DM&FF Winterrit 24-1-2010...
Moderator: Shelby GT-H
Ik begin een beetje te zweten. Ik probeer een andere Mustang te kopen maar ik heb nog geen bevestiging van de verkoper. Als ik dit weekend nog niks gehoord heb, moet ik maar even bij de verkoper z'n ouders langs om te vragen wat er aan de hand is.
Omdat dit misschien wat lang gaat duren weet ik niet zeker of ik de nieuwe op tijd klaar heb voor de winterrit.
Omdat dit misschien wat lang gaat duren weet ik niet zeker of ik de nieuwe op tijd klaar heb voor de winterrit.
1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
ik heb een besluit genomen en dat is: Harry doet ook mee. wordt voor mij de eerste keer dus wordt vast spannend en leuk! zet mij maar op de lijst.
harry
harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
VOORLOPIGE LIJST DEELNEMERS WINTERRIT 2010
arie en laura organisatie
Andrev en diana bet 30,00
Neko bet 15,00
Steef en regina bet 30,00
Radrod?
Evert 2x bet. 30,00
Chante 2x
Marck
Falcongek 2x
390gta67 2x?
yellow 1x?
yoeri ?
78ghiat5 harry 1x bet.15,00
mack 2x?
arie en laura organisatie
Andrev en diana bet 30,00
Neko bet 15,00
Steef en regina bet 30,00
Radrod?
Evert 2x bet. 30,00
Chante 2x
Marck
Falcongek 2x
390gta67 2x?
yellow 1x?
yoeri ?
78ghiat5 harry 1x bet.15,00
mack 2x?
Laatst gewijzigd door arie op wo 09 dec, 2009 18:22, 3 keer totaal gewijzigd.
ben lid van: TMCN
sn95 driver
sn95 driver
nog even ter herinnering
je kan je aanmelden tot 10 januari voor de winterrit 2010 dat ivb met aantal deelnemers lunch gaarne ook voor 10 januari de betaling voor de lunch a 15 euro per persoon te voldoen per overschrijving
voor meer info stuur een pb naar mij en je krijgt de info voor de betaling en dergelijke.
grt. arie en laura
je kan je aanmelden tot 10 januari voor de winterrit 2010 dat ivb met aantal deelnemers lunch gaarne ook voor 10 januari de betaling voor de lunch a 15 euro per persoon te voldoen per overschrijving
voor meer info stuur een pb naar mij en je krijgt de info voor de betaling en dergelijke.
grt. arie en laura
sn95 driver
sn95 driver
Harry,78ghiaT5 schreef:ik heb een besluit genomen en dat is: Harry doet ook mee. wordt voor mij de eerste keer dus wordt vast spannend en leuk! zet mij maar op de lijst.
harry
ik kan slechts zeggen dat het vorig jaar (mijn eerste) ontzettend leuk en geslaagd was.
Heel leuk vond ik om eens de gezichten achter de nicknames te bekijken en er in real time mee te ouwehoeren.
Rinke
1964 Ford Falcon Station Deluxe
170 CiD 6-inline
Spuitwerk/strakmaken: Austria autoschade, Purmerend
Motor revisie: WAMO motorenrevisie, Edam
Onderhoud en advies: HGG Projects Purmerend
De rest: Ik zelf
170 CiD 6-inline
Spuitwerk/strakmaken: Austria autoschade, Purmerend
Motor revisie: WAMO motorenrevisie, Edam
Onderhoud en advies: HGG Projects Purmerend
De rest: Ik zelf
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
arie schreef:nog even ter herinnering
grt. arie en laura
Tjonge wat sluit de inschrijving vroeg, 2 weken voor de daadwerkelijke rit.
Niemand kan natuurlijk 2 weken vooruitkijken wat het weer doet.
Bij de organisatie van de laatste 2 winterritten kon je nog de dinsdag voor de rit afmelden met terugbetaling.
Als ik me opgeef en betaal, wanneer is dan de laatste mogelijkheid om te annuleren met terugbetaling.
Ik kan me niet voorstellen dat je zo vroeg al een definitief aantal moet opgeven met hoeveel mensen je komt lunchen.
Laatst gewijzigd door 1970TwisterSpecial op vr 11 dec, 2009 06:36, 1 keer totaal gewijzigd.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
Oeps, je hebt gelijk. De sluiting is 2 weken voor de winterrit.arie schreef:voormij is het nog altijd 2 en geen 3 weken
Maar als mede-organisator van de vorige 2 edities was het geen enkel probleem, om op woensdag in de week voor de winterrit het definitieve aantal voor de lunch door te geven aan hat restaurant/cafe.
Eerder hoeven ze zelf ook niet broodjes ed te bestellen.
grtz, Ronald
wie zegt dat de lunch alleen uit broodjes bestaat
maar als iemand de winterrit beter kan organiseren doe je best
dan zorg ik dat een ieder die al betaald heeft zo snel mogelijk zijn geld terug gestort krijgt ik ben maar gewoon forum lid en dacht de andere leden een plezier te doen met het organiseren van de winterrit maar doe het waarschijnlijk niet goed dus ronald jij kan het waarschijnlijk beter
arie
maar als iemand de winterrit beter kan organiseren doe je best
dan zorg ik dat een ieder die al betaald heeft zo snel mogelijk zijn geld terug gestort krijgt ik ben maar gewoon forum lid en dacht de andere leden een plezier te doen met het organiseren van de winterrit maar doe het waarschijnlijk niet goed dus ronald jij kan het waarschijnlijk beter
arie
sn95 driver
sn95 driver
Beste Arie,
Maak je niet druk.
Ronald vergeet dat er bij de vorige Winterritten uit twee weekends gekozen kon worden betreffende het eventuele slechte weer.
Gezien het feit dat jij de organisatie alleen met Laura regeld, en de afspraken, beslis jij ook de inschrijfdata.
Dus is de keuze aan de Forumleden om wel of niet mee te gaan.
Jij bent dan ook diegene die zou moeten beslissen( in de laatste week) of de rit, meteorologisch gezien, geen doorgang zou vinden.
Ik denk dat het helemaal goed komt, tenslotte zijn we aan het opwarmen toch!
AndreV

Maak je niet druk.
Ronald vergeet dat er bij de vorige Winterritten uit twee weekends gekozen kon worden betreffende het eventuele slechte weer.
Gezien het feit dat jij de organisatie alleen met Laura regeld, en de afspraken, beslis jij ook de inschrijfdata.
Dus is de keuze aan de Forumleden om wel of niet mee te gaan.
Jij bent dan ook diegene die zou moeten beslissen( in de laatste week) of de rit, meteorologisch gezien, geen doorgang zou vinden.
Ik denk dat het helemaal goed komt, tenslotte zijn we aan het opwarmen toch!
AndreV
Oud hok Augustus 1964, V8 289
WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL
WWW.FORDMUSTANGCLUB.NL
ja andre dat is ook zo
en ik heb uiteraard rekening gehouden met de afspraken ivb met te slecht weer om de rit eventueel te verplaatsen
en ik heb gevraagd voor eventule hulp bij het organiseren maar dan hoor je ze niet maar jij kent mij ik ga gewoon door met laura en als ik wat wil weten kan ik jou altijd bellen vriend
grt. arie
en ik heb uiteraard rekening gehouden met de afspraken ivb met te slecht weer om de rit eventueel te verplaatsen
en ik heb gevraagd voor eventule hulp bij het organiseren maar dan hoor je ze niet maar jij kent mij ik ga gewoon door met laura en als ik wat wil weten kan ik jou altijd bellen vriend
grt. arie
sn95 driver
sn95 driver