zal mij ook voorstellen

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

atina33

zal mij ook voorstellen

Bericht door atina33 »

hallo,
ik zal mij ook even voorstellen ik heb zelf geen msutang maar ben er wel erg verliefd op.
Ik ben anita en ik geniet elke keer dat ik een mustang ziet.
Mijn hartslag verdubbelt gewoon bij wijze van spreke.
hellaas zal het mij niet lukken kwa budget om er in te rijden laatstaan een te kopen. Hier vlakbij mij staat een mustang van mijn geboortejaar en ik probeer er zo vaak mogelijk er even onopvallend even langs. Ik heb samen met mijn vriend een pontiac trans sporter van 1993 dus rijden we toch een beetje een usa car. we zijn lid van de cruise brothers.
Nicov.dr.Klok

Bericht door Nicov.dr.Klok »

@hellaas zal het mij niet lukken kwa budget om er in te rijden laatstaan een te kopen.

Zeg nooit nooit Anita,ligt er helemaal aan wat je evt. wilt voor type.Ze zijn niet allemaal duur.Iig welkom hier,en bezoek eens een meeting,je weet nooit hoe een koe enz.
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch

Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
1970TwisterSpecial
Moderator
Contacteer:

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Welkom op dit forum.
Wie weet kom je hier je toekomstige Mustang wel tegen.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
Neko-
Donateur 2014

Bericht door Neko- »

Welkom op het forum. Ik ben het met Nico eens. Je weet het nooit. In ieder geval veel plezier op het forum toegewenst
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
FerdiV8

Bericht door FerdiV8 »

Hoi Hoi Anita welkom op het Forum
inderdaad zeg nooit nooit Ik heb er nu 2(waarvan 1 tekoop)
Positief denken en sparen....Kom een keer op wat Mustang Meetings dan kan je je hart ophalen.

Groetjes

Ferdi
Ford Mustang GT 05' convertible
Ford Racing Exhaust(126dB)
atina33

Bericht door atina33 »

Wij zijn afgelopen zondag naar de mustang valley geweest in capelle ad ijssel het was geweldig heb genoten. Ik zit in een rolstoel en het was soms best lastig om door de modder te komen maar ik heb echt genoten hoor.
wet niet iemand van jullie hier ook je mustang had staan nou dan heb je er goed aan gedaan want ik liep steeds met kippenvel enz. was soms bang dat mijn hulphond er tegen op zou springen als ik even ging staan om binnnen te kijken die geuren gewoon wat ik daar rook heerlijk!!!!!! Ach heb daar me eerste mustang gekocht voor hahaha 6,50. Ben ik al heel gelukkig mee hoor.
Maar weet of jullie het goed vinden als ik af en toe mijn manier van het mustang beleven vertel?
morgen rijden wij mee met de cruise brothers tourrit. Er zullen vast wel mensen mee rijden in een mustang!!!!
En ik leef van een wao uit kering en het zal niet gebeuren dat ik ooit gezond word dus echt een aanschaffen zal niet gaan. Sterker nog mijn gezondheid zal door de jaren heen steeds slechter worden dus echt een baan zal ik nooit kunnen krijgen. Maar als ik dichtbij een mustnag staat geniet er heel erg van hoor echt waar.
Neko-
Donateur 2014

Bericht door Neko- »

wet niet iemand van jullie hier ook je mustang had staan
Gagarandeerd. k was er niet (had andere verplichtingen) maar er zijn er genoeg hier geweest die wel geweest zijn.
Maar weet of jullie het goed vinden als ik af en toe mijn manier van het mustang beleven vertel?
Daar is het een forum voor, en het onderwerp is goed, dus ik zie het probleem daar absoluut niet mee :) Vooral doen!

Ik hoop in ieder geval dat je nog zeer lang van de Mustang hobby mag genieten, zij het dan misschien alleen zijdelings via meetings.
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
stephan verhagen

Bericht door stephan verhagen »

Welkom hier op het forum.

Gr.
Stephan
Coupe 67
Fastback 67
gert-jan

Bericht door gert-jan »

Hallo Anita
Welkom op het forum. Waarom knoop je niet eens een gesprekje aan met jouw dorpsgenoot. Mss dat je een keer mee mag.
Ligt 7huizen in Groningen? Er is in het najaar nog een Mustang meeting in het Noorden des lands en uiteraard nog in Didam.
1968 Mustang Coupe 289
1974 VW412e
atina33

Bericht door atina33 »

er zijn een helehoop zevenhuizen en ik woon in zevenhuizen dichtbij rotterdam en ik heb uiteraard al een keer met hem gesproken maar de man is niet zo heel erg spraakzaam en ik ga mij niet zomaar op dringen.
Maar lief dat jullie zo reageren hier voel me naar 1 dag al helemaal thuis dankjewel!!!
gr anita
www.mijnwebwinkel.nl/winkel/atina
www.eentweedeleven.nu
Marcel
Retired Moderator
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Hoi Anita,

Even snel je verhaal gelezen, maar als het kan en je wilt mag je wel een keer met mij mee naar cruise brothers hoor, zevenhuizen is hier vlakbij.

Of gewoon een rondje over de dijk kan ook.

Aankomende SNC ben ik er niet bij.

Groetjes,

Marcel
68GT
Donateur 2018

Bericht door 68GT »

Hallo Anita.
Van harte welkom.
Ik heb jou en je hond inderdaad gezien bij het treffen. Was toch een blonde labrador hé. Hij leek me heel rustig en niet een hond die zomaar ergens tegenop springt, toch?
Ik weet zeker dat je hier op het forum zult genieten van onze mustangs.
Als je misschiens foto,s hebt gemaakt bij Mustang valley kun je die bij het verslag van de meeting plaatsen.
Groetjes en geniet ervan.
Cor.
atina33

Bericht door atina33 »

Nee cor ik heb geen labrador ik heb een schotse collie een zwarte(tricolour) met een tuig van service dogs. heb ook nog een bruine(sable) collie gewoon voor de leuk erbij.
En marcel wat lief van jou geweldig zou dat zijn zeg!!!!!! echt waar. Morgen (zondag) ga ik met mijn vriend die heeft een pontiac transporter met de CB de tourrit maken en volgende week gaan we naar de SNC dus misschien zie ik daar een van jullie weer.
gr anita
FerdiV8

Bericht door FerdiV8 »

Hoi Anita als ik ook een keer kom mag je in mijn opendakje mee rijden hor ik heb hem bijna door de keuring(zie avatar)

Groetjes

Ferdi
Ford Mustang GT 05' convertible
Ford Racing Exhaust(126dB)
MustangMan010
Contacteer:

Bericht door MustangMan010 »

Anita,welkom op dit forum.

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”