nieuw hier

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

fordorbust

nieuw hier

Bericht door fordorbust »

halo

ik ben miguel tops en heb al sind klijnsaf een obsessie met amerikaanse wagens vooral de ford mustang maar nu het bijnaa tijd is om mn rijbewijs te halen ( nog een jaar en 5 maand) vroeg ik me af of het wel een goeje start to drive car is

greets miguel
McQueen
Contacteer:

Bericht door McQueen »

Ha hier ben je Miguel :lol:
Opnieuw welkom van mij dan maar zou ik zeggen.
We kennen elkaar ondertussen ook al hé :wink:

Jan
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img] Let's Rock ! [img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img]

.
fordorbust

:D dank je
2000 harley trapson oxford (fiets)
fordorbust

McQueen schreef:Ha hier ben je Miguel :lol:
Opnieuw welkom van mij dan maar zou ik zeggen.
We kennen elkaar ondertussen ook al hé :wink:

Jan
die blauwe bij die in heusde zolder die lijkt mij wel goed
Asdrubael

Bericht door Asdrubael »

Hallo en om antwoord te geven op je vraag: Nee. Ik heb zelf in een BMW 316i Compact, Ford Cougar 2.5 V6 en een Chrysler Sebring 2.7L V6 gereden, en nog steeds moet ik wennen aan de immense hoeveelheid koppel en de ophanging (die niet bekend staat om vergevelijk te zijn). Verder is een Mustang, voor jou, bijna onmogelijk om te verzekeren. Ik raad je ook aan om eerst rij-ervaring op te doen in een kleinere auto (het liefst met achterwiel-aandrijving). Niet dat ik je geen Mustang gun, maar het zou zonde zijn dat je dat ding in de prak rijdt, en jezelf misschien ook.
[url]http://www.moddedmustangs.com[/url]

"In God we Trust, All Others we Monitor"
Robert P
Contacteer:

Bericht door Robert P »

Afbeelding

Hehe ;) Ik denk dat je van jezelf wel kan zeggen of het handig is om dit als je eerste auto te nemen. Ik heb hem nu wel als 1e auto en ben 22.
Nu enkele jaren ervaring met autorijden in mijn ouders auto's... Verder half jaar taxi gereden met mercedesen (achterwiel-aandrijving).

Het kan allemaal... Als het je droom is, zeker doen.
Ford Mustang Mach 1 - 1969 (verkocht)
Henri

Bericht door Henri »

Ach waarom niet, het was ook mijn eerste auto (65'er mustang met een 302).

Als je je rechter voet in bedwang kan houden dan moet het geen probleem zijn.

Heb hem al vanaf mijn 17e !

Alleen is het wel een auto waar je dagelijks mee wilt gaan rijden... dat is een ander verhaal.
65'er Mustang 331 S/C Coupe
06 Audi A4 2.0TFSI S-line
95'er Golf III cabrio
75er C Kadett coupe
75'er C kadett Coupe GT/E
73'er Simca Rallye
NordicDawn

Bericht door NordicDawn »

Welkom Miguel,
Het is inderdaad maar net hoe je je rechtervoet gebruikt. Maar over wat voor type Mustang hebben we het eigenlijk? Nieuw of oud, of er ergens tussenin?
1970 Mustang Hardtop
FerdiV8

Bericht door FerdiV8 »

precies als je verantwoord rijd is er niks aan de hand.
heb eerst mn ouders en mn zus de auto's gereden mn eerste echte eigen auto was een Ford Mustang uit 2001.

Groetjes

Ferdi
Ford Mustang GT 05' convertible
Ford Racing Exhaust(126dB)
Skut

Bericht door Skut »

Ken jezelf zou ik zeggen. Het zijn zalige machines, maar persoonlijk ben ik heel blij dat ik die niet op mijn 18e had. Net zoals ik blij ben dat mijn cbr1100xx niet mijn eerste motor was. Iedereen maakt wel al eens een (inschattings-)fout en dat gebeurt in het begin nu eenmaal frequenter dan later. Op die momenten is het jammer met een wagen te rijden dat nog weinig fouten vergeeft...
Maar zoals ik (en zovele anderen hier voor mij) reeds zei, ken jezelf en enjoy your ride!
crimson_lion

Bericht door crimson_lion »

welkom op het forum

gr dre :twisted:
The legend lives
MustangMan010
Contacteer:

Bericht door MustangMan010 »

Miguel,welkom op dit forum.Het ligt er natuurlijk aan welk model/bouwjaar jij wild rijden.Een moderne Mustang zou makkelijk kunnen mits je rechtervoet een beetje "normaal" gebruikt. :-)
Een klassieker zou ik niet doen voor dagelijks gebruik.

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
Neko-
Donateur 2014

Bericht door Neko- »

Welkom in ieder geval op het forum :)

Persoonlijk ben ik er een voorstander van om in een simpel en goedkoop autootje te leren rijden (Theorie les is kennis van de regels, praktijk les is bij mij het weten hoe je de regels toepast, en hoe de auto reageert op bepaalde dingen, en pas bij het zelf rijden na het behalen van het rijbewijs 'leer' je rijden).

Zeker voor de eerste periode een goedkope en simpele auto, dan is het onderhoud en verbruik van benzine qua kosten (op die leeftijd meestal toch een punt van aandacht) in ieder geval beperkt. En als er iets met de auto gebeurd aan ongelukken, dan is het in ieder geval nog te overzien.

Het rijden met een moderne mustang dagelijks is goed te doen. Daar gebruik ik de mijne ook voor :) Als je toch voor een Mustang wilt gaan, informeer jezelf dan vooraf goed over de kosten waar je rekening mee moet houden qua aanschaf, verzekering, verbruik en onderhoud. Het is zonde om dan toch zo'n auto te kopen, en dan geen geld te hebben om ermee te rijden.
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
gert-jan

Bericht door gert-jan »

Welkom Miguel.
Zoals Skut als zegt "ken jezelf"
In principe kan het wel als 1e auto, maar je moet wel een stukje zelfbeheersing hebben. En uiteraard niet laten opnaaien/uitlokken door vrienden enz. dan gaat geheid een keer mis.
1968 Mustang Coupe 289
1974 VW412e
lolz129

Bericht door lolz129 »

Asdrubael schreef:Hallo en om antwoord te geven op je vraag: Nee. Ik heb zelf in een BMW 316i Compact, Ford Cougar 2.5 V6 en een Chrysler Sebring 2.7L V6 gereden, en nog steeds moet ik wennen aan de immense hoeveelheid koppel en de ophanging (die niet bekend staat om vergevelijk te zijn). Verder is een Mustang, voor jou, bijna onmogelijk om te verzekeren. Ik raad je ook aan om eerst rij-ervaring op te doen in een kleinere auto (het liefst met achterwiel-aandrijving). Niet dat ik je geen Mustang gun, maar het zou zonde zijn dat je dat ding in de prak rijdt, en jezelf misschien ook.

kan je eerst even informeren alsjeblieft voor je allerlei rare dingen ga zeggen ???
een mustang heeft toch wel achterwiel aandrijving?? en ik vind het helemaal niet zo gek om als 1e auto een mustang te rijden..
dan wen je er meteen aan en
groeten Nick
..................................................
Mustang 1969 coupe
302 V8
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”