ford mustang cabrio 4 liter V6 uit 2006
Moderator: Shelby GT-H
-
brendababe
Mustang net gekocht!!!
Hai
Het is een Mustang van 2006 ze zijn bezig de auto op kenteken te zetten ik heb nog niets gezien qua BPM.
Ik woon in Purmerend graag tips voor het onderhoud in mijn buurt want ja het is natuurlijk een geimporteerde auto.
Maar wat bedoelde je met niet officiele weg dan???
Ik lees het weer graag want ik ben maar een groentje!!!
Het is een Mustang van 2006 ze zijn bezig de auto op kenteken te zetten ik heb nog niets gezien qua BPM.
Ik woon in Purmerend graag tips voor het onderhoud in mijn buurt want ja het is natuurlijk een geimporteerde auto.
Maar wat bedoelde je met niet officiele weg dan???
Ik lees het weer graag want ik ben maar een groentje!!!
Gefeliciteerd met de aanschaf. Foto's vraag ik al niet meer om
Da's al gebeurd.
Zoals al eerder aangegeven is die van mij gewoon bij de Ford garage in onderhoud. Zou in principe niet direct een probleem moeten zijn waar je ook in NL zit. Het kan echter zijn dat een andere garage daar wat beter op kan inspringen, dus daarin inderdaad de vraag: Waar zit je precies.
De nieuwwaarde van de auto is inderdaad nagaan. Daar bestaan in NL geen aparte lijsten voor. De nieuwwaarde is tevens afhankelijk van de opties, en het model. Een 2006 is niet direct vergelijkbaar met een 2002 (zoals in mijn geval), en een V6 niet met een V8. Ook een cabrio en coupe hebben nogal wat invloed op die prijs.
Je verzekeraar kan dat (zoals eerder aangegeven) veel duidelijker op papier zetten. Maar zoals inderdaad aangegeven: BPM waarde kan je ervoor gebruiken. Ik zou die waarde echter als indicatie houden, waarbij de verzekeraar het laatste woord heeft.
http://www.athloncarlease.com/athlon-nl ... php?id=737
Zoals al eerder aangegeven is die van mij gewoon bij de Ford garage in onderhoud. Zou in principe niet direct een probleem moeten zijn waar je ook in NL zit. Het kan echter zijn dat een andere garage daar wat beter op kan inspringen, dus daarin inderdaad de vraag: Waar zit je precies.
De nieuwwaarde van de auto is inderdaad nagaan. Daar bestaan in NL geen aparte lijsten voor. De nieuwwaarde is tevens afhankelijk van de opties, en het model. Een 2006 is niet direct vergelijkbaar met een 2002 (zoals in mijn geval), en een V6 niet met een V8. Ook een cabrio en coupe hebben nogal wat invloed op die prijs.
Je verzekeraar kan dat (zoals eerder aangegeven) veel duidelijker op papier zetten. Maar zoals inderdaad aangegeven: BPM waarde kan je ervoor gebruiken. Ik zou die waarde echter als indicatie houden, waarbij de verzekeraar het laatste woord heeft.
http://www.athloncarlease.com/athlon-nl ... php?id=737
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
-
brendababe
- PoisonIvy66
Re: Mustang net gekocht!!!
Begrijp me niet verkeerd. Ik bedoel niet dat het een louche handel is. Ik bedoel alleen maar dat de Mustang niet via de Ford-importeur wordt geimporteerd.brendababe schreef:Maar wat bedoelde je met niet officiele weg dan???
Als er nog geen kenteken is, lijkt mij de BPM nog niet vastgesteld. De BPM wordt vastgesteld aan de hand van de netto catalogusprijs. Dan is een waardebepaling dus niet via deze manier te maken. Vraag Hennie Lek van USA-car-today of Roy van American Horse Power eens.neko- schreef:Maar zoals inderdaad aangegeven: BPM waarde kan je ervoor gebruiken. Ik zou die waarde echter als indicatie houden, waarbij de verzekeraar het laatste woord heeft.
...Happiness is the road...
-
brendababe
Bij die van mij staat er om de 6000 mijl volgens het boekje... Maar over het geheel genomen loopt dat meer naar mijn jaarmijlage van 10000. Gaat het gelijk met de APK enzo mee. En 10000 mijl is ongeveer 16000 kilometer, wat voor een hedendaagse auto toch een redelijke interval voor onderhoud is.
Maar ja... het hangt er natuurlijk wel vanaf hoeveel kilometer/mijl je auto op jaarbasis gaat zien.
Maar ja... het hangt er natuurlijk wel vanaf hoeveel kilometer/mijl je auto op jaarbasis gaat zien.
-
brendababe
-
brendababe
joh ben heeel benieuwd als we m gaan halen ook nog tips voor een navigatie systeem we willen niet zo een met een zuignap voor op t raam er zit al een radio cd speler standaard in.... in onze vorige auto via een becker met bluetooth dus ook telefoon tips? van harte welkom... en vraagje waar kan je mooie vette velgen krijgen voor een leuk bedrag ???
Navi zonder zuignap kom je of op de radio, een externe, of op de telefoon uit. Telefoon zijn over het algemeen PDA achtige oplossingen (wederom kom je dan heel dicht tegen die zuignap aan), terwijl de radio meestal gewoon goed is. Dan kun je overwegen om er een vast apart systeem in te bouwen. Heb in die van mij ook een VDO zitten.
Velgen voor de auto? Zou in eerste insteek eens kijken op bijvoorbeeld ebay, of anders toch eens zoeken op dit forum. Er zijn zo her en der wel wat draadjes over velgen.
Velgen voor de auto? Zou in eerste insteek eens kijken op bijvoorbeeld ebay, of anders toch eens zoeken op dit forum. Er zijn zo her en der wel wat draadjes over velgen.
Ik heb mijn '05 GT van Hendriks gekocht, het is een prima Ford dealer en ze hebben meer als 20 jaar ervaring met Mustang's.N00B schreef:Voor onderhoud Hendriks in Oss. http://www.us-ford.nl/
Qua verbruik, mijn auto GT rijdt 1:11 op de snelweg (120 km/h) en 1:7,5 in de stad. Een 2006 V6 zou tussen 1:13 en 1:8,5 moeten rijden.
2005 Mustang GT