trekhaak voor een Mustang
Moderator: Shelby GT-H
trekhaak voor een Mustang
Hoi allemaal
Is er voor het 2001 model makkelijk aan een trekhaak 2 de hands te komen?
gr Albert
Is er voor het 2001 model makkelijk aan een trekhaak 2 de hands te komen?
gr Albert
- PoisonIvy66
Ach, als je een mooie klassieke sleurhut uit de jaren 60 er achter hangt (achter een klassieker) vindt ik dat toch wel wat hebben 
Maar voor een 2001 model ,....
Ik weet er echter geen te vinden Albert, succes
Maar voor een 2001 model ,....
Ik weet er echter geen te vinden Albert, succes
67 convertible, project car, te koop, als je interesse hebt laat het me weten. Opknappen kost je ongeveer $800 aan plaat materiaal + verzendkosten natuurlijk :-( en een beetje tijd :-)
Als iemand hem voor me op wil knappen is dat ook mooi :-)
Als iemand hem voor me op wil knappen is dat ook mooi :-)
hahahaha ja ik snap jullie opmerking, had ik enigsinds ook wel wat verwacht.Wij hebben een sleurhut, maar mijn vrouw zegt, hoe moeten we die dan mee nemen, als onze andere auto ingeruild zou worden.Tja camperen is ook leuk, maar om daar nou een aparte auto extra voor te kopen, neee zo gek ben ik niet
gr Albert
gr Albert
Ik denk dat je zo'n trekhaak niet makkelijk vindt, zelfs niet nieuw.
Maar er is een heel ander (groter) probleem: je kunt niet zomaar een caravan trekken met deze Mustang, zie dit CARAVAN TOPIC voor meer info:
Maar er is een heel ander (groter) probleem: je kunt niet zomaar een caravan trekken met deze Mustang, zie dit CARAVAN TOPIC voor meer info:
Marc
- PoisonIvy66
Voor die paar keer per jaar kun je ook overwegen een trek-autootje te huren of lenen. Dan kun je gewoon het hele jaar fijn mustangen.Albert schreef:hahahaha ja ik snap jullie opmerking, had ik enigsinds ook wel wat verwacht.Wij hebben een sleurhut, maar mijn vrouw zegt, hoe moeten we die dan mee nemen, als onze andere auto ingeruild zou worden.Tja camperen is ook leuk, maar om daar nou een aparte auto extra voor te kopen, neee zo gek ben ik niet![]()
gr Albert
...Happiness is the road...
heb nog een trekhaak van een II liggen, maar het lijkt me dat die niet compatibel is met jouw wagen,
harry
harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
- GeorgeMach1
Ha !
Vandaag met een groep mustangers naar mustangfever geweest!
Was m'n maatje Fred ook bij...die heeft een 2001 (rood)met trekhaak en het onderwerp kwam ter sprake...hij zei gewoon bij Hessing kunnen ze dat regelen.
Dus kijk maar wat je doet en je kunt mij eventueel pb-en voor zij 06-nr, voor zijn bevindingen.
Grz. George
Vandaag met een groep mustangers naar mustangfever geweest!
Was m'n maatje Fred ook bij...die heeft een 2001 (rood)met trekhaak en het onderwerp kwam ter sprake...hij zei gewoon bij Hessing kunnen ze dat regelen.
Dus kijk maar wat je doet en je kunt mij eventueel pb-en voor zij 06-nr, voor zijn bevindingen.
Grz. George
Hmmmm,
m'n falcon heeft ook geen trkhaakvoorziening, maar de vorige eigenaar heeft gewoon een stuk I profiel tussen de kokerbalken gebout met daar een trekhaak aan vast.
Het is natuurlijk voor een 64 falcon, maar mss kan je ook zo'n soort constructie maken??
Greetz Rinke
m'n falcon heeft ook geen trkhaakvoorziening, maar de vorige eigenaar heeft gewoon een stuk I profiel tussen de kokerbalken gebout met daar een trekhaak aan vast.
Het is natuurlijk voor een 64 falcon, maar mss kan je ook zo'n soort constructie maken??
Greetz Rinke
1964 Ford Falcon Station Deluxe
170 CiD 6-inline
Spuitwerk/strakmaken: Austria autoschade, Purmerend
Motor revisie: WAMO motorenrevisie, Edam
Onderhoud en advies: HGG Projects Purmerend
De rest: Ik zelf
170 CiD 6-inline
Spuitwerk/strakmaken: Austria autoschade, Purmerend
Motor revisie: WAMO motorenrevisie, Edam
Onderhoud en advies: HGG Projects Purmerend
De rest: Ik zelf