Ik vertrek uit Den Bosch /Rosmalen. Wel zonder mustang maar met de volvo.
Als de mustangrijders een goede plek hebben kachel ik er wel achteraan
De Mac heeft ruimte genoeg om te verzamelen.
Als je van de A50 komt (richting Utrecht)gewoon afslag 20 nemen en rechtdoor rijden bij de stoplichten. Ferdi
De mannen uit Best kunnen eventueel daar ook aansluiten ipv vis de A58.
Vanuit Rosmalen is dan de optie A59 of A15
67 convertible, project car, te koop, als je interesse hebt laat het me weten. Opknappen kost je ongeveer $800 aan plaat materiaal + verzendkosten natuurlijk :-( en een beetje tijd :-)
Als iemand hem voor me op wil knappen is dat ook mooi :-)
67 convertible, project car, te koop, als je interesse hebt laat het me weten. Opknappen kost je ongeveer $800 aan plaat materiaal + verzendkosten natuurlijk :-( en een beetje tijd :-)
10:45 bij de Mac in Rosmalen ?
Peter ? (zonder)
Ferdi ? (met)
Jelo ? (zonder)
@Peter
Zaterdag wel weer sleutelen Peter ?
PoisonIvy66 schreef:Verzamelpunt bij de Makro in Best om 10:00 uur.
Roel (Poisonivy66)
Pim (mustangfreak)
John (Johnh)
Peter (peer)
Wie nog meer? BA Baracus?
Groeten,
Roel
Roel, ik weet niet of ik dat ga halen, ga namelijk zaterdagavond met een stel vrienden naar Toppers.
Als ik weer bovenwater ben dan zie ik jullie daar anders op 8 juni in Venray.
PoisonIvy66 schreef:Verzamelpunt bij de Makro in Best om 10:00 uur.
Roel (Poisonivy66)
Pim (mustangfreak)
John (Johnh)
Peter (peer)
Wie nog meer? BA Baracus?
Groeten,
Roel
Roel, ik weet niet of ik dat ga halen, ga namelijk zaterdagavond met een stel vrienden naar Toppers.
Als ik weer bovenwater ben dan zie ik jullie daar anders op 8 juni in Venray.
PoisonIvy66 schreef:'tuurlijk ben jij dan weer bovenwater!
Gezien de weerverwachting is de kans groot dat niemand bovenwater zal zijn, maar dat het water van boven zal komen.
Voor mij is 90% kans op regen genoeg om af te haken (Dan ben ik maar de nieuwe "sjaak afhaak")
Mocht ik morgenvroeg toch nog beslissen wel te gaan, dan zal ik op eigen houtje komen.
Leen ik je wel een paraplu, iedereen wil gewoon je wagen zien dus gewoon komen !