Auto bekrast.

Van alles en nog wat Ford/Mustang gerelateerd.

Moderator: Shelby GT-H

fuel66

Auto bekrast.

Bericht door fuel66 »

Ze hebben mijn Mustang bekrast in de nacht van oud op nieuw.
@%#$#$$^%%$#$@@@@#@ @#$%#$%#$#

In het linkerportier zit een 2 diepe krassen van 40 cm lang. Tot op het metaal.

Vuile hufters ga me niet verontschuldigen voor taalgebruik. Moet er maar mee aan de slag, Ideeen zijn welkom natuurlijk in 2008

Ik zelf denk aan jaloezie, heb niet ervan gemerkt dit ivm de zeer dichte
mist. Auto stond voor de deur, maar door de mist was hij bijna niet zichtbaar. Verder een goed en gezond 2008 gewenst.
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
Frank

Bericht door Frank »

Kan me heel goed voorstellen dat je hier goed de smoor over in hebt!!! Gewoon van andermans spul afblijven!

In het vervolg toch maar achter slot en grendel op dat soort momenten...

Succes met het herstellen van de schade!

Frank
- Ford Mustang Fastback Factory GT '66, 4V 289 Ci V8, 5 speed, headers en Flowmasters.
- Chevrolet Impala Sport Coupe 1959, 348 Ci V8, Tri-Power, 4 speed
edwin2006

Bericht door edwin2006 »

Dat zijn altijd van die *^#ontdekkingen als je bij je auto komt.Heb het ook een keer meegemaakt en was daar dus ook niet blij mee (wie wel eigenlijk) Ze moeten gewoon van andermans spullen afblijven maar in deze maatschappij is dat zeer moeilijk.

Succes met de reparatie.
drunay

Bericht door drunay »

Zwaar klote.
Is bij mijn niet-mustang ook gebeurd. Zorg dat je een goede verzekering hebt met no-claim beschermer. Dan kun je in ieder geval 1 keer per jaar die schade indienen en laten repareren. Zonder die no-claim bescherming is het ook mogelijk de schade te laten repareren, alleen betaal je waarschijnlijk aan premie de schade dubbel en dwars terug.
1966 Mustang Coupé, 289 v8, Cruise-o-matic, Pony Interior, PB, PS, AC
VIN 6T07C215991.
Nicov.dr.Klok

Bericht door Nicov.dr.Klok »

Dat is zacht gezegt niet leuk.
Oplossing;Perfect krijg je het alleen met spot repair bij bv. Alacar,maar je zou het ook even kunnen bijwerken met een lakstift,dan voorkom je iig roest.
Met een beetje mazzel heb ik de goede lakstift(kleur) nog liggen hier,maar dan moet ik even zoeken.
Als ik hem nog heb kun je hem bij de winterrit wel van me krijgen,want daar kom ik wss wel naar toe.
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch

Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
Claire

Bericht door Claire »

Ik leef met je mee,
Sterkte met het herstel van de schade. Misschien is het waarborgfonds iets?
65 mustang coupe
V8- 289 2V
1 inch sway bar,
Shelby drop,
GT springs,
roller perches by 66 hipowannabee,
disk brake conversion,
HD rear leaf springs
hollandranch
Donateur 2012
Contacteer:

Bericht door hollandranch »

Toen ik vandaag al die berichten las over alle schade die in Nederland word aangebracht en men lijkt het normaal te vinden want zijn waarschijnlijk probleemjongeren. Ik ben weer blij dat ik in Texas woon op het platteland waar mijn auto gewoon niet op slot staat. Hoop wel dat je wat kan regelen met de schade, een rot start voor het nieuwe jaar.
Holland Ranch Cars and Parts. Het adres voor export auto's en onderdelen vanuit Amerika.
http://www.usa2ned.com" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.hollandranch.com" onclick="window.open(this.href);return false; http://hollandranch.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false; http://usa2ned.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
maurice
Contacteer:

Bericht door maurice »

