Even een andere vraag dan van een Ford.
Heb hier een dieselmotor die vervangen moet worden en had al een andere motor gezien. Nu zag ik dat de moer van de krukas van beide motoren tegengesteld zijn.
Betekend dat dan dat de draairichting van de motor anders is?
links en rechtsdraaiende krukasmoer.
Moderator: Shelby GT-H
links en rechtsdraaiende krukasmoer.
Mustang 66 cabrio, todo: voorremmen, achterremmen, remleidingen, achteras, uitlaat na dempers.
Hoeft niet perse. Honda heeft een linksom draaiende motor met rechtse draad deze zit dan wel met 245Nm vast.
Degene met linkse draad is waarschijnlijk wel linksom draaiend.
Bij fwd hangt het af aan welke kant de bak zit. Bak links motor draait rechtsom. Rwd is dacht ik altijd rechtsom draaiend.
Jacco
Degene met linkse draad is waarschijnlijk wel linksom draaiend.
Bij fwd hangt het af aan welke kant de bak zit. Bak links motor draait rechtsom. Rwd is dacht ik altijd rechtsom draaiend.
Jacco
Aha, de bakken zitten in ieder geval aan dezelfde kant, typenummers van de bakken zijn ook gelijk.
1e motor is rechtsdraaiend en moer is linksom vast.
2e motor is l of r draaiend en moer is rechtsom vast.
Waarschijnlijk is de 2e motor dan ook rechtsdraaiend anders klopt dat niet met de versnellingsbak toch?
Worden er nog ergens markeringen aangegeven hoe de looprichting is?
1e motor is rechtsdraaiend en moer is linksom vast.
2e motor is l of r draaiend en moer is rechtsom vast.
Waarschijnlijk is de 2e motor dan ook rechtsdraaiend anders klopt dat niet met de versnellingsbak toch?
Worden er nog ergens markeringen aangegeven hoe de looprichting is?
Mustang 66 cabrio, todo: voorremmen, achterremmen, remleidingen, achteras, uitlaat na dempers.