stoere bak!!!
veel plezier ermee.
Ziet er goed uit.
Mijn nieuwe Ford
Moderator: Shelby GT-H
- 66stangwhite
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
- stephan verhagen
- heinvanuffelen
Over wat voor motor er in ligt is nog een beetje de vraag. Ik heb het hier laten uitzoeken. Met nummers en foto's. En daar kwamen ze uit op een 351c V8. Datgene wat ik ook dacht.
Maar er sprak mijn iemand aan met een hele goede vraag waar ik nog geen antwoord op weet. Mijn auto weegt 2025kg. en (bijna) alle andere ranchero's wegen rond de 1800. En op mijn ranchero zit weinig extra's waarom die zoveel extra weegt. En die man zei zo van dat het goed zou kunnen dat er een zwaardere blok in ligt.
Dus dat ben ik nog een beetje aan het uitzoeken. In ieder geval. hij rijdt wel fantastisch!! echt super
en jullie allemaal heel erg bedankt voor jullie leuke reacties!!
groetjes
Hein
Maar er sprak mijn iemand aan met een hele goede vraag waar ik nog geen antwoord op weet. Mijn auto weegt 2025kg. en (bijna) alle andere ranchero's wegen rond de 1800. En op mijn ranchero zit weinig extra's waarom die zoveel extra weegt. En die man zei zo van dat het goed zou kunnen dat er een zwaardere blok in ligt.
Dus dat ben ik nog een beetje aan het uitzoeken. In ieder geval. hij rijdt wel fantastisch!! echt super
en jullie allemaal heel erg bedankt voor jullie leuke reacties!!
groetjes
Hein
[b]Ford Ranchero GT500 Brougham[/b]