mijn 1ste mustang is gekocht
Moderator: Shelby GT-H
- NordicDawn
Ziet er goed uit ja ! Maar van wie is die andere Stang op de oprit ?
Of kreeg je er twee voor de prijs van één ?
Hoop dat je hem snel de weg op krijgt !
Jeroen
Of kreeg je er twee voor de prijs van één ?
Hoop dat je hem snel de weg op krijgt !
Jeroen
67 convertible, project car, te koop, als je interesse hebt laat het me weten. Opknappen kost je ongeveer $800 aan plaat materiaal + verzendkosten natuurlijk :-( en een beetje tijd :-)
Als iemand hem voor me op wil knappen is dat ook mooi :-)
Als iemand hem voor me op wil knappen is dat ook mooi :-)
- Mustangdriver
- Contacteer:
Yours truly, was de eerste om zijn aanwinst te mogen bewonderen. Mooi geluid maakt ie ook. Hij heeft voor de prijs een degelijke wagen met de interessante opties.Jelo schreef: Maar van wie is die andere Stang op de oprit ?
Jeroen
Geoffrey
Laatst gewijzigd door Mustangdriver op do 15 mei, 2008 07:50, 1 keer totaal gewijzigd.
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD
www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite
Ja een dikke proficiat met je mooie mustang. Echt wel leuk nog iemand uit de streek. Ik ben van Lebbeke tegen Dendermonde en rij geregeld met mijn Torino uw richting uit achter lekkere mattetaarten.
We moeten ma is afspreken om eens samen te toeren, er zijn misschien nog kanidaten.
Alvast proficiat en veel veilige kilometers.
groetjes Torinoboy
We moeten ma is afspreken om eens samen te toeren, er zijn misschien nog kanidaten.
Alvast proficiat en veel veilige kilometers.
groetjes Torinoboy
- Mustangdriver
- Contacteer:
Altijd paraat voor een ritje. De start van het 11th FLanders Mustang Event is trouwens in Baardegem, dat is vlakbij. Kom 's morgens eens kijken he.Torinoboy schreef: We moeten ma is afspreken om eens samen te toeren, er zijn misschien nog kanidaten.
groetjes Torinoboy
Geoffrey
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD
Als ik vrij ben kom ik zeker naar het vertrek kijken.Mustangdriver schreef:Altijd paraat voor een ritje. De start van het 11th FLanders Mustang Event is trouwens in Baardegem, dat is vlakbij. Kom 's morgens eens kijken he.Torinoboy schreef: We moeten ma is afspreken om eens samen te toeren, er zijn misschien nog kanidaten.
groetjes Torinoboy
Geoffrey
Groetjes Torinoboy