Allrisk verzekeren Mustang WAAR ?
Moderator: Shelby GT-H
- Ton BlingBling
- Adverteerder
- Contacteer:
Allrisk verzekeren Mustang WAAR ?
Vrienden er is al zat over geschreven weet ik !.
Maar wie heeft goede en natuurlijk slechte ervaringen ?
Ik ben nu Orion verzekerd is zwaar klote, polis met 1001 manieren om NIET te betalen.
Ik ben nu Orion verzekerd is zwaar klote, polis met 1001 manieren om NIET te betalen.
- 1970TwisterSpecial
- Moderator
- Contacteer:
Bij Ohra, waar ik mijn normale auto heb verzekerd verwezen ze me naar Mediora [dochterondernemening of zo]
Ze hebben een tarief voor auto's ouder dan 20 jaar, en een tarief voor ouder dan 30 jaar
[scheelt ongeveer de helft premie].
Geen alarm eisen.
Hoe ze uitbetalen weet ik niet. Gelukkig nooit iets hoeven claimen
Ze hebben een tarief voor auto's ouder dan 20 jaar, en een tarief voor ouder dan 30 jaar
[scheelt ongeveer de helft premie].
Geen alarm eisen.
Hoe ze uitbetalen weet ik niet. Gelukkig nooit iets hoeven claimen
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley 2009 - 2022
- bartuitschaijk
Unive: Taxatie waarde 27000. premie 265 per jaar. (no-claim van 9 schade vrije jaren) Er zijn wel wat voorwaarden over stalling. Tot nu toe altijd zeer tevreden geweest over Unive. Ervaring met woning inbraak en dat werd erg goed en snel afgehandeld. Gelukkig geen ervaring met schade aan de auto.
Greetz Marchel
Greetz Marchel
Ford Mustang Convertible '66 Arcadian blue
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
-
mustangdream
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Ik heb mijn 67er via Herasto all risk verzekerd voor +/- 250.- euro(max.7500 km)met een taxatie van 16.000.- euro.
Hij hoeft niet als 2de auto verzekerd te zijn maar mag niet als hoofdvervoermiddel gebruikt worden.Heb zelf(gelukkig)nog geen ervaring met evt. schadegevallen maar een collega van mij die ook bij Herasto verzekerd is heeft ooit in zijn Mustang motorbrand gehad en alles(+/- 10.000.- euro)werd vergoed.
Ze hanteren geen bonus/malus systeem.
Herasto Oldtimer
Mark
Hij hoeft niet als 2de auto verzekerd te zijn maar mag niet als hoofdvervoermiddel gebruikt worden.Heb zelf(gelukkig)nog geen ervaring met evt. schadegevallen maar een collega van mij die ook bij Herasto verzekerd is heeft ooit in zijn Mustang motorbrand gehad en alles(+/- 10.000.- euro)werd vergoed.
Ze hanteren geen bonus/malus systeem.
Herasto Oldtimer
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
-
6-banger
Mijne is sinds kort ook via Herasto.
Is wel als oldtimer verzekerd,dus je moet een 1e auto op naam hebben,maar ik heb begrepen dat ze ook mogelijkheden hebben als je hem als dagelijkse auto gebruikt.
Voorheen bij ZLM verzekeringen,maar ik heb nog nooit zo'n waardeloze maatschappij gehad,dus daar ben ik snel weggegaan.
Is wel als oldtimer verzekerd,dus je moet een 1e auto op naam hebben,maar ik heb begrepen dat ze ook mogelijkheden hebben als je hem als dagelijkse auto gebruikt.
Voorheen bij ZLM verzekeringen,maar ik heb nog nooit zo'n waardeloze maatschappij gehad,dus daar ben ik snel weggegaan.
- 67gt500
- Donateur 2014
- Contacteer:
GIO. ik dacht dat ik €285,- betaalde voor ALL-risk.
Geen voorwaarde dat hij s'nachts binnen moet staan en geen alarm nodig. En dit bij een taxatie waarde van € 27.500,-
gr Marco
Geen voorwaarde dat hij s'nachts binnen moet staan en geen alarm nodig. En dit bij een taxatie waarde van € 27.500,-
gr Marco
'66 conv. 289ci zilver bleu, pony int. ps en airco.
