Conv 66 restomod. KLAAR!!!!
Moderator: Shelby GT-H
- stephan verhagen
- Foxy-Mustang
Voor die kleine kentekenplaat ga je over een paar maandjes gewoon nog een keer langs het RDW. Gooi een paar zakken cement achterin je auto dan val je wel binnen de marge en krijg je de 18.2 aantekening op je kenteken.
Laatst gewijzigd door Foxy-Mustang op do 12 jun, 2008 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Marcel
Klaar
Hoi,
effe de tijd genomen voor nog wat zaken af te werken;
nog een dorpellijst gemaakt van hetzelfde materiaal als de afwerklijst van de console;

De hood molding en de grille molding orgineel van aluminium was een flut kostenbesparing van Ford,
dan is het aftermarket spul ook nog net weer iets dunner materiaal dan orgineel, je moet heel voorzichtig de grille molding met de klemmen erin drukken ander heb alweer een deukje erin.
Dus dat maken we anders , van RVS dus;
De hood molding;

en de grille molding;

Niet orgineel maar daar ging het bij dit project ook niet om,
Groet,
Jack
effe de tijd genomen voor nog wat zaken af te werken;
nog een dorpellijst gemaakt van hetzelfde materiaal als de afwerklijst van de console;

De hood molding en de grille molding orgineel van aluminium was een flut kostenbesparing van Ford,
dan is het aftermarket spul ook nog net weer iets dunner materiaal dan orgineel, je moet heel voorzichtig de grille molding met de klemmen erin drukken ander heb alweer een deukje erin.
Dus dat maken we anders , van RVS dus;
De hood molding;

en de grille molding;

Niet orgineel maar daar ging het bij dit project ook niet om,
Groet,
Jack
Convertible 66 5.0 HO EFI, T56 AOD, Hedmans & flowmaster40, PB vented disks F&R, Electric Power Steering, custom interior.
- metzijndrie
Erg mooi geworden. Ook wij hadden pech met 18.2. Dan maar xtra grote gele platen mee als je naar de keuring gaat.
Je dorpels vind ik wel erg bijzonder.
Je dorpels vind ik wel erg bijzonder.
65 mustang coupe
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
EPAS
Hoi Harry,
berichtje nog net gezien, ben een paar weekjes met vakantie geweest nl.
De EPS werkt nog niet, het zit er wel allemaal in maar er schijnt iets met de stuurhoeksensor te zijn, deze moet ik nieuw bestellen en inbouwen waarna ik het hele systeem moet opsturen naar wiringlooms om de ECU aan te passen zodat hij zonder can en met de juiste snelheidssignaal kan werken. Omdat dan alles een tijdje weg is heb ik ervoor gekozen deze zomer lekker te cruisen. Sturen valt overigens best mee ondanks 16:1 steering box en klein stuur.
Wordt dus een winterprojectje, ik hou jullie op de hoogte,
Groet,
Jack
berichtje nog net gezien, ben een paar weekjes met vakantie geweest nl.
De EPS werkt nog niet, het zit er wel allemaal in maar er schijnt iets met de stuurhoeksensor te zijn, deze moet ik nieuw bestellen en inbouwen waarna ik het hele systeem moet opsturen naar wiringlooms om de ECU aan te passen zodat hij zonder can en met de juiste snelheidssignaal kan werken. Omdat dan alles een tijdje weg is heb ik ervoor gekozen deze zomer lekker te cruisen. Sturen valt overigens best mee ondanks 16:1 steering box en klein stuur.
Wordt dus een winterprojectje, ik hou jullie op de hoogte,
Groet,
Jack
Convertible 66 5.0 HO EFI, T56 AOD, Hedmans & flowmaster40, PB vented disks F&R, Electric Power Steering, custom interior.
Hoi Jack
Mooie wagen man
Waar ik benieuwd naar ben is waar heb je de stoelen laten bekleden ?
Of zijn er nog anderen met tips ?
Wil zelf n.l. mijn interieur gaan aanpakken
Mooie wagen man
Waar ik benieuwd naar ben is waar heb je de stoelen laten bekleden ?
Of zijn er nog anderen met tips ?
Wil zelf n.l. mijn interieur gaan aanpakken
Laatst gewijzigd door Chante op zo 28 sep, 2008 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour.
Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute !
[img]http://www.usflag.org/animate/flagwave2.gif[/img]
Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute !
[img]http://www.usflag.org/animate/flagwave2.gif[/img]