Rdw gekeurd en toch een bekeuring ongeldig APK.
Moderator: Shelby GT-H
- Americanhorsepower
- Contacteer:
Rdw gekeurd en toch een bekeuring ongeldig APK.
Een klant van ons kreeg net als een boete voor rijden zonder geldige APK.
Meteen met de RDW gebeld en het bleek een fout van het keuringsstation in Arnhem te zijn geweest die het niet juist hadden aangegeven.
De regel is dat elk voertuig dat vanuit buiten de EU word ingevoerd en bij het RDW gekeurd word, automatisch ook APK gekeurd is.
Als je zelf gaat keuren let er dan op dat dit meegenomen word.
Roy
Meteen met de RDW gebeld en het bleek een fout van het keuringsstation in Arnhem te zijn geweest die het niet juist hadden aangegeven.
De regel is dat elk voertuig dat vanuit buiten de EU word ingevoerd en bij het RDW gekeurd word, automatisch ook APK gekeurd is.
Als je zelf gaat keuren let er dan op dat dit meegenomen word.
Roy
Ford Mustang Dealer
American Horse Power
Karstraat 44
6681 LC
Bemmel
Tel: 0481-454004
[url]http://www.americanhorsepower.nl[/url]
info@americanhorsepower.nl
American Horse Power
Karstraat 44
6681 LC
Bemmel
Tel: 0481-454004
[url]http://www.americanhorsepower.nl[/url]
info@americanhorsepower.nl
- Rob Emberglo
Pas bij de APK geweest,afgekeurd en weet je waarom,er zaten 3 lampjes in mijn rechter knipperlicht,en maar 2 in mijn linker.
Dit komt omdat ik mijn uiterst linkse lampje als mist achterlicht had gemaakt,mocht dus niet allebei hetzelfde zeiden ze.(lampje er even uit gehaald en toen goed gekeurd,hetzelfde met de stadslichtjes,even de mistlampen eruit gehaal en de kaarsjes erin gezet)
Hoe kan ik nou wel een mistachterlicht maken op een '97
Frans
Dit komt omdat ik mijn uiterst linkse lampje als mist achterlicht had gemaakt,mocht dus niet allebei hetzelfde zeiden ze.(lampje er even uit gehaald en toen goed gekeurd,hetzelfde met de stadslichtjes,even de mistlampen eruit gehaal en de kaarsjes erin gezet)
Hoe kan ik nou wel een mistachterlicht maken op een '97
Frans
The American Icon
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Mijn 99er en 06 Mustang hebben er een onder de achterbumper hangen.Wel zo gemaakt met stekkers dat ze na de APK eraf gaan tot de volgende keuring 
Mark
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!