Shop manual op CD voor 1967

Plaats de jouwe hier.........

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
metzijndrie

Shop manual op CD voor 1967

Bericht door metzijndrie »

hoi,
ik kocht een shop manual op CD van de uitgever Forel Publishing Company ISBN 0-9673211-4-X bij Mustangs Unlimited.
Om begrijpelijke redenen zit er een vorm van kopieer beveiliging op.
Nu blijkt dat ik een encrytie key op internet moet ophalen die uitsluitend werkt op de PC waar ik hem op download. Dus als morgen de PC bij het schroot gaat is mijn manual weg, en dat vind ik net iets teveel van het goede.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Gertjan
Laatst gewijzigd door metzijndrie op di 16 sep, 2008 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Mustang 1967 gebouwd 1966, 2 Door Hard Top, 289 V8 4barrel A-code, 3 traps XP C-4 automaat, 3.00:1 Rear Axle, HEI, Impco L20 converter 300A mixer, dual exhaust, Cragar velgen, int/ext decor group

Gertjan, Jelle, Paul
NordicDawn

Bericht door NordicDawn »

Waarom moet hij gekopieerd worden als je hem zelf gekocht hebt? En met wat voor programma heb je geprobeerd te kopieren?
1970 Mustang Hardtop
soulreaper

Bericht door soulreaper »

normaal kan je die key kopieëren maar hoe weet ik ook niet.

gebruik een gedownloade haynes manual. heb er al meer aan gehad dan de shop manual.
GREATZ Davy
1966 Mustang Coupe, 289cid 2V
1997 Mercedes Vito 2.3 TD
metzijndrie

Waarom moet hij gekopieerd worden als je hem zelf gekocht hebt
Ik wil helemaal niks kopieren, ik wil hem gewoon kunnen gebruiken. Om hem te gebruiken moet ik me aanmelden op een site en dan wordt kennelijk de CD geinstalleerd op de computer waar ik dan op werk; en wordt er gemeld dat dat de enige computer is waarop het ooit zal werken. En dan ben ik dus als mijn PC vervangen wordt door een nieuwe alles kwijt :-( gj
Mustang 1967 gebouwd 1966, 2 Door Hard Top, 289 V8 4barrel A-code, 3 traps XP C-4 automaat, 3.00:1 Rear Axle, HEI, Impco L20 converter 300A mixer, dual exhaust, Cragar velgen, int/ext decor group

Gertjan, Jelle, Paul
metzijndrie

gebruik een gedownloade haynes manual. heb er al meer aan gehad dan de shop manual.
Ik heb een shop manual 66 (download), en een gekochte Mustang II Haynes, en een downlaod Haynes Mustang I en dacht laat ik nu eens netjes iets kopen dat precies bij de onze, een 67 coupe, past :-)
gj

Gertjan, Jelle, Paul
NordicDawn

metzijndrie schreef:Ik wil helemaal niks kopieren, ik wil hem gewoon kunnen gebruiken. Om hem te gebruiken moet ik me aanmelden op een site en dan wordt kennelijk de CD geinstalleerd op de computer waar ik dan op werk; en wordt er gemeld dat dat de enige computer is waarop het ooit zal werken. En dan ben ik dus als mijn PC vervangen wordt door een nieuwe alles kwijt :-( gj
Ik snap hem. Ik zal eens even rondkijken.
1970 Mustang Hardtop
soulreaper

Bericht door soulreaper »

bwa ik heb ze ook beide gedownload maar ik blijf bij haynes want staan meer foto's in.

is veel makkelijker enkel de airco stond er niet in :(

maar voor de rest :up: boeken van haynes

waarom kopen. als je het gratis kan krijgen

maar hoe werkt die CD manual zijn dat .pdf of is dat een .exe want pdf vallen makkelijk te rippen een exe is wat moeilijker. :?:
GREATZ Davy
1966 Mustang Coupe, 289cid 2V
1997 Mercedes Vito 2.3 TD
metzijndrie

zijn .exe files:
Afbeelding

Gertjan, Jelle, Paul
Joor

Bericht door Joor »

Misschien ben je niet alles kwijt. Zoals ik het lees, meld jij je aan op een site (met wachtwoord) en dan wordt de hele zooi geïnstalleerd.
Als je je huidige computer weg doet, bezoek je met de nieuwe computer gewoon weer die site en hopelijk kun je dan met je wachtwoord gewoon een nieuwe installatie doen...
Of denk ik nu te simpel???
Joris

Binnenkort: Toyota Aygo
NS Jaartrajectkaart
NordicDawn

Joor schreef:Of denk ik nu te simpel???
Helaas wel:
metzijndrie schreef:...en wordt er gemeld dat dat de enige computer is waarop het ooit zal werken. En dan ben ik dus als mijn PC vervangen wordt door een nieuwe alles kwijt :-( gj
1970 Mustang Hardtop
Joor

Bericht door Joor »

Aha, goed lezen zou inderdaad wel helpen :oops:
Joris

Binnenkort: Toyota Aygo
NS Jaartrajectkaart
Plaats reactie

Terug naar “Restaureren, tips, technische vragen en links”