project 69 mach1
Moderator: Shelby GT-H
-
dennismach1
- Contacteer:
-
dennismach1
- Contacteer:
Bij mijn '70er 302 paste een airgap zonder spacer in combinatie met een shakerscoop filterhuis precies onder de kap.dennismach1 schreef:en ik hoop inderdaad dat hij onder de kap past![]()
Gaat de goede kant op met dat project.
Michel.
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
-
dennismach1
- Contacteer:
Update 29 Juni 2009
Hallo,
Van het weekend de spoiler en louvres gepast en gemonteerd zodat ik niet straks in mijn verse lak hoef te boren.
Verders een foto van de onderzijde en zoals te zien is het paard nu vierbenig
en eindelijk naar buiten te rollen en verplaatsen.

Groeten Dennis
Van het weekend de spoiler en louvres gepast en gemonteerd zodat ik niet straks in mijn verse lak hoef te boren.
Verders een foto van de onderzijde en zoals te zien is het paard nu vierbenig

Groeten Dennis
Dit gaat als een speer!
Verstandig om eerst voor te monteren en daarna pas lakken. Soms zie je het andersom gebeuren (American hot rod/chopper). Ik vind dat altijd doodeng om te zien.
Verstandig om eerst voor te monteren en daarna pas lakken. Soms zie je het andersom gebeuren (American hot rod/chopper). Ik vind dat altijd doodeng om te zien.
1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
Denis,
Ik heb een 69 fastback en er is mij bij de verkoop verteld dat er een probleem was dat de achterremmen meer remde dan de voorremmen en dit zou volgens de verkopende partij, komen omdat het verkeerd aangesloten was, ik heb het vergeleken met deze foto, en zag dat alles hetzelfde was aangesloten, maar alleen had ik dit ventiel er niet in zitten.
Mijn vraag is dus :
kan iemand mij vertellen wat dit is en wat zijn functie is ??
Ik krijg het plaatje er niet in, gaat dus om het ventieletje dat op de remleiding is geplaatst, die naar de achterkant van het remverdeelblok gaat.
Alvast bedankt
Albert
Ik heb een 69 fastback en er is mij bij de verkoop verteld dat er een probleem was dat de achterremmen meer remde dan de voorremmen en dit zou volgens de verkopende partij, komen omdat het verkeerd aangesloten was, ik heb het vergeleken met deze foto, en zag dat alles hetzelfde was aangesloten, maar alleen had ik dit ventiel er niet in zitten.
Mijn vraag is dus :
kan iemand mij vertellen wat dit is en wat zijn functie is ??
Ik krijg het plaatje er niet in, gaat dus om het ventieletje dat op de remleiding is geplaatst, die naar de achterkant van het remverdeelblok gaat.
Alvast bedankt
Albert
-
dennismach1
- Contacteer:
Is het dit ?

Of dit ? Oud en nieuw...

Dat hebben ze wel bij Moviecars, maar is niet goedkoop !
Staat naast of onder de mastercylinder.

Of dit ? Oud en nieuw...

Dat hebben ze wel bij Moviecars, maar is niet goedkoop !
Staat naast of onder de mastercylinder.
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Emiel,
De bovenste foto (foto met messing kleurige verdelerblok) is het blokje wat er op mijn fastback gemonteerd zit,
Op de foto van Dennis foto zag ik het een soortgelijk ventiel als wat je op onderstaande foto met de witte pijl hebt aangewezen
deze zit er niet op.
Wat is niet goedkoop en zijn er ook ander oplossingen ??
Albert
De bovenste foto (foto met messing kleurige verdelerblok) is het blokje wat er op mijn fastback gemonteerd zit,
Op de foto van Dennis foto zag ik het een soortgelijk ventiel als wat je op onderstaande foto met de witte pijl hebt aangewezen
deze zit er niet op.
Wat is niet goedkoop en zijn er ook ander oplossingen ??
Albert
Als doet wat je zegt, lieg je niet !!
Mustang 1969 Fastback under construction !!
Mustang 1969 Fastback under construction !!
Albert,
Het stukje met de pijl aangewezen is eigenlijk de valve.
Het andere is alleen maar om een controle te hebben door middel van een lampje (dat meestal toch niet werkt
)
Dat ding kost meer dan 100 euro. De valve, dat weet ik niet, maar bel eens naar Patrick van Moviecars, die hebben dat wel. Doe ze de groeten van mij...
Het stukje met de pijl aangewezen is eigenlijk de valve.
Het andere is alleen maar om een controle te hebben door middel van een lampje (dat meestal toch niet werkt
Dat ding kost meer dan 100 euro. De valve, dat weet ik niet, maar bel eens naar Patrick van Moviecars, die hebben dat wel. Doe ze de groeten van mij...
Keep smiling, your life is shorter than you think !