Import avontuur USA
Moderator: Shelby GT-H
- okp
- Donateur 2013
- Contacteer:
Update:
nog geen foto's, wel een mail van Cargo maatschappij.
"Eric,
wij hebben de auto ontvangen en Steve vertelde mij dat hij de title ging opsturen.
De verschepingskosten zijn nog niet betaald. Ik weet nog niet wat voor verzekering er bij komt ( Steve is de verscheper, dus dat moet hij mij laten weten)."
Dus, papieren zijn er nog niet, auto wel. Nog geen factuur gemaakt, want ze willen eerst weten welke verzekering. Dan factuur maken, dan betalen, dan verschepen. Tja, zal wel weer een week overheen gaan. Ik heb de verkoper inmiddels weer een mail gestuurd dat hij de papieren "mag" opsturen. Ik had inderdaad beter direct aan Cargo betaald. Tja hoe heet dat ook alweer? Door schade en schande wijs worden of zoiets?
wordt vervolgd....
nog geen foto's, wel een mail van Cargo maatschappij.
"Eric,
wij hebben de auto ontvangen en Steve vertelde mij dat hij de title ging opsturen.
De verschepingskosten zijn nog niet betaald. Ik weet nog niet wat voor verzekering er bij komt ( Steve is de verscheper, dus dat moet hij mij laten weten)."
Dus, papieren zijn er nog niet, auto wel. Nog geen factuur gemaakt, want ze willen eerst weten welke verzekering. Dan factuur maken, dan betalen, dan verschepen. Tja, zal wel weer een week overheen gaan. Ik heb de verkoper inmiddels weer een mail gestuurd dat hij de papieren "mag" opsturen. Ik had inderdaad beter direct aan Cargo betaald. Tja hoe heet dat ook alweer? Door schade en schande wijs worden of zoiets?
wordt vervolgd....
- okp
- Donateur 2013
- Contacteer:
Update:
Nou die was vroeg wakker deze morgen.
Net een mailtje gehad van hem, lokale tijd 06.15 uur.
"hi there eric i am going to visit joey today as i have to drop off another vehicle to him today and will carry papperwork over there with others"
Ben eens benieuwd. Foto's van bij de cargo verwacht ik ook nog. Misschien ook vandaag.
wordt vervolgd....
Nou die was vroeg wakker deze morgen.
"hi there eric i am going to visit joey today as i have to drop off another vehicle to him today and will carry papperwork over there with others"
Ben eens benieuwd. Foto's van bij de cargo verwacht ik ook nog. Misschien ook vandaag.
wordt vervolgd....
Ik vraag me af waar de eigenaar van die auto die hij nu zelf gaat brengen allemaal mee gedreigd heeft voor deze auto eindelijk word afgeleverd 
Joey is ook altijd vroeg aanwezig dus wie weet heb je al snel (goed) nieuws
Joey is ook altijd vroeg aanwezig dus wie weet heb je al snel (goed) nieuws
67 convertible, project car, te koop, als je interesse hebt laat het me weten. Opknappen kost je ongeveer $800 aan plaat materiaal + verzendkosten natuurlijk :-( en een beetje tijd :-)
Als iemand hem voor me op wil knappen is dat ook mooi :-)
Eric, is dat een nieuwe foto gemaakt door de Shipper ?
Of door de verkoper ??
Of door de verkoper ??
67 convertible, project car, te koop, als je interesse hebt laat het me weten. Opknappen kost je ongeveer $800 aan plaat materiaal + verzendkosten natuurlijk :-( en een beetje tijd :-)
- okp
- Donateur 2013
- Contacteer:
@ Jeroen, nee die had ik nog liggen. Ik had gewoon even zin in een andere.
Update: Vandaag mail gehad van Shipper, nog geen papieren gezien zoals verkoper beloofd had om gisteren te brengen. Heb hem maar direct een mail gestuurd en voicemail achter gelaten dat die nu niet opnieuw moet beginnen....
Wel een leuke mail gehad van dat leuke meisje van de shipper met wat foto's die ze hebben genomen bij de shipper van de week: Deze zijn een stuk duidelijker. Er is kleine lakschade rechtsvoor en rechts achter, maar dat wist ik al. Rechtsvoor bij de koplamp zie je het goed. (iemand een goed adresje om dat voor de zomer te fixen zonder de hele wagen te moeten spuiten?)
Hier de foto's (dat zal in ieder geval poetsen worden als die aankomt)

Update: Vandaag mail gehad van Shipper, nog geen papieren gezien zoals verkoper beloofd had om gisteren te brengen. Heb hem maar direct een mail gestuurd en voicemail achter gelaten dat die nu niet opnieuw moet beginnen....
Wel een leuke mail gehad van dat leuke meisje van de shipper met wat foto's die ze hebben genomen bij de shipper van de week: Deze zijn een stuk duidelijker. Er is kleine lakschade rechtsvoor en rechts achter, maar dat wist ik al. Rechtsvoor bij de koplamp zie je het goed. (iemand een goed adresje om dat voor de zomer te fixen zonder de hele wagen te moeten spuiten?)
Hier de foto's (dat zal in ieder geval poetsen worden als die aankomt)

- NordicDawn
- Ton BlingBling
- Adverteerder
- Contacteer:
da's raar... ik dacht dat die Mustang in Amerika stond, maar volgens mij is het China. vandaar die rare fratsen!
Harry
Harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
- okp
- Donateur 2013
- Contacteer:
Het is weekend, dus helaas geen update. In US werken ze ook niet in het weekend. Morgen even checken dus hoe het zit met de papieren.
Daar ik nog altijd zeer optimistisch ben, weet ik dat ik plaats moet maken in de garage, voor als de wagen er is. Maar die is nu ingepalmd door rijdend materieel van de kids, hoog tijd dus om eens op te ruimen. Foto's spreken voor zich dacht ik. Zoek de 10 verschillen voor en na.....

en na....

Daar ik nog altijd zeer optimistisch ben, weet ik dat ik plaats moet maken in de garage, voor als de wagen er is. Maar die is nu ingepalmd door rijdend materieel van de kids, hoog tijd dus om eens op te ruimen. Foto's spreken voor zich dacht ik. Zoek de 10 verschillen voor en na.....

en na....

- 66hipowannebee
- Donateur 2014
Dat zoek plaatje was een open deur 
Ik ga voor deur één, daar zit volgens mij de prijs achter !!!!!
Ik ga voor deur één, daar zit volgens mij de prijs achter !!!!!
- PoisonIvy66