en om ff Nordic Dawn na te doen: AHHHHH, was dat een '69 Mach 1 428 CJ??? Meer foto's, please!
Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Geweldig mooie foto,s ,ga zo door kan er niet genoeg van krijgen ! .
Belangrijk is dat je een mooie en leuke vacantie heb gehad.
Dat bordje "Mustang country" heb ik ook in de werkplaats ! .
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
Hey, ik ben zelf vandezomer ook in New York geweest, en zo te zien zat jij vlak bij het Cheraton Suites at the Hudson? Daar heb ik gezeten! Vette foto's!
Dankjewel voor de leuke reacties
Ik heb het zeker naar mn zin gehad. De foto met het circuit is van Ford testtrack in detroit plus het gebouw van Ford. de foto's die ik gemaakt heb van de MACH's die zijn te koop ik heb er nog een leuke kennis aan over gehouden alle Mustangs zijn ontiegelijk mooi als je ze wil kopen kan ik contact op nemen met die persoon.
@Jasper. Ik ben bij mn vrienden geweest in hun huis het was geen hotel haha... De tijd was hardstikke leuk en ga zeker weer terug.
Groetjes
Ferdi
Ford Mustang GT 05' convertible
Ford Racing Exhaust(126dB)
Briljante foto's! Maar de foto van het Texas Road House....dat is notabene volgens mij hetzelfde restaurant waar ik ruim een maand terug ook zat!!! Ik weet de plaats zo snel even niet meer....
Ik heb mijn foto's pas vorig weekend uit mijn koffer kunnen halen.... Ik heb er nog maar 1600 van de 13.000 bekeken...!!! Ik heb een heel verslag geschreven op twee A4 kladblokken... die ga ik komende tijd digitaliseren...Hier gaat nog veel tijd in zitten.... Maar dan zal ik ook (een gedeelte) hier op het forum publiceren...
Spreek je Ferdi!
Frank
- Ford Mustang Fastback Factory GT '66, 4V 289 Ci V8, 5 speed, headers en Flowmasters.
- Chevrolet Impala Sport Coupe 1959, 348 Ci V8, Tri-Power, 4 speed