mustang onderdelen
Moderator: Shelby GT-H
mustang onderdelen
Heeft er iemand ervaringen met www.cal-mustang.com heb mij een catalogus besteld en deze gratis ontvangen via de post,ze lijken goed te zitten met hun prijzen vind ik.
Ik heb ervaring met California Mustang, zoals ze voluit heten. Ze zijn gevestigd in The City of Industry, weer zo'n stad in het grote stedelijke gebied rondom Los Angeles. Omdat wij vorig jaar onze Amerikaanse vakantie begonnen in Los Angeles had ik ze van tevoren gemaild met een lijstje van spullen die ik nodig had. De spullen waren op voorraad en zouden worden klaargelegd voor de afgesproken dag. Dat klopte allemaal als een bus, wij werden verwacht en alles lag keurig klaar. Heel erg netjes allemaal. Bijvoorbeeld mijn nieuwe witte vinyl dak komt hiervandaan.
Dus op basis van mijn ervaring kan ik ze aanraden. Ik deed dit natuurlijk om verzendkosten te besparen. Maar, als je hun prijzen vergelijkt met (daar heb je ze weer...) Virginia Classic Mustang, dan zie je dat ze niet de goedkoopste zijn.
Marc
Dus op basis van mijn ervaring kan ik ze aanraden. Ik deed dit natuurlijk om verzendkosten te besparen. Maar, als je hun prijzen vergelijkt met (daar heb je ze weer...) Virginia Classic Mustang, dan zie je dat ze niet de goedkoopste zijn.
Marc
-
mustangclubalmere
- Contacteer:
Ik heb een hele goede ervaring met Virginia Classic Mustang ( http://www.vamustang.com ), ze hebben bijna alles op voorraad en de service is perfect, ik heb alles per fax besteld en via de telefoon bevestigd (visa etc) en ik had het binnen een week binnen.
Mzzls
Hans
Mzzls
Hans