Zelf sleutel ik vrijwel altijd met GEDORE gereedschap. Erg goed maar prijzig gereedschap...
Mijn broer wil graag beginnen met het aanleggen van een arsenaal aan gereedschap. GEDORE vindt hij te prijzig. Wat is volgens jullie goed gereedschap voor een redelijke prijs?
Frank
- Ford Mustang Fastback Factory GT '66, 4V 289 Ci V8, 5 speed, headers en Flowmasters.
- Chevrolet Impala Sport Coupe 1959, 348 Ci V8, Tri-Power, 4 speed
Ik heb een complete gereedschapkar van Force, perfect spul voor een doe het zelver met één probleem, als er mensen bij mij aan het sleutelen zijn moeten ze het wel terug leggen anders is het weg en daar zit geen garantie op.
Ik ben best wel tevreden over Tengtools. Ook levenslange garantie en heel netjes afgewerkt. Je wilt niet weten wat de ratelsleutel al te verduren heeft gehad en hij werkt nog als een nieuwe.....
Tengtools ,heb ik 6 jaar geleden een doppendoos van gekregen.
Is zeer goed sterk spul gebruik ( lees misbruik ) het bijna dagelijks .
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
ik koop zo nu en dan eens wat inch-gereedschap op beurzen als vehikel en daarbij moet je wel gaan zien naar goed of troep, ik hou van mooi gereedschap en kan daar met een blij gevoel bij hebben als ik weer eens met een gevuld tasje thuis komt. en dat gaat dan in de gereedschapkar, die zo langzamerhand al behoorlijk aan zijn gewicht is en al zwaar begint te rijden, maar er kan natuurlijk veel meer bij.
Uiteraart zou ik graag zo`n mooie kast willen hebben van snap-on, maar dat is een vehaal dat thuis hoort voor mij bij de winnende lootjes.
Bekend spreekwoord "Door de bomen het bos niet meer zien".
Oke, auto is er en nu het sleutel werk. Ik kom er dus niet meer uit met mijn huis tuin en keuken gereedschaps koffer voor in en om het huis.
Wat heb ik nu eigenlijk wel en niet nodig.
Ik neem aan dat al het bevestigings materiaal in engelse maten is uitgevoerd en ik met mijn metrische steeksleuteltjes alleen maar alles "verniel". Nu heb ik wel een doppenset van redelijke kwaliteit maar dat zijn millimeter maten.
Wie helpt mij aan een goed gereedschapslijstje van spullen die je ook echt nodig hebt als beginnende sleutelaar. Dus niet meteen alles voor een complete motor revisie maar voor zaken als het vervangen van rubbers van stuur inrichting, (er af schroeven van het stuur ivm niet werken toeter)
67 convertible, project car, te koop, als je interesse hebt laat het me weten. Opknappen kost je ongeveer $800 aan plaat materiaal + verzendkosten natuurlijk :-( en een beetje tijd :-)
Als iemand hem voor me op wil knappen is dat ook mooi :-)
Bedankt mannen, laat de info maar komen
Je bent deze week welkom Peter Ben vandaag in Goirle wat nodige onderdelen gaan halen, helaas heb ik niet alle juiste spullen mee gekregen dus volgende keer de oude mee als voorbeeld. Onderandere heb ik een nieuwe ring meegenomen waarmee je de driespaak op het stuur zet. Ik kon er vandaag toch niet mee verder. Helaas de verkeerde dus die kan weer terug, morgen denk ik. Je dop is dus welkom Peter
Mijn doppenset bestaat helaas uit 12 kanten, maar ik zal hem toch maar even proberen.
Heb jij Engelse maat of metrisch Rob ?
67 convertible, project car, te koop, als je interesse hebt laat het me weten. Opknappen kost je ongeveer $800 aan plaat materiaal + verzendkosten natuurlijk :-( en een beetje tijd :-)
Ik zal niet ontkennen dat engels beter is (zeker als je toch een set moet aanschaffen). Maar een goede set metrische zeskantdoppen kan echt geen kwaad. De meeste maten komen nagenoeg overeen.
Jelo,
Uit een ander topic begreep ik dat je een deur moet afstellen.
Denk dan aan een grote kruiskop schroevendraaier waar je een sleutel op kunt zetten (voor de plaat waar je slot omheen valt).
Wat denken jullie hier van mannen ? Proxxon In Nederland te koop voor €132,-
Komt maximaal € 23.95 aan verzendkosten bij.
Of één van deze set sleutels 12 delig (bijna afgelopen) of deze 25 delig
Dankje Stephan, dus ook een grote kruiskop nodig !