Officiële opening American Horse Power VOF 22 september
Moderator: Shelby GT-H
Officiële opening American Horse Power VOF 22 september
American Horse Power maakt een jaar van grote veranderingen mee!
Zo was daar de verhuizing naar een veel groter en representatiever pand in Huissen en is er recent de uitbreiding naar een Vennootschap onder Firma met maar liefst drie vennoten.
Drie vennoten? Ja:
- Roy Sardjoesingh, natuurlijk het langst aan American Horse Power verbonden
- Marco Noordhoek, hier op het forum ook bekend als “Kawastang”
- Marc Noordink, hier op het forum ook bekend “72grande” (ik dus)
Alledrie op hun eigen manier Mustanggek; maar ook alledrie met een sterk verschillende achtergrond voor een zo breed mogelijke inbreng ten bate van American Horse Power.
AHP wordt met deze veranderingen in staat gesteld met behoud van de kernwaarden als vakkennis, klantgerichtheid en prijs/kwaliteitverhouding verder door te groeien naar een bedrijf waarmee in de toekomst rekening gehouden moet worden.
Als nieuwe vennoten besteden wij graag ter afsluiting van het Mustang seizoen samen met onze klanten en relaties aandacht aan de belangrijke gebeurtenissen van dit jaar. Daarom nodigen wij ook belangstellende forumleden uit om ter gelegenheid hiervan met ons een drankje te drinken en een hapje te eten op zaterdag 22 september 2007 in en om ons pand in Huissen.
Jullie zijn vanaf 16.30 uur bij ons welkom; wij ontsteken de BBQ rond 17.00 uur.
Wij hopen dat jullie in de gelegenheid zijn om op deze middag en/of avond bij ons langs te komen. Wij zouden het om organisatorische redenen erg prettig vinden als je ons via info@americanhorsepower.nl laat weten of je komt. Wij zouden het ook waarderen als jullie voor zo ver mogelijk met de Mustang komen; we hebben meer dan voldoende parkeerruimte ter beschikking om al jullie Mustangs onder te brengen.
Voor de volledigheid vermelden wij nog ons adres:
Fresialaan 1 b
6851 TH Huissen
Op onze website www.americanhorsepower.nl staat een volledige routebeschrijving en een tweetal plattegronden ter oriëntatie.
Wij zien jullie graag op 22 september aanstaande!
Zo was daar de verhuizing naar een veel groter en representatiever pand in Huissen en is er recent de uitbreiding naar een Vennootschap onder Firma met maar liefst drie vennoten.
Drie vennoten? Ja:
- Roy Sardjoesingh, natuurlijk het langst aan American Horse Power verbonden
- Marco Noordhoek, hier op het forum ook bekend als “Kawastang”
- Marc Noordink, hier op het forum ook bekend “72grande” (ik dus)
Alledrie op hun eigen manier Mustanggek; maar ook alledrie met een sterk verschillende achtergrond voor een zo breed mogelijke inbreng ten bate van American Horse Power.
AHP wordt met deze veranderingen in staat gesteld met behoud van de kernwaarden als vakkennis, klantgerichtheid en prijs/kwaliteitverhouding verder door te groeien naar een bedrijf waarmee in de toekomst rekening gehouden moet worden.
Als nieuwe vennoten besteden wij graag ter afsluiting van het Mustang seizoen samen met onze klanten en relaties aandacht aan de belangrijke gebeurtenissen van dit jaar. Daarom nodigen wij ook belangstellende forumleden uit om ter gelegenheid hiervan met ons een drankje te drinken en een hapje te eten op zaterdag 22 september 2007 in en om ons pand in Huissen.
Jullie zijn vanaf 16.30 uur bij ons welkom; wij ontsteken de BBQ rond 17.00 uur.
Wij hopen dat jullie in de gelegenheid zijn om op deze middag en/of avond bij ons langs te komen. Wij zouden het om organisatorische redenen erg prettig vinden als je ons via info@americanhorsepower.nl laat weten of je komt. Wij zouden het ook waarderen als jullie voor zo ver mogelijk met de Mustang komen; we hebben meer dan voldoende parkeerruimte ter beschikking om al jullie Mustangs onder te brengen.
Voor de volledigheid vermelden wij nog ons adres:
Fresialaan 1 b
6851 TH Huissen
Op onze website www.americanhorsepower.nl staat een volledige routebeschrijving en een tweetal plattegronden ter oriëntatie.
Wij zien jullie graag op 22 september aanstaande!
Marc
- Ton BlingBling
- Adverteerder
- Contacteer:
Een gouden driehoek ,kan niet fout gaan !!
Veel suc6 als ik kan kom ik ook ff langs.
Veel suc6 als ik kan kom ik ook ff langs.
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
Heren veel succes !
Ik laat er graag een saai bedrijfsuitje voor schieten
Ik laat er graag een saai bedrijfsuitje voor schieten
Laatst gewijzigd door 1970TwisterSpecial op do 06 sep, 2007 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- PoisonIvy66
- Mustang_bartje
- Contacteer:
- Nicov.dr.Klok
Wij gaan proberen aanwezig te zijn,om even stil te staan bij een nieuwe start van wat eigenlijk al een sucses was,en alleen maar nog beter kan worden.
De mail is verstuurd.
De mail is verstuurd.
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch
Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
- Ceescoupe1968
Opening
Trio Helenique,
Veel succes toegewenst !
Tot de 22e
Cees
Veel succes toegewenst !
Tot de 22e
Cees
[color=red]Should a man in his 50's be allowed out in a Mustang ?[/color]