Hey kijk! Dat is leuk! Het nieuwe kenteken is bij mij op school onthuld (IVA Driebergen).
Zie bekende gezichten
Frank
- Ford Mustang Fastback Factory GT '66, 4V 289 Ci V8, 5 speed, headers en Flowmasters.
- Chevrolet Impala Sport Coupe 1959, 348 Ci V8, Tri-Power, 4 speed
(Heb hem vorige week weer even morgen aanschouwen )
Spreek je!
Frank
- Ford Mustang Fastback Factory GT '66, 4V 289 Ci V8, 5 speed, headers en Flowmasters.
- Chevrolet Impala Sport Coupe 1959, 348 Ci V8, Tri-Power, 4 speed
Komt best wel goed Ferdi.Ik moet nog even geduld hebben voordat ik zover ben maar krijg dan ook de nieuwe kenteken combinatie erop
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !! Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
Helaas alles was goed alleen de claxon iets te zacht en uitlaat 4DB teveel.
Verders was alles inorde dus die 2 dingetjes en dan kan ik voor de kenteken. Helaas maar ja als iemand iets weet waardoor ik mn geluid kan verlagen hoor ik het heel graag alle ideeën zijn van harte welkom.
Groetjes
Ferdi
Ford Mustang GT 05' convertible
Ford Racing Exhaust(126dB)
Bij mijn Pickup was de claxon ook te zacht(muggezifterij)Ik moest een claxon met E keurmerk(want daar gaat het om) monteren daar een foto van maken en naar ze toe maillen ,toen was het goed.
Hoe bedoel je lullig doen.
Wbt je uitlaat idd doe er staalwol in,kun je er later zo weer uithalen,en niemand die er ooit weer wat van zegt.
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.