gemiddelde leeftijd mustangrijders
Moderator: Shelby GT-H
-
cyrille130
beste mensen,
bij mij staat de teller op 44, ik heb 6 1/2 jaar (bijna dagelijks) in een witte mustang 6 cylinder uit 1965 rondgereden, zie project 10.
uiteraard weer een andere mustang gekocht, en wel de mustang van........ jawel ...Roy! Hij rijdt heerlijk, 8 cylinder op gas, wekelijks met een glimlach tanken!, is misschien (ik hoop het niet) over een jaar 6 weer te koop en hier als project te aanschouwen!
Voor zo ver bekend is Roy nu op zoek naar een convertible.
Wel leuk om dit alles hier op het forum terug te vinden, en dan zeker de restauratie van mijn oude mustang.
allemaal een goede kerst en een goed 2005!
CYRILLE
bij mij staat de teller op 44, ik heb 6 1/2 jaar (bijna dagelijks) in een witte mustang 6 cylinder uit 1965 rondgereden, zie project 10.
uiteraard weer een andere mustang gekocht, en wel de mustang van........ jawel ...Roy! Hij rijdt heerlijk, 8 cylinder op gas, wekelijks met een glimlach tanken!, is misschien (ik hoop het niet) over een jaar 6 weer te koop en hier als project te aanschouwen!
Voor zo ver bekend is Roy nu op zoek naar een convertible.
Wel leuk om dit alles hier op het forum terug te vinden, en dan zeker de restauratie van mijn oude mustang.
allemaal een goede kerst en een goed 2005!
CYRILLE
- HenkMustang67
- Contacteer:
Leeftijd
Mijn mustang van 1967 is 19 jaar ouder dan mij en ik heb hem pas een jaar maar voel me al een stuk jonger dus veel rijden in de mustang
Prettige Kerstdagen en veel Rijplezier in 2005
Prettige Kerstdagen en veel Rijplezier in 2005
Henkie
Mustang 67 Coupe
Berlingo 2002
Suzuki GSX 1100F
Mini Bake 49 CC
[url=http://www.mijnalbum.nl/Album=M7B7WV8T]Hier wat foto's van mijn
Mustang[/url]
Mustang 67 Coupe
Berlingo 2002
Suzuki GSX 1100F
Mini Bake 49 CC
[url=http://www.mijnalbum.nl/Album=M7B7WV8T]Hier wat foto's van mijn
Mustang[/url]
- tonmustang
-
BornAgainMustangLover
Telt het ook.....
...als je wel een Mustang wil, maar nog niet hebt?
Anyhow:
Ik ben 31, maar waarschijnlijk minimaal 32 als ik er een heb aangeschaft. Hoe doen jullie begin 20-ers dat in vredesnaam? Ik was al blij met mijn rijbewijs! Ik had helemaal geen wagen, zelfs geen stomme!
Gun het jullie van harte hoor, maar Goddamn! (kerkelijke forumbezoekers bedoel ik hiermee niet te kwetsen, maar ik moest het even kwijt.
Jørgen
Anyhow:
Ik ben 31, maar waarschijnlijk minimaal 32 als ik er een heb aangeschaft. Hoe doen jullie begin 20-ers dat in vredesnaam? Ik was al blij met mijn rijbewijs! Ik had helemaal geen wagen, zelfs geen stomme!
Gun het jullie van harte hoor, maar Goddamn! (kerkelijke forumbezoekers bedoel ik hiermee niet te kwetsen, maar ik moest het even kwijt.
Jørgen
Re: Telt het ook.....
De meesten van ons hebben hier hard voor gewerkt, zal ook voor de meeste begin twintigers gelden.BornAgainMustangLover schreef:...als je wel een Mustang wil, maar nog niet hebt?
Anyhow:
Jørgen
Zelf kon ik met 19 mijn eerste amerikaan kopen maar het is mij niet aan komen waaien.
Ben nu 35 en al een paar jaar in het bezit van een mustang.
Ik weet niet wat je uitgespookt hebt tot je 31 maar als je altijd gewerkt had en gespaard je vast al wel een hele mooie mustang kunnen kopen.

-
BornAgainMustangLover
snap ik wel hoor, ik beticht niemand van wat dan ook. Werken heb ik altijd hard gedaan, ook naast de studie, maar sparen? Mag niet echt naam hebben. Ben nu een eind op weg (de helft zo'n beetje), komt vanzelf in orde. En als ik het nieuws in Azië zo'n beetje volg wordt het gemis van een Mustang nogal onbelangrijk.
Bedoel niets flauws,
Jørgen
Bedoel niets flauws,
Jørgen
- Nicov.dr.Klok
gemiddelde
Juist begin 20ers zijn meestal nog alleen.Alleen bracht ik het toen naar de kroeg.Daarna komt de opbouw van een gezin.En daarna wordt je waarschijnlijk verstandiger,maar duurt het wat langer voor je in deze hobby kunt investeren.Ik denk,,It,s a way of live,,
Gr. Nico
Gr. Nico
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
- Aron66
- Retired Moderator
- Contacteer:
een handige pa, helpt ook erg
Eerste klassieker, Ford 12 m, 1000 gulden winst, daarna Dodge-dart, 2000 euro winst, daarna pick-up, geen winst, omdat ik deze moest verkopen vanwege een te lage garage onder ons nieuwe huis, nu een mustang die ik samen heb met mijn pa. Dan is het goed te doen. Plus de waarde van de Mustang blijft gelijk, of stijgt. Dan is het ook makkelijker om er veel geld aan uit te geven, makkelijker als aan een nieuwere auto voor dagelijks vervoer.
Het klopt ook als je nog geen gezin hebt, woon nu samen, net een huis gekocht, veel meer kosten als toen ik alleen was.
En niet veel andere hobbies hebben helpt ook, en niet roken en drinken :blahblah:
Eerste klassieker, Ford 12 m, 1000 gulden winst, daarna Dodge-dart, 2000 euro winst, daarna pick-up, geen winst, omdat ik deze moest verkopen vanwege een te lage garage onder ons nieuwe huis, nu een mustang die ik samen heb met mijn pa. Dan is het goed te doen. Plus de waarde van de Mustang blijft gelijk, of stijgt. Dan is het ook makkelijker om er veel geld aan uit te geven, makkelijker als aan een nieuwere auto voor dagelijks vervoer.
Het klopt ook als je nog geen gezin hebt, woon nu samen, net een huis gekocht, veel meer kosten als toen ik alleen was.
En niet veel andere hobbies hebben helpt ook, en niet roken en drinken :blahblah: