Schade aan Mustang / oorlog met de verzekering
Moderator: Shelby GT-H
Schade aan Mustang / oorlog met de verzekering
Zaterdag 10 mei mijn auto geparkeerd bij de McDonalds in Rotterdam. Kom even later terug: schade aan de Mustang!
Een stuk onverlaat heeft zijn portier meermalen in de Mustang geramd. Minstens 7 keer, en tot op het metaal!!! Je kan mij niet vertellen dat je dat niet merkt, volgens mij doe je het dan expres!
Natuurlijk geen berichtje achtergelaten...
Vorige week aangifte gedaan bij de politie, doorrijden na ongeval kan niet bij parkeerschade maar wel aangifte van vernieling. Ik ga het ook aanhangig maken bij het waarborgfonds.
Vanochtend naar de schadehersteller geweest: schade wordt geschat op 700 Euro ex BTW: heel het achterpaneel moet worden gespoten.
Lekker is dat... Sta ik nog met schade ook op Mustang Valley...
Zal binnenkort een foto uploaden.
Een stuk onverlaat heeft zijn portier meermalen in de Mustang geramd. Minstens 7 keer, en tot op het metaal!!! Je kan mij niet vertellen dat je dat niet merkt, volgens mij doe je het dan expres!
Natuurlijk geen berichtje achtergelaten...
Vorige week aangifte gedaan bij de politie, doorrijden na ongeval kan niet bij parkeerschade maar wel aangifte van vernieling. Ik ga het ook aanhangig maken bij het waarborgfonds.
Vanochtend naar de schadehersteller geweest: schade wordt geschat op 700 Euro ex BTW: heel het achterpaneel moet worden gespoten.
Lekker is dat... Sta ik nog met schade ook op Mustang Valley...
Zal binnenkort een foto uploaden.
Laatst gewijzigd door Mack op di 20 jan, 2009 10:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
- PoisonIvy66
- PoisonIvy66
inderdaad niet bewustPoisonIvy66 schreef:Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat iemand bewust andermans auto zo beschadigt. Dan spoor je niet helemaal. 't zal wel jaloesie zijn.
Hopelijk kan het waarborgfonds iets voor je betekenen. Succes met de afhandeling.
Groeten,
Roel
Ik hoop dat je het vergoed krijgt. Ik kan dat ook niet begrijpen... ik parkeer mijn (nieuwe) auto daarom ook bijna alleen nog maar in een hoek (zodat de kans op een deur al 50% minder is) en blijf vaak langer doorrijden tot ik een geschikte plaats vind. Daarnaast zorg ik dat de auto geparkeerd staat naast een andere auto waarvan het lijkt dat de bestuurder er voorzichtig mee om gaat. En dan kijk ik ook vaak nog of ik heb naast de bijrijders kant van een auto kan plaatsen.
Het klinkt misschien wat extreem maar mijn nieuwe auto heeft geen stootstrip ter bescherming.
Nou, dat doe ik dus ookpeer schreef:inderdaad niet bewust
Ik hoop dat je het vergoed krijgt. Ik kan dat ook niet begrijpen... ik parkeer mijn (nieuwe) auto daarom ook bijna alleen nog maar in een hoek (zodat de kans op een deur al 50% minder is) en blijf vaak langer doorrijden tot ik een geschikte plaats vind. Daarnaast zorg ik dat de auto geparkeerd staat naast een andere auto waarvan het lijkt dat de bestuurder er voorzichtig mee om gaat. En dan kijk ik ook vaak nog of ik heb naast de bijrijders kant van een auto kan plaatsen.
Het klinkt misschien wat extreem maar mijn nieuwe auto heeft geen stootstrip ter bescherming.
Ook dit keer: ik stond redelijk ver van alle andere auto's af, maar blijkbaar is er iemand naast me komen staan & weer weggereden terwijl wij zaten te eten...
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Zo, da's goed balen zeg.
Je hebt dan nog best kans dat ze het expres gedaan hebben ook, ff snel naast je stang staan paar keer deurtje knallen en weer weg.
Misschien idee, maar kijk eens op youtube, misschien hebben ze er een lollig filmpje van gemaakt en gepost?? Ik bedoel maar, ze posten ook als ze iemand ineen beuken.
Had het laatst ook, gelukkig (nou ja) met de wagen van m'n ouders, rij langs wat kinderen, slaat er een ineens met een werphengel op de wagen, te beduusd ben ik verder gereden, later gekeken, gelukkig geen zichtbare schade.
Succes met het waarborgfonds, in een klassiek en techniek stond laatst een heel artikel over hoe je het beste aanspraak kon maken.
Wat me daar nog van bij staat is dat je op de plaats waar het geburde zoveel mogelijk getuigen moet ondervragen en heel belangrijk een aantal verklaringen dat je auto echt niet op de getroffen plek beschadigd was voordat je hem neerzette.
