Ik natuurlijk alles laten vallen wat ik vasthad en in zeven haasten naar daar.
Wat bleek, ik dacht eerst een 69 maar het was een 70 MACH 1.
De wagen zag er niet meer zo gezond uit, heeft wel een opknapbeurt nodig. Ik denk zelfs dat het een ongevalletje is geweest, de deur past niet meer 100%, zie op de foto de ( scharnier- ) openingen voor en achter, precies of de wagen een beetje doorhangt als je de spleten bekijkt, bovenaan tegen de kas en onderaan open. Dachbord tegen het raam staat wat los en gebogen. ( zie foto met stuur )
Verder waren de binnen deurpanelen, hoe noem je dit eigenlijk, aan vervanging toe. Een raampje achter de deur moet er ook nog inkomen, maar als het opgelost werd met een metalenplaatje was ook goed.
Spuiten is ook aan de orde, alsook de motor terug mooi zetten. Hoe de motor loopt heb ik nog niet gehoord, maar zou normaal draaien zei men.
De eigenaar zou de wagen zwart laten spuiten, en mocht niet veel kosten, de wagen zou opgemaakt moeten worden voor een 2500 €, dus buiten spuiten zal er niet veel aan vervangen worden, moest ook niet perfekt moeten zijn, zou maar vlug-vlug moeten zijn, als hij maar zwart was en reed was voldoende, om te huilen bij dergelijke uitleg voor zo een wagen.
Ik heb er een paar foto's van gemaakt.
Kan iemand me misschien wat meer uitleg geven over deze wagen aan de hand van de VIN nr, en waar vind ik de garantie nr's ergens, in de deur staan ze niet, of staan ze ergens anders bij een MACH 1 ?
Wat ik al heb kunnen vinden aan de hand van de VIN nr is :
Dearborn - Michigan
351 CID 2V dus een 5700 cc 250 pk ?
Kleurcode Gulfsream Aqua ( is dit de kleur die erop zit nu ? )
Wat zou de prijs zijn zoals hij er nu bijstaat ?
En wat zou de prijs zijn als hij redelijk opgemaakt zou worden ?
Jan.
Hier dan de foto's :

Enkel op de motor en fenders roest te vinden

Deur sluit niet goed, ze raakt bovenaan, zie ook andere foto hieronder.

Zijraampje diend niet vervangen, een metalenplaatje is ook goed

Interieur vrij goed, zelfs de zeltels, enkel wat poetsen

Dachbord tegen ruit staat wat krom en los

Deurpannelen wat stuk aan de handvatten