en hij staat weeeeeer te koop... m'n oude liefde verwisselt vaker van eigenaar dan ik van ondergoed.
En ook deze eigenaar heeft niet even de moeite gedaan zelf een advertentie te maken, maar gewoon mijn mod-list gekopieerd. De banden zijn 9 maanden later nog steeds maar 6 maanden oud! Zou voor de gein eens moeten bellen, volgens mij weet hij zelf niet eens wat al die dingen inhouden of doen..
je hebt plezier gehad met je mooie ( ex ) wagen , maar nu rij je toch ook een mooie .en wel een mustang
dat is toch waar je van droomde.
probeer altijd naar voren te kijken .
je hebt plezier gehad met je mooie ( ex ) wagen , maar nu rij je toch ook een mooie .en wel een mustang
dat is toch waar je van droomde.
probeer altijd naar voren te kijken .
ben je trouwens ook in braamt zondag
gr dre
groot gelijk Dre en je kunt nog altijd meedoen met Euromillions morgen
Nick schreef:http://link.marktplaats.nl/278805571
en hij staat weeeeeer te koop... m'n oude liefde verwisselt vaker van eigenaar dan ik van ondergoed.
Misschien gaat hij ook een Mustang kopen
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !! Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
Dakloos schreef:"mijn oude liefde", "liefdesverdriet".......kom op man, het is maar een auto!
Nou....dat ben ik niet helemaal met je eens, weet hoe zo iets voelt.
Je hebt wel je hart en ziel in de wagen gelegd, maar je moet het natuurlijk niet leterlijk nemen beetje koud in bed .
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
fuel66 schreef:Nou....dat ben ik niet helemaal met je eens, weet hoe zo iets voelt.
Je hebt wel je hart en ziel in de wagen gelegd, maar je moet het natuurlijk niet leterlijk nemen beetje koud in bed .
Ik heb elk onderdeel van mijn Mustang minstens 20 keer in mijn handen gehad, er klauwen met geld aan uitgegeven en er nachten van wakker gelegen dus ik weet wel hoe zo iets voelt maar dat is toch een ander gevoel als liefde