SLURPTAX!!!!!!!

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

1969Mach1

Bericht door 1969Mach1 »

Handige site Marc.. En het Gremlin aanvallen heeft niet zoveel zin nee haha; scherp.

Even een rekensommetje voor mijn C1 (uitgaande van 42% belasting):
€11.000 * 14% * 42% / 12mnd = €54,- per maand bijtelling...

Niet verkeerd :lol:

Uiteraard gaat mijn volste medeleven naar de mensen die een 'meer vervuilende' auto rijden. Tot deze groep behoor ik ook binnen nu en 2 jaar... :(
Mack
Super User

Bericht door Mack »

Ik heb een plan om naar het land te verhuizen waar mijn auto oorspronkelijk ook vandaan komt: Canada.

Hoorde vorige week dat de benzineprijzen in Canada afgelopen tijd zijn GEDAALD ivm de sterke koers van de Canadeze Dollar tov de Amerikaanse Dollar...

BTW is vorig jaar VERLAAGD van 7% naar 6% (vergelijk: 20% in NL)(in Alberta). En dat terwijl zorg en onderwijs etc. ongeveer hetzelfde is als in NL.

Mwa... Dan ga ik daar wel Mustang rijden!
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Mustanghenkie

Bericht door Mustanghenkie »

Mack schreef:Ik heb een plan om naar het land te verhuizen waar mijn auto oorspronkelijk ook vandaan komt: Canada.

Hoorde vorige week dat de benzineprijzen in Canada afgelopen tijd zijn GEDAALD ivm de sterke koers van de Canadeze Dollar tov de Amerikaanse Dollar...

BTW is vorig jaar VERLAAGD van 7% naar 6% (vergelijk: 20% in NL)(in Alberta). En dat terwijl zorg en onderwijs etc. ongeveer hetzelfde is als in NL.

Mwa... Dan ga ik daar wel Mustang rijden!
Mag ik met je mee??
Mustang Hardtop 1966, baby blue, automaat, am radio en airco. (Voorlopig out of service)
Alfa Romeo Alfetta 1974, Bianco Spino (roomwit) 1800cc Nord
1970TwisterSpecial
Moderator
Contacteer:

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Mustangdriver schreef:He heren Nederlanders, jullie kunnen in België komen wonen ! Vermits België misschien binnenkort gesplitst wordt (we hebben nog altijd geen regering :shock: )kunnen jullie misschien in Vlaanderen komen wonen ? We kunnen het dan ook Mustangland noemen :D

Alle gekheid op een stokje: het wordt zo stilaan ferm triestig als we al deze berichten horen.......

Geoffrey
Inderdaad, van de week hoorde ik nog berichten dat Belgie opgedeelt zou worden. 8)
Vlaanderen zou dan bij Nederland getrokken zou worden, dus of we met verhuizen veel opschieten.............. :(
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
mustman

Bericht door mustman »

Belgie of niet.... iets anders: wist je dat een slachtkoe in zijn leventje net zoveel broeikasgassen produceert als 70.000 km rijden met een gemiddelde auto. :roll: okee wat minder kms in een mustang :wink:

Maar toch, waarom de auto aanpakken en niet Nederland tot vegetariers laten bekeren :chef:

We kunnen zo ook "ons steentje bijdragen" :smt040

grtz, Rob
Ratrod

Bericht door Ratrod »

Het zoveelste geval van uitmelken/kaalscheren van de automobilist. En hoe komt dit het milieu ten goede?

Als elke belastingcent die gewonnen wordt onder het mom van milieu daar ook aan besteed zou worden, hadden we inmiddels in één grote botanische vlindertuin gewoond.

Bio-brandstof de oplossing? Ik denk het niet. Om de hele wereld te voorzien van bio-brandstof zullen er gigantsche gebieden ontbost moeten worden om dat allemaal te verbouwen.
1979 Mustang Cobra Fastback V8
Gerlof
Van een edel paard waardeert men niet zijn kracht, maar zijn karakter. [i]Confucius[/i]
Nicov.dr.Klok

Bericht door Nicov.dr.Klok »

@Maar toch, waarom de auto aanpakken en niet Nederland tot vegetariers laten bekeren.

Nee zo ver ga ik nooit,ik ben een liefhebber van de BBQ,en alle soorten vlees.

:lol:
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch

Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
Kuupertie

Bericht door Kuupertie »

Ik betaal geen BPM. Heb een duitse werkgever
Justice

Bericht door Justice »

Yup... als het over auto-rijden gaat ben ik maar wat blij dat ik in de USA woon tegenwoordig...
Justice to All
MustangMan010
Contacteer:

Bericht door MustangMan010 »

Nog ff en dan krijgen we slurptax op ons biertje/wijntje wat we regelmatig slurpen.Maar dit is toch wel weer kl... :censored: :x: :wallb:

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
72grande
Contacteer:

Bericht door 72grande »

MustangMan010 schreef:Nog ff en dan krijgen we slurptax op ons biertje/wijntje wat we regelmatig slurpen.
Als we een slurptax op wijn krijgen ben ik binnen drie dagen failliet :mrgreen:
Marc
MustangMan010
Contacteer:

Bericht door MustangMan010 »

Op diverse sites o.a. http://www.leaseunlimited.nl/slurptax_berekenen.php kun je vinden wat auto's straks meer kosten n.a.v. hun CO2 uitstoot maar wat kost straks een nieuwe Mustang meer na 2 Februari?

Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!

Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!! :lol:
fuel66

Bericht door fuel66 »

Hee Justice das cool man, wonen in het land van de vette auto`s
kan ik alleen van dromen. kan jej je een beetje inhouden wat aanschaffen van coole bakken aangaat?hahahaha.
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”