Schade aan Mustang / oorlog met de verzekering
Moderator: Shelby GT-H
schandalig gewoon dat je als slachtoffer neergezet wordt als aso door de dader. en dan nog de euvele moed hebben om doodleuk te beweren dat je niemand hebt aangereden. het is kennelijk een heel grote moeite voor sommigen om in je spiegels te koekeloeren wanneer je uitparkeert. zo draai ik in onoverzichtelijke situaties altijd mijn raampje omlaag en steek mijn kop naar buiten om te kijken of alles goed gaat.
harry
harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Zojuist ben ik (voor de tweede keer deze week) bij de schadehersteller geweest.
Schade is niet veel. Volgens de schadehersteller (Moller in Rdam) kan het opgelost worden door alleen de linkerkant te spuiten.
Daar heb ik twee vraagjes over, waar ik jullie expertise wil vragen:
1) krijg je dan geen kleurverschil, als je links spuit en rechts niet?
2) mijn bumper is een klein beetje gekraakt, je ziet wat lijntjes lopen naar de plaats waar de auto geraakt heeft. Dus het kunststof is ook beschadigd. Kan dit kwaad? Blijf je dat zien?
Schade is niet veel. Volgens de schadehersteller (Moller in Rdam) kan het opgelost worden door alleen de linkerkant te spuiten.
Daar heb ik twee vraagjes over, waar ik jullie expertise wil vragen:
1) krijg je dan geen kleurverschil, als je links spuit en rechts niet?
2) mijn bumper is een klein beetje gekraakt, je ziet wat lijntjes lopen naar de plaats waar de auto geraakt heeft. Dus het kunststof is ook beschadigd. Kan dit kwaad? Blijf je dat zien?
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Maarten,tegenwoordig hebben ze apparatuur wwarmee ze de kleur kunnen "meten" om zodoende kleurverschil tegen te gaan.
Trouwens met metallic lak waarover blanke lak zit krijg je zo goed als geen kleurverschil.
Ik moet trouwens ook nog naar Moller toe om mijn deukje in de rechter deur eruit te laten halen want de verzekering heeft uitbetaald
Mark
Trouwens met metallic lak waarover blanke lak zit krijg je zo goed als geen kleurverschil.
Ik moet trouwens ook nog naar Moller toe om mijn deukje in de rechter deur eruit te laten halen want de verzekering heeft uitbetaald
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Das een goede vraag waar ik wel antwoord op weet. Kleurverschil hoef je niet bang voor te zijn MAAR zorg er wel voor dat je de juiste lakkleur gebruikt!! zie voor code in de deur, dus laat je lak niet scannen want dit wijkt vaak af. Dit werd mij verteld door de expert. Hij had wel vaker problemen met lakken van Amerikanen met de scanner, vandaar.
Ik denk dat je code NA is, Darkforrestgreen.
De beschadiging op de bumper is een ander probleem!. Ik had een scheurtje in de dakpanelen, dit was gebeurd bij het verwisselen van de voorruit. Dit was gespoten, maar wat gebeurde er de scheur kwam weer terug!!!!. Ik heb nu een nieuwe erop geplaatst, want spuiten was geen optie!. Dus met andere woorden goed schuren en plamuren en dan maar hopen dat het goed blijft.
Succes.
Ik denk dat je code NA is, Darkforrestgreen.
De beschadiging op de bumper is een ander probleem!. Ik had een scheurtje in de dakpanelen, dit was gebeurd bij het verwisselen van de voorruit. Dit was gespoten, maar wat gebeurde er de scheur kwam weer terug!!!!. Ik heb nu een nieuwe erop geplaatst, want spuiten was geen optie!. Dus met andere woorden goed schuren en plamuren en dan maar hopen dat het goed blijft.
Succes.
Laatst gewijzigd door fuel66 op di 01 jul, 2008 15:32, 1 keer totaal gewijzigd.
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
- Mustang_bartje
- Contacteer:
die was zeker voor je oude stang, nu ons bezit, Nico? helaas hebben wij de schade er ook nog op zitten en deze is niet met een lakstift te herstellen helaas!Nicov.dr.Klok schreef:Goed dat je die foto,s gemaakt hebt,daar kunnen ze niet omheen in samenspel met het politie rapport.ik heb hier nog een lakstift liggen van jouw kleur auto,als je er belang bij hebt dan roep maar.
Mustang 2006 blauw
Vandaag de auto weer opgehaald van Moller. En het ziet er weer keurig uit! Mijn voorbumper (waar al wat schade opzat toen ik hem kocht) blinkt op manieren waarop hij nog nooit geblonken heeft. Ik heb gekeken maar kon geen kleurverschil bekennen. Complimenten dus, en de service was perfect!
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Dat is mooi Maarten.Mijn kleine deukje in het rechter portier is 2 weken geleden ook bij Moller eruit gehaald.Moet alleen nog terug voor de striping.Mack schreef:Vandaag de auto weer opgehaald van Moller. En het ziet er weer keurig uit! Mijn voorbumper (waar al wat schade opzat toen ik hem kocht) blinkt op manieren waarop hij nog nooit geblonken heeft. Ik heb gekeken maar kon geen kleurverschil bekennen. Complimenten dus, en de service was perfect!
En als leenauto had ik natuurlijk............

Hadden ze het niet erover dat ze pas een andere Mustang voor reparatie hadden??
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
4 maanden na dat zogenaamde "happy end" moet ik er toch op terugkomen...
Kreeg net een brief van de verzekeraar. Waarborgfonds heeft mijn claim afgewezen voor de schade aan de deur, aangezien niet bewezen kan worden dat het door een ander voertuig is gebeurd.
Oftewel: ik mag alles zelf gaan dokken.
Ratten...
Kreeg net een brief van de verzekeraar. Waarborgfonds heeft mijn claim afgewezen voor de schade aan de deur, aangezien niet bewezen kan worden dat het door een ander voertuig is gebeurd.
Oftewel: ik mag alles zelf gaan dokken.
Ratten...
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Ik vraag me soms af waarom we nog premie moeten betalen. Verzekeringen doen er alles aan om maar niet uit te hoeven keren.
Eigen risicootje hier, clausuletje daar, kleine letterjes zus, proceduretje zo......
Eigen risicootje hier, clausuletje daar, kleine letterjes zus, proceduretje zo......
1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
Tsja het waarborgfonds motorrijtuigen vergoed zoals de naam al aangeeft uitsluitnd schades veroorzaakt met en door motorrijtuigen. Aangezien dat in jiu geval niet is vast komen te staan en je ook geen getuigen had vergoeden ze niet. E.e.a. had je al op hun site kunnen lezen. Heel lullig in jouw geval dat begrijp ik. Maar aan de andere kant ook goed want zonder spelregels zullen er ook individuen zijn die op kosten van het waarborgfond, lees ons allemaal, hun hele voertuig laten restaureren. en de vraag is dan weer of we daar allemaal aan mee willen betalen.
In ieder geval is je auto weer tip top en dat is toch ook wat waard.
E
In ieder geval is je auto weer tip top en dat is toch ook wat waard.
E