Hoeveel tijd besteed jij aan je Mustang?

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

mustang66

Hoeveel tijd besteed jij aan je Mustang?

Bericht door mustang66 »

Nu weer eens een heel ander onderwerp:

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen:

Hoeveel tijd besteed iedereen aan zijn/haar mustang(s)?
Eigenlijk mogen de mensen die commercieel met de mustang bezig zijn niet meedoen, want dan worden we jaloers omdat zij er ws 24 uur per dag mee bezig zijn?
Mustang200

Bericht door Mustang200 »

Tja, dat wisselt. Toen ik aan het restaureren was, ongeveer een 15 uur per week. Nu af en toe eens een uurtje, soms weken niet. Ik zou wel meer willen (d'r is altijd wel wat te doen :not_working: ), maar ja het kost geld en levert geen geld op, wel voldoening... klap
'65 Ford Mustang Hardtop Coupe 200cid L6
'72 Oldsmobile Delta 88 Royale 455cid V8
'59 DeSoto Commercial Utility
'88 Chevrolet Sprint Turbo
Cobra302
Contacteer:

Bericht door Cobra302 »

mentaal en fysiek bij elkaar geteld, 36uur per dag...
'65 F100
2007 KTM 950 SM
OHLM66

Bericht door OHLM66 »

Met mijn gedachte zeker 10 tot 12 uur per dag. In werkelijkheid nu niet zo veel, daar ze eigenlijk op olie verversen ed. na klaar zijn. Soms loop ik hem te verzinnen en ga ik een avondje rommelen, poetsen en/of de witte letters van mijn banden schoonmaken. En juist daarom ben ik zo toe aan een nieuw object.

Rinus
Nicov.dr.Klok

Hoeveel

Bericht door Nicov.dr.Klok »

bij gebrek aan ruimte niet zoveel als ik zou willen,maar net als Rinus in gedachte toch gauw 4 uur per dag.En tijdens het seizoen minimaal 2 uur per week alleen al aan poetsen ed,en dan het overige onderhoud nog,maar daar heb ik nooit opgelet hoe lang ik daar over doe.
Gr.Nico
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch

Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
1969sportsroof
Contacteer:

Bericht door 1969sportsroof »

Telt het bezoeken van dit forum ook mee??? :clap:
rhazer-31

Bericht door rhazer-31 »

door de weeks niet zoveel maar in het weekend wel meer..
Poetsen, schoonmaken, wassen, enz.enz. ik denk zo'n 5 uur per week

Rien
Eerst een witte 3.8 SN95, toen een zilveren 4.6 SN95. (verleden tijd)
BMW E32 520I en een BMW E38 725TDS. (huidige tijd)
Erwin

Bericht door Erwin »

Mmmmm...

Moeilijke vraag! Verschilt ook erg per week; als ik nieuwe spulletjes heb ben ik daar wel een paar uur mee bezig. Maar als het geld weer eens op is (of de boodschappen gaan weer eens voor), dan knuffel ik mijn Mustang zo'n half uur per dag in de vorm van es poetsen, stofzuigen, bekijken, naast zitten op de grond, radio luisteren, en gewoon in de auto zitten. Daarnaast lees ik bijna elke dag in een van mijn boeken, of de clubbladen. En uiteraard zeker een uur per dag het forum lezen.
Dus best vaak eigenlijk!
1970 Mach 1 Windsor 351 2v
Grabber Green/White interior
tripleblack

Bericht door tripleblack »

Vorige winter heel wat uren ivm groot onderhoud en wat motorreparaties etc, maar daar pluk ik nu weer de vruchten van. Weinig uurtjes dus. Maar heb vorig weekend nog wel even een lekker stuk warm gereden. ZO is de wintertijd niet helemaal aan de klussen besteed.
falcongek

Bericht door falcongek »

Ongeveer zo'n 8 a 20 uur per week.

Ik probeer toch 2 avondjes bezig te zijn en ik probeer minimaal om de week een weekeind bezig te zijn.

Week 52 daarentegen:
40 a 50 uur falcon heaven in 4 dagen:joy: :wave: :peace:
Daarna weekje bijkomen op terschelling met het vriendinnetje :flower:

Ook leuk, aleen betrapte ik me na een paar dagen wel op enige heimwee naar de geur van schuurstof en thinner :eyebrow: en gingen de gedachten malen.. hoe los ik dat op, waar haal ik dit vandaan..

Argh, zelfs laatst tijdens mijn beoordelingsgesprek op het werk wist ik de conversatie om te buigen naar de falcon... :1:

Rinke
marruk

Bericht door marruk »

het is nu natuurlijk een rustige tijd en afgezien van veel peinswerk en dit forum staat mijn rooie nu rustig in de garage: hoewel ik gisteren nog een lampje van de binnenverlichting vervangen heb;-). van de zomer is de auto gespoten en dan ben je met de voorbereiding natuurlijk wel een maand of twee meer dan 3 dagen per week ermee bezig: bij moest dit vooral in de weekeinden en avonduren, dus moeilijk te schatten.
mark
Herman

Bericht door Herman »

Iedere dag rij ik met de Mustang. Ook in de regen en in de winter.
Ik heb hem tenslotte niet voor niets gekocht. Maar dat is mijn mening.
Verder besteed ik hoofdzakelijk aandacht aan het in orde brengen van dingen die aan vervanging toe zijn of aan defecte onderdelen die zo nu en dan ontstaan. Meestal laat ik dit doen door andere mensen. En ik probeer elke week de wagen lekker schoon te houden en het chroom te laten blinken. Nu ben ik weer bezig om de oude velgen er weer onder te krijgen met white-walls banden die ik vanmiddag even zal gaan bestellen.
Om het jaar een paar andere sloffen vind ik wel leuk. De oude spaakdoppen die beschadigd zijn ben ik nu aan het overspuiten in Ivoor wit. Natuurlijk behoren ze verchroomd te zijn maar ze waren teveel beschadigd. Nu maar eens kijken hoe of dit doppenproject er uit rolt.
Ik heb het in iedergeval nog nooit gezien.
En zo blijven we maar bezig.

:ciggy:
rhazer-31

Bericht door rhazer-31 »

Ook leuk, aleen betrapte ik me na een paar dagen wel op enige heimwee naar de geur van schuurstof en thinner en gingen de gedachten malen.. hoe los ik dat op, waar haal ik dit vandaan..
Uhm....... je moet toch een beetje proberen minder thinner te gebruiken :doh:

@ Herman: waar werk je dan precies want ik zie wel eens een Mustang bij mij in de buurt staan (zelfde type en kleur)...
Eerst een witte 3.8 SN95, toen een zilveren 4.6 SN95. (verleden tijd)
BMW E32 520I en een BMW E38 725TDS. (huidige tijd)
galaxieltd
Contacteer:

Bericht door galaxieltd »

euhh....een uurtje of 10 per week aan mn galaxie....Is het niet wat (preventief) sleutelwerk, dan is het wel wat poetsen hier en daar, likje verf hier en daar, beetje tectyl bijwerken....etcetc...

grtzzzz from da graaf!!! :2gun:
Herman

Bericht door Herman »

@ Herman: waar werk je dan precies want ik zie wel eens een Mustang bij mij in de buurt staan (zelfde type en kleur)...[/quote]

Ik werk in Ridderkerk.
Dus het zal wel een andere Mustang zijn denk ik.

:ciggy:
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”