aankoop V8 2003 vanuit de VS

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Doubleohseven

aankoop V8 2003 vanuit de VS

Bericht door Doubleohseven »

Hallo medemustangers,

tijdje niet hier geweest, maar dat wil niet zeggen dat het niet kriebelt :lol:

Ben me een beetje aan het orienteren betreffende het invoeren van een V8 uit 2003, met een prijs van ongeveer 10000usd. Nou heb ik al eens bij Hans geinformeerd wat betreft transport e.d. en het past nog allemaal in het budget tot nu toe...

mijn openstaande vragen zijn nog:

hoe bereken ik de bpm? Dat wil zeggen: wat is de consumentenprijs? En kan iemand me stap voor stap uitleggen hoe ik dit dan bereken? Wellicht ook handig voor andere importavonturiers...

Btw wordt berekend over de aanschafprijs plus transportkosten?

Wat dient er aan dit model aangepast te worden mbt tot bijvoorbeeld verlichting? knipperlichten? mistlichten? dimlichten? Is dit alleen noodzakelijk voor de toelating? Of ook voor bijvoorbeeld apk?

Ik heb het internet al af gegoogled, en ook hier op het forum al gespeurd, en vind daar interessante topics en info maar niet echt een concreet antwoord op wat ik weten wil...

wellicht kunnen jullie me verder helpen!!!
Greetz, 007

96'er Coupé

V6 - WindveilBlue - Flowmaster Dual Exhaust
17" chrome wheels - Mustang centercaps - Center brakelight Mustang mod. - Clear halo projector headlightunits - Hoodscoop - Leather interior - Power lift
tripleblack

Bericht door tripleblack »

Hoi,

Kijk eens op de volgende site:

http://www.bpmberekenen.com/

vrgr

Peter
Mack
Super User

Bericht door Mack »

Hey, welkom terug!!! Een nieuwe? Wat is er met de oude gebeurt? We wachten nog steeds op de foto's ;-)
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Aron66
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Aron66 »

Volgens mij heeft hij de oude nog, 3 weken terug stond hij nog voor zijn deur...

Aron
Doubleohseven

Bericht door Doubleohseven »

nee hoor hij is er nog steeds... beetje verder kijken mag toch wel? :P magoed... niemand antwoord op mn vragen?
Greetz, 007

96'er Coupé

V6 - WindveilBlue - Flowmaster Dual Exhaust
17" chrome wheels - Mustang centercaps - Center brakelight Mustang mod. - Clear halo projector headlightunits - Hoodscoop - Leather interior - Power lift
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”