Nu op 2200 gebruikers

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

72grande
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Claire schreef:Waarom zou je niet aktieve leden verwijderen?
Ik ben daar ook niet zo voor. Natuurlijk wordt een forum gevormd door de bijdragen die mensen leveren, maar nergens staat dat het verplicht is om te posten. Dus waarom zou iemand niet mogen meelezen? We hebben al vaker gezien dat iemand pas na een hele lang tijd een keer een bericht plaatst....
Marc
Frank

Bericht door Frank »

1700 leden, daar mogen we toch best een beetje trots op zijn denk ik, en zeker de moderators e.d.

Momenteel ben ik ook vrij inactief met het forum, dat heeft zo zijn redenen. Maar daar zal (eens) verandering in komen. Dat neemt niet weg dat ik nog geregeld op het forum zit te kijken/lezen.

Frank
- Ford Mustang Fastback Factory GT '66, 4V 289 Ci V8, 5 speed, headers en Flowmasters.
- Chevrolet Impala Sport Coupe 1959, 348 Ci V8, Tri-Power, 4 speed
1967coupe
Adverteerder
Contacteer:

Bericht door 1967coupe »

oje wat heb ik nu aangericht? Het is niet mijn bedoeling om inactieve leden te laten verwijderen ik was gewoon nieuwsgierig. Oh nee ben niet nieuwsgierig ik wil gewoon alles graag weten.
Het ging mij er gewoon om of dat er geen dubbele tussen zitten. Ik kan me voorstellen dat er mensen bij zitten die zich ooit eens hebben aangemeld en het wachtwoord niet meer weten. Maak je gewoon een nieuw account aan. Doe ik ook wel eens.
Petje af heren van het forum!

Gr
Rene
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Mustang Den Haag

Bericht door Mustang Den Haag »

Wie weet hoeveel leden de US Club nu heb ??

En hoeveel heb het TMCN nu ??

GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Enjoy Life Today, don't wait for it...
Nicov.dr.Klok

Bericht door Nicov.dr.Klok »

72grande schreef:
Ik ben daar ook niet zo voor. Natuurlijk wordt een forum gevormd door de bijdragen die mensen leveren, maar nergens staat dat het verplicht is om te posten. Dus waarom zou iemand niet mogen meelezen? We hebben al vaker gezien dat iemand pas na een hele lang tijd een keer een bericht plaatst....
Maar je kunt wel verschil maken tussen de leden.Zo zijn er nog al wat die zich alleen hebben aangemeld omdat ze bv. een trouwauto zochten,en zo zijn er mss nog wel meer voorbeelden van mensen die wss nooit meer zullen inloggen.En dat soort leden is en blijft dan ook inactief.Maar voor mij mogen ze ook blijven staan hoor,ze zitten niets in de weg.
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch

Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
metzijndrie

Bericht door metzijndrie »

vind het een uitstekend gemodereerd waardevol forum !

gj
Mustang 1967 gebouwd 1966, 2 Door Hard Top, 289 V8 4barrel A-code, 3 traps XP C-4 automaat, 3.00:1 Rear Axle, HEI, Impco L20 converter 300A mixer, dual exhaust, Cragar velgen, int/ext decor group

Gertjan, Jelle, Paul
Robert P
Contacteer:

Bericht door Robert P »

Nicov.dr.Klok schreef:
72grande schreef:
Maar je kunt wel verschil maken tussen de leden.Zo zijn er nog al wat die zich alleen hebben aangemeld omdat ze bv. een trouwauto zochten,en zo zijn er mss nog wel meer voorbeelden van mensen die wss nooit meer zullen inloggen.En dat soort leden is en blijft dan ook inactief.Maar voor mij mogen ze ook blijven staan hoor,ze zitten niets in de weg.
Als je niet bent ingelogd, dan kan je alles ook lezen. Wil je iets posten, dan zul je moeten registreren!
Als je een inactief lid (posts aantal 0) verwijderd en deze zullen weer actief willen worden, dan registreren ze zich vast en zeker weer.
Ford Mustang Mach 1 - 1969 (verkocht)
Mustang Den Haag

Zo we zijn weer 3 maanden verder zijn al weer bijna 100 nieuw gebruikers bij dan zitten we eind dit jaar toch wel op 2000 leden denke ik.

GR ROB
_________________________________________________________________________________________________________
Mustang65

Bericht door Mustang65 »

66mustang schreef:Zo we zijn weer 3 maanden verder zijn al weer bijna 100 nieuw gebruikers bij dan zitten we eind dit jaar toch wel op 2000 leden denke ik.

GR ROB
Dit jaar komen we zeker aan de 2000 leden. :up: :up:
Als ik de gebruikerslijst bekijk zitten we nu op de 1799.
Toch leuk om te lezen dat er 1797 Mustang liefhebbers mij gevolgd zijn :lol: :lol: :lol: :lol:
Helemaal goed! Op naar de 2000!
Mustang Den Haag

Vandaag de 1800 gehaald :ok: :ok: :ok: :ok:

GR ROB
Mustang Den Haag

Het is bijna zover zou we het vanavond nog de 2000 halen

GR ROB
Mustang Den Haag

lolz129 schreef:moet op gedronken worden :D
word er bij elke 100 nieuwe op gedronken ?? :)
Als we de 2000 hebben worden uitgenodigd mij Marcel om een biertje te doen: :wink:

GR ROB
Mustang24
Contacteer:

Bericht door Mustang24 »

vanavond nog de 2000 halen
Maar er zijn veel eendagsvliegen bij, en dat maakt het aantal niet eerlijk !

De boel eens goed uitmesten: wie meer dan een jaar niet gepost heeft... buiten !
En dan... zitten we misschien maar aan 500 (of minder)... :cry:
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
edgar
Retired Moderator

Bericht door edgar »

Zojuist is de 2000ste bezoeker aangemeld.
1966 Mustang Convertible, 289 c-code, c4 Cruise-o-Matic, Edelbrock Performer 289 intake manifold, Holley 4160 carb., Pertronix ignition, tri-y headers, CompCams XE256 cam, Ported heads (Jan Alsemgeest specials), dual exhaust.
MustangMan010
Contacteer:

Bericht door MustangMan010 »

edgar schreef:Zojuist is de 2000ste bezoeker aangemeld.
Das mooi,dus we gaan de koffers pakken en dan naar Spanje om het daar te vieren op kosten van de oprichter.
Hasta lavista baby,we are comming :smt028

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”