoord heb. Wat voor afspraak er tussen wie dan ook gemaakt is heeft in ieder geval niets met het forum te maken. Iedereen doet wat hij of zij wil.
Trouwauto
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour.
Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute !
[img]http://www.usflag.org/animate/flagwave2.gif[/img]
Thanksfabstar81 schreef:hey chante! jouw mustang ziet er ook puntgaaf uit zeg! ik zag je pb, je krijgt zsm antwoord!
Succes met zoeken
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour.
Hey Fabstar,
Ik wil je alvast een super dag toewensen in mei.
Voor mij is de afstand sowieso erg groot maar nu iedereen zo trots aan het showen is met zijn auto.....doe ik ook maar even mee voor de lol haha.
Ik heb vorige week een trouwerij gereden en daarna nog wat foto's gemaakt bij een kasteel met rondom een licht besneeuwd landschap.
Ik dacht...er staat nog geen zwarte bij, dus kan je je nog even vergapen aan een 68er coupé!
Greetz Don

ps. Ga je zelf ook nog de stap zetten om er een aan te schaffen?
Ik wil je alvast een super dag toewensen in mei.
Voor mij is de afstand sowieso erg groot maar nu iedereen zo trots aan het showen is met zijn auto.....doe ik ook maar even mee voor de lol haha.
Ik heb vorige week een trouwerij gereden en daarna nog wat foto's gemaakt bij een kasteel met rondom een licht besneeuwd landschap.
Ik dacht...er staat nog geen zwarte bij, dus kan je je nog even vergapen aan een 68er coupé!
Greetz Don

ps. Ga je zelf ook nog de stap zetten om er een aan te schaffen?
´68 Mustang V8