Zo ik heb denk ik met de titel de aandacht getrokken van de juiste persoon. Ik rijd vanmiddag langs de kazerne in Nieuwleusen staat daar een brandweerwagen buiten. Niks bijzonders dat lijkt normaal bij een kazerne toch? Ik kijk naar wat mensen die daar buiten staan want enkele kenissen en collega's zitten daar bij de brandweer. Zie ik een bruidspaar staan en ik denk he die ken ik. Ja hoor idd. Met mij een heleboel mensen die hem kennen. Ik dacht eerst nog dat ik het verkeerd had gezien maar op de terugweg in de trouwauto zie ik ze nogmaals en dit keer met een ook voor jullie bekende chauffeur! Volgens mij hebben ze het stil willen houden maar die vlieger gaat mooi niet op.
Chauffeur: Nico van der Klok
Bruidspaar: Alie-r ook bekend als Andre Lier en nu met vrouw Christa.
Het enige wat me opviel is dat de Ford freak een Mercedes als trouwauto had!
Bruidspaar van harte gefeliciteerd namens ons!!!!!!
Groeten
Rene en Rosalie
Ja, die mensen ken ik ook, die hadden mijn mustang cabrio gehuurd voor deze dag. Al ruim van tevoren, alles was rond. Ik denk ik mail even afgelopen woensdag of zoiets waar de mustang naartoe gebracht mag worden vrijdag avond en waar ik hem weer ophaal. Krijg ik een mailtje terug dat het niet doorgaat, excuus voor het vergeten af te melden. Nu had ik de mustang zo een drie keer meer op deze dag kunnen verhuren. Maakt niet heel veel uit natuurlijk, ik hoef er niet van te eten maar afspraak is afspraak. Nog een mail gestuurd wat nu?? wie betaald wat?? Nee hoor geen reactie meer. Ik hoop dat hij beter met zijn vrouw omgaat dan met andere mensen want anders gaat het niet goed. Als iemand ze ziet (Rene O?????) feliciteer ze dan toch maar van mij, gelukkig zitten we niet allemaal zo in elkaar.
Allereerst,Meneer Oostwijk.
Mooi dat je even een artikeltje schrijft over de bruiloft van André en Christa.
Bij deze wil ik dan ook namens het bruidspaar jullie alvast bedanken voor de felicitatie,s,alleen nog even een opmerking aan René zijn adres.Als je een verslagje schrijft ,is het wel nodig dat je de waarheid schrijft,want ook jij weet donders goed dat een Fordgek never in een Mercedes zal stappen(zelfs niet op hun trouwdag)Dus voortaan beter opletten,het verschil tussen een Ford Granada en een Mercedes is naar mijn idee heel duidelijk!!!!!
Dan punt nummer twee;
een reactie op het stukje van 428cj René D.
Vanaf het allereerste begin van het opkomen van de trouwplannen was het duidelijk dat ze zouden trouwen in 1 van hun eigen auto,s(keus zat),dus van het huren van een cabrio van wie dan ook is nooit sprake geweest.
Kennelijk maak je nu mensen zwart die je verwisselt met een ander.Ik zou mijn administratie nog maar eens goed doorkijken,want dit is niet echt prettig.
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
Nico je snapt wel dat ik met mijn supersnelle Hyundai veel te hard reed, jullie sloegen net af en ik moest donders opletten dat ik niets of niemand aanreed. Vond het al zo gek dat hij niet in een Ford zou trouwen. Denk dat mijn bril ook niet helemaal schoon was. Alhoewel ik weet dat laatste wel bijna zeker.
Stukje voor in de krant ging leuk, nog een foto gemaakt bij de diamanthal met een Mustang Harley en een paar van mijn vlaggen.
Dit forum is niet bedoeld om je gal te spuien, dat is al de tweede keer deze maand. Ik neem aan dat je in het vervolg de mensen rechtstreeks daarop aanspreekt. Ik plaats hier ook niet mijn problemen met klanten.