Importeren van een '66 fastback. Hoe!!!!!!!!!!
Moderator: Shelby GT-H
Importeren van een '66 fastback. Hoe!!!!!!!!!!
Hallo,
Ik ben van plan om zelf een '66 mustang fastback aan te schaffen of laten aanschaffen in de states, nu ben ik op zoek naar een betrouwbaar adres / importeur oid
Wie kan mij helpen aan contactpersonen
Groeten,
GJ
Ik ben van plan om zelf een '66 mustang fastback aan te schaffen of laten aanschaffen in de states, nu ben ik op zoek naar een betrouwbaar adres / importeur oid
Wie kan mij helpen aan contactpersonen
Groeten,
GJ
1966 Ford Mustang convertible automatic 302
1972 VW Kever 1302
2015 Ford Galaxy
2009 VW Golf Plus
1972 VW Kever 1302
2015 Ford Galaxy
2009 VW Golf Plus
Een Nederlander die werkt bij Schumacher cargo. Kan vervoer voor je regelen. Hij is spreekt/schrijft/leest Nederlands en woont in de VS.
Joey Smit - Sales Representative
Schumacher Cargo Logistics, Inc
Los Angeles - Houston - Miami - Charleston - New York
Tel: 562 408-6677 - Fax: 562 408-6636
E-Mail: joey@sclusa.net - Web Site: www.sclusa.net
Joey Smit - Sales Representative
Schumacher Cargo Logistics, Inc
Los Angeles - Houston - Miami - Charleston - New York
Tel: 562 408-6677 - Fax: 562 408-6636
E-Mail: joey@sclusa.net - Web Site: www.sclusa.net
Ford Mustang Mach 1 - 1969 (verkocht)
- okp
- Donateur 2013
- Contacteer:
Ik heb de shipping via Schumacher gedaan, veel met Joey contact gehad. Toffe gast. Verscheping was ook in orde. Kost vanuit LA 1.550 USD in een shared container. Dan nog laad/loskosten en douane in Rotterdam. Als je een oldtimer koopt (ouder dan 25 jaar) altijd laten verschepen naar Rotterdam, dan betaal je maar 6% btw, in Belgïe is dat 10% invoer en dan nog eens 21 % btw. Scheelt wel een pak.
Voor een volgende wagen zou ik toch sterk overwegen om met Hans van Hollandranch in zee te gaan. Heb ik al veel goede berichten van gehoord en hij heeft ook deels bemiddeld met de koop van mijn wagen.
succes.
Voor een volgende wagen zou ik toch sterk overwegen om met Hans van Hollandranch in zee te gaan. Heb ik al veel goede berichten van gehoord en hij heeft ook deels bemiddeld met de koop van mijn wagen.
succes.
En wij hebben er ook plezier aan om het te lezen....>>of doe het zelf, is heel leuk >>
zo niet spannend...
Emiel
en... hoe warmer het weer... hoe korter de rokjes...
Laat de hittegolf maar komen
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
- Nicov.dr.Klok
Kleine correctie op dit verhaal,De auto moet ouder dan 30 jaar zijn voor dat lage btw. tarief.Anders betaal je 19% btw.okp schreef:Als je een oldtimer koopt (ouder dan 25 jaar) altijd laten verschepen naar Rotterdam, dan betaal je maar 6% btw,
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
- okp
- Donateur 2013
- Contacteer:
klopt als een bus. Ik snap trouwens niet waarom ze die verschillende tarieven gebruiken in een open Europa. Eens je de 6% btw hebt betaald kun je hem zo invoeren in België, kost je 0,10 Cent voor stempel bij de douaneNicov.dr.Klok schreef:Kleine correctie op dit verhaal,De auto moet ouder dan 30 jaar zijn voor dat lage btw. tarief.Anders betaal je 19% btw.okp schreef:Als je een oldtimer koopt (ouder dan 25 jaar) altijd laten verschepen naar Rotterdam, dan betaal je maar 6% btw,