Mijn '07 Mustang staat nu al een paar weekjes te wachten in Miami op een doosje en bootje voor transport. Echter door de sterke toename van export uit de VS schijnt het vinden van een container wat lastig te worden.
in ieder geval Miami (via Schumacher) heeft het probleem maar waarschijnlijk ook andere havens. Iemand ideen/suggesties? Vrees dat het gewoon wachten wordt. Nou ja, misschien heb ik dan straks toch een oldtimer
schumacher is trouwens ook niet echt alles. spullen staat gewoon open en bloot achter een laag hek. kan iedereen o bij.
pm hollandranch eens wat hij voor je kan betekenen.
Ford Mustang 1965 fastback extreme street/strip; '69 408w, TKO600,
the Shelby recreation + 1969 MACH 1, both currently under construction.
Harley Davidson Fatboy 2003 anniversary
Zal ik doen. De auto staat overigens prima binnen in een loods, achter een hek. Heb hem daar zelf heengebracht. Volgens mij zijn ze recent verhuisd in Miami.
Roll on/ off is een afrader!
Alles wat de fabriek uitgaat waar ik werk gaat via RoRo overzee.
Maar vraag niet hoe;
De boel is al beschadigt voor het het schip opgaat.
De auto zal meerdere malen overgeslagen moeten worden (zie je zal gaan, in je gekoesterde autootje, terwijl zij op een afgesloten terrein rondscheuren waar gewone stervelingen niet mogen komen. Dus niets te bewijzen valt, en vaak allerhande zaken oplossen in lucht?).
Van jouw naar rederij, dan opslag, dan schip op en vastzetten (zonder beschadigen?), dan losmaken en schip af, opslag terrein, afhaalpunt.
Allemaal verschillende partijen, je hebt niets te willen, alles is afgeschermd via vakbonden.
mijn bronco staat ook nog steeds te wachten.probleem van schumacher is dat ze bedrijven met 10 of 20 autos gewoon voor laten gaan,ook al heb je betaald en heb je hem er al eerder staan.hopelijk gaat mijne 11 juni.gr erwin
mustang 68 302 engine
ford bronco 83,302 4x4-verkocht
hmm..die van mij staat bij Schumacher in Los Angeles. Joey heeft me vorige week nog een mail gestuurd: "Als alles mee zit dan kunnen we de auto waarschijnlijk verschepen op 30 mei."
Transport is op dit moment niet zo makkelijk, dat klopt.
Ik zoek met zorg uit van waar ik de auto's op dit moment op transport zet en dan gaat het redelijk moet ik zeggen.
Ik heb 5 weken geleden een mustang in Orlando gekocht en die komt over een week aan, dus da's niet zo beroerd, 2 Hertz shelby's zijn vorige week in de loods aangeleverd en komen de 14e juni aan, dus ook niet zo slecht.
Maar ik moet wel zeggen dat we nu gewoon wat meer kwijt zijn aan transport en ik zorg dat ik volle containers koop, dus dat ik gewoon een container met 2of 3 auto's voor ons heb staan dan, kan het schijnbaar wel...
RoRo is al langer moeilijk qua beschikbaarheid, we hebben nog een F-650 staan, die past niet een container en 3 speedboten met trailer, maar die staan al even te wachten, de speedboten gaan als het goed is volgende week maar de F-650 heb ik nog niet eens een datum van.
Schade van RoRo heb ik nooit gehad, behouden een beetje schuifschade onder aan de spoiler van een nieuwe Charger SRT8, die was over de ramp van de boot geschaafd, maar dat is ook het enige van de 60 auto's.
Nog maar even een update....
De auto staat nog steeds niet in een doosje (had hem 12 mei in Miami afgeleverd) Het is erg lastig om informatie te krijgen. Het laatste nieuws is dat schumacher de meeste auto's per trein van Miami naar Charleston, SC stuurt en vanaf daar verscheept. Ik heb nu een saildate van 13 juli vanuit Charleston...
En dan te bedenken dat ik van Nashville helemaal naar Miami gereden ben om datíe daar vlotter verscheept zou worden dan vanuit Charleston (scheelt 1000km)
Wordt vervolgd....
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
Mijn nieuwe 2006 Mustang gaat ook via RoRo en ik ben benieuwd wanneer hij de boot opgaat vanuit Baltimore waar hij al een paar weken staat.
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !! Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
laat je niet gek maken, het feit ligt er gewoon in dat er te weinig containers beschikbaar zijn, en de ergste ports zijn in LA, houston en Miami.
Ik denk dat je raadt van Joey op moet volgen en je auto naar het noorden moet laten vertrekken of gewoon rustig afwachten.
dat binnenlands vervoer is niet zo'n goede oplossing als je je auto erg netjes wilt houden..
Alle agenten, zoals schumacher, ASI en alle andere hebben hier geen invloed op, de rederijen/steamlines maken de dienst uit en die zitten hopeloos volgeboekt/overbooked, dus het is gewoon afwachten wanneer je aan de beurt bent op het moment.