vraagje spiegel plakken
Moderator: Shelby GT-H
vraagje spiegel plakken
Wie kan mij een goede methode geven om mijn binnenspiegel aan mijn ruit vast te plakken
Het plakken lukt mij ook wel met een speciaal daarvoor aangeschafte dubbelzijdige tape, maar langer als een dag of 5 heeft het niet gehouden.
Telkens ligt de spiegel op de vloer.
Dus wie een wat duurzamere oplossing weet.
grt Paul
Het plakken lukt mij ook wel met een speciaal daarvoor aangeschafte dubbelzijdige tape, maar langer als een dag of 5 heeft het niet gehouden.
Telkens ligt de spiegel op de vloer.
Dus wie een wat duurzamere oplossing weet.
grt Paul
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
- Nicov.dr.Klok
Ik heb voor de binnenspiegel van mijn ex 95er ooit eens lijm van Jacco gehad,dat kwam bij Mercedes vandaan en het werkte perfect dus vraag eens aan Mustang wacko.De spiegel hangt nog steeds denk ik hë Bart?
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
- Mustangwacko
- Retired Moderator
Stuur me maar een PB, als je Mercedes-Benz spul in/op je Mustang wil hebben, Paul302....Nicov.dr.Klok schreef:Ik heb voor de binnenspiegel van mijn ex 95er ooit eens lijm van Jacco gehad,dat kwam bij Mercedes vandaan en het werkte perfect dus vraag eens aan Mustang wacko.De spiegel hangt nog steeds denk ik hë Bart?
Jacco
"I got my kicks driving a sixty-six"
"I got my kicks driving a sixty-six"
Bij Brezan kan je ook speciale lijm halen om je spiegel op je ruit te plakken. Heb ik 2 jaar terug bij de binnenspiegel van de Caprice gedaan en hij zit nog steeds. (ja ik weet het, een Chevy, maar wel met een hele zware binnenspiegel) 
65 mustang coupe
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
ik heb destijds voor mijn gouwe dat mercedesspul van jacko gebruikt en die stomme spiegel hangt nog steeds. echt klasselijm.
overigens had ik eerder een andere lijm gebruikt en toen is de spiegel eraf gevallen en kapot gevallen op de pook van de automaat. bij poging twee heb ik een touw gespannen om de voet heen, het touw door de zijruit laten lopen, over het dak heen en door de andere zijruit weer naar binnen. dan strak trekken. en ja hoor, een week later hing de spiegel te bungelen aan het touw. toen maar jacko's lijm gekocht.
harry
overigens had ik eerder een andere lijm gebruikt en toen is de spiegel eraf gevallen en kapot gevallen op de pook van de automaat. bij poging twee heb ik een touw gespannen om de voet heen, het touw door de zijruit laten lopen, over het dak heen en door de andere zijruit weer naar binnen. dan strak trekken. en ja hoor, een week later hing de spiegel te bungelen aan het touw. toen maar jacko's lijm gekocht.
harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)