www.isookzo.nl onveilig door 69mach!.nl ? .
Moderator: Shelby GT-H
- Ton BlingBling
- Adverteerder
- Contacteer:
Ik heb tot nu toe geen klagen met McAfee ,div anderen gehad maar deze vind ik tot nu toe de beste ! .
Werkt prima krijg wekelijks dit soort meldingen ,dus hij vind zeer veel bagger op het net ! .
Net als nu , nog voor ik naar een site gaat krijg ik al een waarschuwing.
De melding was dat er iemand op dit forum een foutje in zijn of haar site heeft.
Ik was dus niet naar deze site gegaan enkel al naar dit forum gaan was al genoeg voor McAfee ,andere forum leden krijgen de waarschuwing pas als ze naar die site gaan .
Hij chekt dus elke site op dit soort bagger .
Krijg de melding nog steeds ! ,Ieder topic waar dit lid een reactie heeft staan krijg ik de melding ? .
Werkt prima krijg wekelijks dit soort meldingen ,dus hij vind zeer veel bagger op het net ! .
Net als nu , nog voor ik naar een site gaat krijg ik al een waarschuwing.
De melding was dat er iemand op dit forum een foutje in zijn of haar site heeft.
Ik was dus niet naar deze site gegaan enkel al naar dit forum gaan was al genoeg voor McAfee ,andere forum leden krijgen de waarschuwing pas als ze naar die site gaan .
Hij chekt dus elke site op dit soort bagger .
Krijg de melding nog steeds ! ,Ieder topic waar dit lid een reactie heeft staan krijg ik de melding ? .
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
- NordicDawn
NOD32 zou inderdaad wel een goede moeten zijn. Ik gebruik zelf op advies van wat ICT'ers 'Avast', en dat werkt tot nu toe erg goed. Ik heb al verschillende betaalde scanners gehad, maar deze is beter én gratis ook nog.Robert P schreef:Welke scanner vind jij het beste dan? ESET NOD geeft ook geen melding..
1970 Mustang Hardtop
@Robert P
Dat gaat u op de eerstvolgende meeting toch wat biertjes kosten om het leed te verzachten...

Dat gaat u op de eerstvolgende meeting toch wat biertjes kosten om het leed te verzachten...
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
- Ton BlingBling
- Adverteerder
- Contacteer:
Of wij kopen biertje voor hem , Hier zit hij ook niet op te wachtenGTA67 schreef:@Robert P
Dat gaat u op de eerstvolgende meeting toch wat biertjes kosten om het leed te verzachten...![]()
Emiel ,dit gebeurd nu eenmaal , pure pech
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)