[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1823: Undefined array key 676 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1833: Trying to access array offset on null [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1833: Trying to access array offset on null All American Day Zoetermeer nu met foto's - Pagina 2 - Dutch Mustang & Ford Forum
Mijn vriendin en ik zijn ook nog eventjes langsgereden. Er stonden een paar leuke auto's tussen, maar we vonden het toch niet zo... Er reden veel mensen op en neer, mensen kwamen aan en reden even later weer weg, burnouts, we vonden het een beetje een zooitje. Op de Mustangs, een Impala en de Dodge na stond er weinig echt leuks bij. Toen het begon te regenen, zijn we er ook meteen vandoor gegaan.
Gek hoe iedereen het op een andere manier beleeft .
Ik vond de meeting in Zoetermeer ook een zooitje ,Burnouts tussen de geparkeerde auto,s ,op en neer rijdende autos en de veel te smalle parkeer mogelijkheid.
Deden mij besluiten na 10 min weer te vertrekken We hadden ook honger en geen zit in vette hap dus naar een leuk restaurantje gegaan .
De sfeer in Zandfoort was veel beter ,iig meer auto,s en gezelliger.
Na enkele minuten begon het in Zoetermeer ook te regenen dus op tijd vertrokken !.
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
Zo, ben weer thuis na een weekendje weg geweest te zijn.Jammer toch weer 2 meetings gemist,maar volgende keer beter.
Iemand enig idee van wie de blauwe '69 er mach1 is ?(te zien op 1 van de foto's van Rob) Soms iemand van het forum?
grz Richard
Ford Mustang
69' mach 1 : 390 cui, 4-speed.
70' boss 302
------------------------------------
If you're under control.....
you're not going fast enough
Ik kwam door omstandigheden een beetje erg laat dus was bijna iedereen vertrokken door de regen. Er stonden nog een wat van het forum dus heb ik onze auto erbij gezet alleen de mensen zaten in het wok restaurant. Dus niemand gezien of gesproken.
Heb nog wel wat foto's gemaakt zie via de link. http://nl.youtube.com/watch?v=KK9pe6aUA2I
atina33 schreef:Ik kwam door omstandigheden een beetje erg laat dus was bijna iedereen vertrokken door de regen. Er stonden nog een wat van het forum dus heb ik onze auto erbij gezet alleen de mensen zaten in het wok restaurant. Dus niemand gezien of gesproken.
Heb nog wel wat foto's gemaakt zie via de link. http://nl.youtube.com/watch?v=KK9pe6aUA2I
gr Anita
Jammer dat je te laat was Anita, maar het filmpje is erg leuk gedaan...
Mack schreef:Mijn vriendin en ik zijn ook nog eventjes langsgereden. Er stonden een paar leuke auto's tussen, maar we vonden het toch niet zo... Er reden veel mensen op en neer, mensen kwamen aan en reden even later weer weg, burnouts, we vonden het een beetje een zooitje. Op de Mustangs, een Impala en de Dodge na stond er weinig echt leuks bij. Toen het begon te regenen, zijn we er ook meteen vandoor gegaan.
Dank je wel Dodge52 zit veel achter de pc(door mijn ziekte) en vind het leuk om op deze manier filmpjes te maken geef me afleiding he.
Weet je wat het is ik wou dat me vriend wat meer met auto's had Dan waren we er zeker vroeger geweest en ik heb hellaas geen auto en was in het voorjaar begonnen met lessen maar omdat ik teveel medicijnen gebruik(morfine ea troep) mocht ik niet verder lessen. En mijn scootmobiel haalt het niet van zevenhuizen naar zoetermeer. Zo balen is dat. En ik heb ook geen vrienden die van auto's houden zodat ik met hen mee kan gaan. Schiet niet op dus. Maar ja heb nog wat gezien toch? gewoon positief kijken.