Mustang Valley vanuit het zuiden
Moderator: Shelby GT-H
Mustang Valley vanuit het zuiden
Hallo mensen.
Ook ik ga naar Mustang Valley, zijn er misschiens nog meer mensen die vanuit het zuiden er heen gaan? Dan zouden we kunnen afspreken ergens om samen tegaan. Groetjes en een prettige weekend.
Cor.
Ook ik ga naar Mustang Valley, zijn er misschiens nog meer mensen die vanuit het zuiden er heen gaan? Dan zouden we kunnen afspreken ergens om samen tegaan. Groetjes en een prettige weekend.
Cor.
- Mustangfreak
Ik woon in Uden en ik ga ook naar Mustang Valley.
Laat maar horen waar te verzamelen vanuit het zuiden.
Pim
Laat maar horen waar te verzamelen vanuit het zuiden.
Pim
1965 Ford Mustang coupe V8-automaat ivy green metallic
1965 Ford mustang fastback GT A-code V8-automaat powerbrakes, pony interieur , ivy green metallic
2001 Opel Zafira 1.8 Comfort
2002 Ford Transit 260S 2.0TDDI Cool Edition
1965 Ford mustang fastback GT A-code V8-automaat powerbrakes, pony interieur , ivy green metallic
2001 Opel Zafira 1.8 Comfort
2002 Ford Transit 260S 2.0TDDI Cool Edition
- PoisonIvy66
@Jeroen & Claire.
Voor de mensen die vanuit het Zuiden via de A16 naar Mustang Valley gaan; De voorgaande jaren was de laatste verzamelplaats de McDonalds in Barendrecht (ca.11:00uur). Zal ook dit jaar wel weer gaan gebeuren.
Voor de mensen die vanuit het Zuiden via de A16 naar Mustang Valley gaan; De voorgaande jaren was de laatste verzamelplaats de McDonalds in Barendrecht (ca.11:00uur). Zal ook dit jaar wel weer gaan gebeuren.
1966 Convertible I6 C4, Wimbledon White
Riding along in my automobile,
My baby beside me at the wheel.
cruisin' and playin' the radio,
with no particular place to go.
Riding along in my automobile,
My baby beside me at the wheel.
cruisin' and playin' the radio,
with no particular place to go.
- PoisonIvy66
MV zuiden
Helaas Cor,
een hobby kost geld en jammergenoeg moet ik dat met werken binnenkrijgen, zo ook volgend weekend,
Voor meeting zuid moeten we zeker weer wat afspreken,
groet,
Jack
een hobby kost geld en jammergenoeg moet ik dat met werken binnenkrijgen, zo ook volgend weekend,
Voor meeting zuid moeten we zeker weer wat afspreken,
groet,
Jack
Convertible 66 5.0 HO EFI, T56 AOD, Hedmans & flowmaster40, PB vented disks F&R, Electric Power Steering, custom interior.