Bij deze de eerste paar die ik afgelopen zomer gespot heb in een plaatsje dichtbij, tijdens een Oldtimerdag:

Moderator: Shelby GT-H

Met de juiste contacten is dat idd mogelijk. En de boefjes hebben vaak de juiste contacten.Jongens ... Is het in NL niet mogelijk een persoon zijn gegevens te bekomen adhv een kenteken? Of vergis ik mij hier?
Dan heb ik jullie wel zien rijden!gert-jan schreef:Hey Nordic,
Wij waren er ook! maar niet op de gevoelige plaat vastgelegd
Die blauwe is ook van het forum, Hekkings dacht ik.
GJ
Kentekens verwijderd.351-V8-power schreef:Met de juiste contacten is dat idd mogelijk. En de boefjes hebben vaak de juiste contacten.Jongens ... Is het in NL niet mogelijk een persoon zijn gegevens te bekomen adhv een kenteken? Of vergis ik mij hier?
Ik heb er wel vaker een opmerking over gemaakt op het forum maar men vindt het blijkbaar niet zo belangrijk, totdat hun eigen auto het haasje is.
Wat ook vaak gebeurd (geldt in mindere mate voor oldtimers) is dat men de kentekens noteert bij de types auto met de juiste kleur en dan rijdt er ergens anders een auto met jouw kenteken rond en krijg jij de bekeuringen. Om de reacties voor te zijn: dat kan idd ook gewoon op straat gebeuren maar op een forum is de kans veel groter.
gr Ed
Waarom niet? Dat zijn toch zeker ook mustangs! Al spot je ze in siberie gewoon posten die foto's!cruiser schreef:mogen mustang in belgie ook ?

Is ook leuk om volgas door die haag van mensen door te knallen, wel met beleid natuurlijk.NordicDawn schreef:Dan heb ik jullie wel zien rijden!gert-jan schreef:Hey Nordic,
GJGing alleen net te snel om een foto te maken.
.
Zal ik doengert-jan schreef:Is ook leuk om volgas door die haag van mensen door te knallen, wel met beleid natuurlijk.NordicDawn schreef:Dan heb ik jullie wel zien rijden!gert-jan schreef:Hey Nordic,
GJGing alleen net te snel om een foto te maken.
.
Volgend jaar weer, moet je maar even langskomen.
Het draadje is het spotten van Mustangs in eigen landhollandranch schreef:Als het draadje gewoon Mustang spotten heet wereldwijd dan kan ik mijn foto's ook plaatsen en hoef ik geen apart draadje elke keer aan te maken.