Een heel mooie en gezellige dag gehad.
Harry had afgesproken om tegen 9 uur onder aan afrit 36 te staan zodat wij samen naar Valkenswaard konden rijden.Daar kwamen we om 10 uur aan en kregen koffiebonnen namens TMCN.Daar kwamen we meteen al enkele bekende gezichten tegen.
Tegen 10.30 ging de hele stoet richting Belgie waarbij rotonde's tijdelijk afgesloten werden waarvoor nog dank aan die mensen.
Rond 11.15 kwamen we bij de Mustang Garage aan.was al gezellig druk daar en we kwamen meteen al een bekende wat oudere man tegen die vroeger een petje met "öldtimer"en waarvan zijn Mustang wel erg rare geluiden maakte als je langs liep
Later kwamen we goede vriend Rick en zijn vrouw tegen en daarmee eens stevig bij gekletst.Verder nog een aantal bekenden gesproken natuurlijk.
Naast mijn 6-banger,die toch wel aandacht trok met al die bling bling onder de kap,stond de prachtige zwarte fastback van volgens mij Peer.
Bij Adelbert nog een nieuwe oliefilter gescoord en de practige wagens in de garage bekeken.
We gingen pas vrij laat,zo rond 16.15 weer richting huis met Harry in mijn kielzog..
Die is mee naar ons gegaan,heeft meegegeten,we hebben nog flink door zitten kletsen,hij heeft kennis gemaakt met mijn Hollandse herdershond,en is pas over 23.00 naar Den Haag gereden.
Helaas heb ik op moment geen goede camera dus ook geen foto's.Maar bij de foto's van Neko staat de 6-banger te blinken op de markt,en in zijn foto reportage kwam ik nog 2 foto's van "under the hood "tegen.Erg leuk en dank daarvoor.
verder Adelbert en de hele organisatie erg veel dank voor de mooie dag.
groet Jan en Roos