Hey Sjack,

Wat een klote streek! Inderdaad ze moeten gewoon met de poten van andermans spul afblijven!
Maar nogmaals de beste wensen...
Maurice

Voorkant van een rode Mustang in de spiegel?
Blijf rechts rijden, haal niet in en laat hem met hoge snelheid passeren!...
zie ook de achterkant... heel even :)

1995 Mustang GT 5.0 V8 Cabrio
2000 Suzuki GSX-R 750
Dakloos
Super User

Bericht door Dakloos »

hollandranch schreef:Toen ik vandaag al die berichten las over alle schade die in Nederland word aangebracht en men lijkt het normaal te vinden want zijn waarschijnlijk probleemjongeren. Ik ben weer blij dat ik in Texas woon op het platteland waar mijn auto gewoon niet op slot staat. Hoop wel dat je wat kan regelen met de schade, een rot start voor het nieuwe jaar.
Het moet niet gekker worden hier. Als er tijdens de jaarwisseling in een stad minder dan 10 auto's in de brand worden gestoken is het al niet meer het vermelden waard. En jaar na jaar wordt het geweld erger en "normaler". Heb je nog een baantje voor me in Texas?
Erwin

1966 convertible
fuel66

Bericht door fuel66 »

Lieve mensen bedankt voor jullie reactie`s kan ik zeer waarderen. Ik probeer via waarborgfonds heb een WA plus verzekering. Verder ga ik kijken naar schadeherstel via SPOT repair. Moet even zien wat er bij mij in de buurt zit daarvoor. Heb in iedergeval maar aangifte gedaan inzake vernieling.

Bedankt.
You`re going to need a bigger boat......Cadillac CTS-V horsepower.
72grande
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Dat is echt k#%&@ ! Ik zou hier ook ongelooflijk ziek van zijn!

Ik heb het vele jaren geleden ook eens meegemaakt, dus mijn advies zou zijn om het zeker goed te laten repareren. Ik heb dat toen niet gedaan, maar iedere keer als ik op die auto afliep deed het een soort pijn, het plezier was eraf.

Ik hoop dat het snel goed komt!
Marc
NordicDawn

Bericht door NordicDawn »

Daar is geen goed woord voor te verzinnen! Belachelijk gewoon... Nu maar hopen dat ze het netjes kunnen oplappen.
1970 Mustang Hardtop
Mustangdriver
Contacteer:

Bericht door Mustangdriver »

Das kl**te man !! Je voelt je zo hulpeloos dan; en je weet dat het ook weer geld zal kosten om het gerepareed te krijgen.

Sterkte
Geoffrey
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD

www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite
carol
Contacteer:

Bericht door carol »

zoooooo onzinnig.
en een gemis aan opvoeding.

ik hoop voor je dat het goed weg te werken is.

Met het jaloerse koppie over de straatstenen trekken een idee?
[URL=http://spaces.msn.com/carolinereijenga] [img]http://i1.tinypic.com/nzkewh.gif[/img]

[size=150]Carol[/size] [/URL]

[i]Ford Fiësta 1.1 I clx '96[/i]
McQueen
Contacteer:

Bericht door McQueen »

Echt klote voor jou man !!!
Ik leef met je mee, mijn haren op mijn armen gingen al overeind staan toen ik je bericht las, en dat op nieuwjaar !!!!
Hopenlijk kost het niet teveel om hem te laten repareren. Neem dit maar alvast op een 150 € waar je weer niets aan hebt.
Maar net wat 72grande zei, telkens zal het wat pijn doen als je hem ziet en eraan denken.
Dit wil niemand meemaken, en zeker niet diegene die dit doet als ik erbij zou uitkomen !
Van andermans zaken moeten ze afblijven, zeker van iets wat niets kan terug doen.
De onozelaars !!!!!!!!!!!

Jan.
[img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img] Let's Rock ! [img]http://i11.photobucket.com/albums/a168/jamazuki/Mustang/AmericanFlagWave.gif[/img]

.
Plaats reactie

Terug naar “Lounge”