nieuwe pics!
Moderator: Shelby GT-H
Welkom en auto doet me erg aan die van peter denken ! Mooie kleur in ieder geval in combi met die strepen.
Maar vindt je het zelf niet jammer dat je zelf niks aan de auto gedaan hebt ?
Persoonlijk zit voor mij meer lol in het bouwen en upgraden dan in het daadwerkelijke rijden met de auto.
Persoonlijk zit voor mij meer lol in het bouwen en upgraden dan in het daadwerkelijke rijden met de auto.
65'er Mustang 331 S/C Coupe
06 Audi A4 2.0TFSI S-line
95'er Golf III cabrio
75er C Kadett coupe
75'er C kadett Coupe GT/E
73'er Simca Rallye
06 Audi A4 2.0TFSI S-line
95'er Golf III cabrio
75er C Kadett coupe
75'er C kadett Coupe GT/E
73'er Simca Rallye
Henri schreef:Welkom en auto doet me erg aan die van peter denken ! Mooie kleur in ieder geval in combi met die strepen.
Ik vind het wel jammer dat ik zelf niet zo technisch ben, maar mij gaat het er vooral om dat ik er lekker mee kan touren in de zomer!
update
hallo weer.
De auto is gekeurd en bijna klaar!!
Heb er vandaag een rondje meegereden en alles werkt gelukkig naar behoren. Hierbij een paar foto's.
[img=http://img193.imageshack.us/img193/1359 ... 88m.th.jpg]
http://img42.imageshack.us/img42/7679/dsc07285.jpg
De auto is gekeurd en bijna klaar!!
Heb er vandaag een rondje meegereden en alles werkt gelukkig naar behoren. Hierbij een paar foto's.
[img=http://img193.imageshack.us/img193/1359 ... 88m.th.jpg]
http://img42.imageshack.us/img42/7679/dsc07285.jpg
Laatst gewijzigd door isg op do 12 nov, 2009 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Hallo iedereen,
Zoals jullie zien is de auto bijna af. Ik vind hem zelf wel heel mooi geworden. En buiten een paar kleine dingen is ie niet helemaal over the top restomod.
Er moeten nog een paar dingen optisch verfijnd worden, maar het grote werk is af.

Ik ben benieuwd naar jullie mening en/of kritiek!
groetjes,
Imran
Zoals jullie zien is de auto bijna af. Ik vind hem zelf wel heel mooi geworden. En buiten een paar kleine dingen is ie niet helemaal over the top restomod.
Er moeten nog een paar dingen optisch verfijnd worden, maar het grote werk is af.

Ik ben benieuwd naar jullie mening en/of kritiek!
groetjes,
Imran
Mooi man!
Zoals je al zegt, niet over the top, maar wel met een paar dingetjes die het niet een 13 in een dozijn Mustang van maken.
Ja, en nu... Geduldig wachten tot het weer voorjaar is
Misschien heb je geluk en komen er nog een paar mooie droge dagen aan.
Zoals je al zegt, niet over the top, maar wel met een paar dingetjes die het niet een 13 in een dozijn Mustang van maken.
Ja, en nu... Geduldig wachten tot het weer voorjaar is
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
update restomod
Hey Peter,
De locatie is inderdaad heideveld in zwolle.
De kleur zilver is volgens mij van sikkens , zilver met champagne.
Ik zou niet weten of het dezelfde kleur zilver is als die van jou..
grtz imran
De locatie is inderdaad heideveld in zwolle.
De kleur zilver is volgens mij van sikkens , zilver met champagne.
Ik zou niet weten of het dezelfde kleur zilver is als die van jou..
grtz imran
- metzijndrie
Hey peter,
Het stuur vond ik inderdaad zelf ook heel mooi!!
Ik heb hem zelf gezien op een amerikaanse website, maar kon hem in nederland nergens vinden. Toevallig had heideveld nog een tweedehandse liggen dus had ik geluk.
Als het goed is kan je dit stuur bestellen via moviecars , daar besteld heideveld ook.
Het is een teak houten shelby/cobra stuur.
grtz
Imran
Het stuur vond ik inderdaad zelf ook heel mooi!!
Ik heb hem zelf gezien op een amerikaanse website, maar kon hem in nederland nergens vinden. Toevallig had heideveld nog een tweedehandse liggen dus had ik geluk.
Als het goed is kan je dit stuur bestellen via moviecars , daar besteld heideveld ook.
Het is een teak houten shelby/cobra stuur.
grtz
Imran
- soulreaper