Import avontuur USA
Moderator: Shelby GT-H
Sorry om dit te moeten zeggen maar de SL Pride IS de SeaLand Pride. Dus die foto is van de juiste boot... Waar heb je die gevonden???
Die containers zijn beschadigd door rough seas, it happens. Maar niet vaak
Water kan heel erg veel kracht hebben, dat is het risico als je dingen verscheept...
Je boot is trouwens wel vertraagd naar de 11e.
Die containers zijn beschadigd door rough seas, it happens. Maar niet vaak
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
- okp
- Donateur 2013
- Contacteer:
gewoon even googelen op afbeeldingen. Was maar een geintjeMack schreef:Sorry om dit te moeten zeggen maar de SL Pride IS de SeaLand Pride. Dus die foto is van de juiste boot... Waar heb je die gevonden???
Effe een grappie tussendoor, hopelijk kunnen we er in de zomer nog eens goed over lachen, als al onze wagens naast mekaar op een meeting staan...(misschien moeten we daar een apart clubje voor oprichten, "GMK Team" (Gefrustreerde Mustang kopers))
hmmm, naam klinkt wel leuk...
oepsMack schreef:Sorry om dit te moeten zeggen maar de SL Pride IS de SeaLand Pride. Dus die foto is van de juiste boot... Waar heb je die gevonden???
Die containers zijn beschadigd door rough seas, it happens. Maar niet vaakWater kan heel erg veel kracht hebben, dat is het risico als je dingen verscheept...
ben meer thuis in de vliegtuigen
Joris
Binnenkort: Toyota Aygo
NS Jaartrajectkaart
Binnenkort: Toyota Aygo
NS Jaartrajectkaart
Geeft niet Joost ik ookJoor schreef:oepsMack schreef:Sorry om dit te moeten zeggen maar de SL Pride IS de SeaLand Pride. Dus die foto is van de juiste boot... Waar heb je die gevonden???
Die containers zijn beschadigd door rough seas, it happens. Maar niet vaakWater kan heel erg veel kracht hebben, dat is het risico als je dingen verscheept...
ben meer thuis in de vliegtuigen
Groetjes
Ferdi
Ford Mustang GT 05' convertible
Ford Racing Exhaust(126dB)
Ford Racing Exhaust(126dB)
- Mustangfreak
- okp
- Donateur 2013
- Contacteer:
Nee, helaas wordt voor mij ook een verrassing.Mustangfreak schreef:Heb je nog meer foto`s van die mustang jas.(in zijn geheel)
Update: 1 uur geleden gebeld naar USA, kreeg zijn zoon aan de tel. Hij stond in de carwash enkele Mustangs te poetsen. ..(in de carwash??) Hij zou zijn papa zien om 21.00 uur onze tijd en vragen om mij te bellen.
wordt vervolgd...
In de carwash met Skype ??????in de carwash??) Hij zou zijn papa zien om 21.00 uur
En het is nu 21.45.... hoe zit het ?
Emiel
Keep smiling, your life is shorter than you think !
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
302ci met Paxton Supercharger... my PlayMobiel...
http://www.mustang24.be
Eric,
Die foto is wel erg recent. Die onderste rode container heeft wel mijn container nummer !!!!!!!!!!!!!
APLU4642127 Ik heb de foto vergroot en het nummer klopt !!!!!!
Vandaar dat ze 1 april een tijd van de kaart waren verdwenen. Ter hoogte van Virginia Beach.
Mooi klote dat ik nog niks gehoord heb van de transporteur.
Ik ga meteen bellen, dat kunnen ze toch niet laten wachten tot die boot in Rotterdam is !
Wat jou wagen betreft zou ik Joey bellen en het hem laten regelen.
Geef hem een paar dollar en hij haalt hem waarschijnlijk persoonlijk op bij die waardeloze verkoper van jou.
Die foto is wel erg recent. Die onderste rode container heeft wel mijn container nummer !!!!!!!!!!!!!
APLU4642127 Ik heb de foto vergroot en het nummer klopt !!!!!!
Vandaar dat ze 1 april een tijd van de kaart waren verdwenen. Ter hoogte van Virginia Beach.
Mooi klote dat ik nog niks gehoord heb van de transporteur.
Ik ga meteen bellen, dat kunnen ze toch niet laten wachten tot die boot in Rotterdam is !
Wat jou wagen betreft zou ik Joey bellen en het hem laten regelen.
Geef hem een paar dollar en hij haalt hem waarschijnlijk persoonlijk op bij die waardeloze verkoper van jou.
67 convertible, project car, te koop, als je interesse hebt laat het me weten. Opknappen kost je ongeveer $800 aan plaat materiaal + verzendkosten natuurlijk :-( en een beetje tijd :-)
Als iemand hem voor me op wil knappen is dat ook mooi :-)
Als iemand hem voor me op wil knappen is dat ook mooi :-)