Succes,
Rinke
Je hebt dan nog best kans dat ze het expres gedaan hebben ook, ff snel naast je stang staan paar keer deurtje knallen en weer weg.
Misschien idee, maar kijk eens op youtube, misschien hebben ze er een lollig filmpje van gemaakt en gepost?? Ik bedoel maar, ze posten ook als ze iemand ineen beuken.
Had het laatst ook, gelukkig (nou ja) met de wagen van m'n ouders, rij langs wat kinderen, slaat er een ineens met een werphengel op de wagen, te beduusd ben ik verder gereden, later gekeken, gelukkig geen zichtbare schade.
Succes met het waarborgfonds, in een klassiek en techniek stond laatst een heel artikel over hoe je het beste aanspraak kon maken.
Wat me daar nog van bij staat is dat je op de plaats waar het geburde zoveel mogelijk getuigen moet ondervragen en heel belangrijk een aantal verklaringen dat je auto echt niet op de getroffen plek beschadigd was voordat je hem neerzette.
Succes,
Rinke
1964 Ford Falcon Station Deluxe
170 CiD 6-inline
Spuitwerk/strakmaken: Austria autoschade, Purmerend
Motor revisie: WAMO motorenrevisie, Edam
Onderhoud en advies: HGG Projects Purmerend
De rest: Ik zelf
170 CiD 6-inline
Spuitwerk/strakmaken: Austria autoschade, Purmerend
Motor revisie: WAMO motorenrevisie, Edam
Onderhoud en advies: HGG Projects Purmerend
De rest: Ik zelf
- NordicDawn
- Doubleohseven
Bij mij is het al twee x wel gelukt... 1x de spiegel eraf geslagen oid, de andere keer de voor en achterkant geschampt door een vermoedelijk voorbijdraaiende vrachtwagen of bus, allebei de keren vergoed! Waar het om gaat is een waterdcht en plausibel verhaal. Vraag of buren, ouder, vrouw, vriendin kunnen bevestigen dat er geen schade was pak hem beet een uur voor het parkeren ofzo. En laat dan verklaren dat je na het parkeren direct zag dat er schade was, en laat dit door iemand anders bevestigen... Het enige wat het waarborgfond zich destijds wel bij mij het laten invallen, was dat het twee afzonderlijke schades waren voor en achter, dus dat ik twee x eigen risico had... magoed... toch 700 euro vergoed gekregen...
Greetz, 007
96'er Coupé
V6 - WindveilBlue - Flowmaster Dual Exhaust
17" chrome wheels - Mustang centercaps - Center brakelight Mustang mod. - Clear halo projector headlightunits - Hoodscoop - Leather interior - Power lift
96'er Coupé
V6 - WindveilBlue - Flowmaster Dual Exhaust
17" chrome wheels - Mustang centercaps - Center brakelight Mustang mod. - Clear halo projector headlightunits - Hoodscoop - Leather interior - Power lift
- crimson_lion
weet precies hoe je je voelt
was een paar weken terug op een amerikaanse meeting
heb een rondje gelopen , met een paar mensen een praatje gemaakt
ging terug naar me auto ....en ja hoor
een kras op me wagen
je werkt je de pleuris om je droomauto te kunnen onderhouden
moet 1 of andere lul het weer gaan verpesten
soms zie ik ook mensen op meetings leunen of hangen op andermans auto
ga verdomme op je poten staan of neem een stoelje mee en ga ergens in het gras lekker zitten ver van de wagens vandaan
sommige mensen begrijpen dit geloof ik niet
ik heb altijd geleerd
KIJKEN DOE JE MET JE OGEN .
GR DRE
was een paar weken terug op een amerikaanse meeting
heb een rondje gelopen , met een paar mensen een praatje gemaakt
ging terug naar me auto ....en ja hoor
een kras op me wagen
je werkt je de pleuris om je droomauto te kunnen onderhouden
moet 1 of andere lul het weer gaan verpesten
soms zie ik ook mensen op meetings leunen of hangen op andermans auto
ga verdomme op je poten staan of neem een stoelje mee en ga ergens in het gras lekker zitten ver van de wagens vandaan
sommige mensen begrijpen dit geloof ik niet
ik heb altijd geleerd
KIJKEN DOE JE MET JE OGEN .
GR DRE
Laatst gewijzigd door crimson_lion op wo 21 mei, 2008 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
The legend lives
Mee eens, moeten we met elkaar opletten tijdens meetings. Ga toch ook niet tegen je vrouw aanleunen ofzo?.
Laatst gewijzigd door fuel66 op do 22 mei, 2008 13:18, 2 keer totaal gewijzigd.
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.