'67 GT500E Eleanor met 418ci stroker
'66 coupé deelnemer Historische rally's
'67 GT500E Eleanor met 418ci stroker
'66 coupé deelnemer Historische rally's
Ik zit bij GIO. Dit is een van de weinige die geen eisen stelt aan de stalling van de auto. Ook is tot 25.000 euro geen startonderbreker / alarm nodig.
De premie is scherp: ik betaal voor 21.000 euro taxatiewaarde voor WA en All Risk 255,-- per jaar.
De premie is scherp: ik betaal voor 21.000 euro taxatiewaarde voor WA en All Risk 255,-- per jaar.
1966 Mustang Coupé, 289 v8, Cruise-o-matic, Pony Interior, PB, PS, AC
VIN 6T07C215991.
VIN 6T07C215991.
Re: Allrisk verzekeren Mustang WAAR ?
Ik heb mijn mustang en mijn daily bij Orion Direct verzekerdTon BlingBling schreef:Vrienden er is al zat over geschreven weet ik !.
is dat echt zoo kut bij hun?:smt104
1968 Mustang Coupe 289ci.V8
1990 Opel A corsa GSI
1990 Opel A corsa GSI
- Ton BlingBling
- Adverteerder
- Contacteer:
Ja een polis afsluiten gaat altijd heel vlot en vriendelijk.
Maar als je een schade meldt word je 6 keer doorverbonden en als je in de wacht staat is plots de verbinding verbroken.
Bel ik voor de 2e keer weer hetzelfde .
Na 4 pogingen een sjagerijnige man die wel een schade formulier toe stuurt altans dat word belooft.
Na een week nog maar eens gebeld weer een probleem na 50 min proberen weer een belofte ivm toesturen schadeformulier.
Na ruim een week wel een brief maar geen schadeformulier ik weer bellen nu ging het wel snel 23 min .
Daar niets bekent van mijn schade melding word verteld dat ik een schade binnen 24 uur moet melden.
Weer een schade formulier aangevraagt na 4 dagen eindelijk binnen.
Vul het netjes in en stuur het aangetekend op .
Hoor 3 weken niets bel zelf maar weer na div doorverbindingen .
Word verteld de schade word NIET uitgekeert.
Ze konden wel 4 regeltjes opnoemen ivm mijn schade niet was gedekt.
Vraag ik om dit dan dmv een brief kan ontvangen zou direkt verzonden worden na 4 weken en div tel nog steeds niet binnen pas na 6.5 week een klein briefje ,de schade valt niet onder uw dekking genoemt word enkele nummertjes van de voorwaarden.
Die ik natuurlijk nooit heb gekregen.
Bij het afsluiten wilde ik de allrisk met alle mogelijke dekking mogelijkheden,ik wat tegen alle mogelijkheden verzekert dacht ik .
Niet tegen vandalisme,schade thuis opgelopen ,Het voertuig MOEST binnen staan 22.00 uur tot 07.00 uur dat was NIET verteld natuurlijk.
Moet je maar eens googlen op RADAR/TV en Orion Direkt honderden klachten !!!!
Maar als je een schade meldt word je 6 keer doorverbonden en als je in de wacht staat is plots de verbinding verbroken.
Bel ik voor de 2e keer weer hetzelfde .
Na 4 pogingen een sjagerijnige man die wel een schade formulier toe stuurt altans dat word belooft.
Na een week nog maar eens gebeld weer een probleem na 50 min proberen weer een belofte ivm toesturen schadeformulier.
Na ruim een week wel een brief maar geen schadeformulier ik weer bellen nu ging het wel snel 23 min .
Daar niets bekent van mijn schade melding word verteld dat ik een schade binnen 24 uur moet melden.
Weer een schade formulier aangevraagt na 4 dagen eindelijk binnen.
Vul het netjes in en stuur het aangetekend op .
Hoor 3 weken niets bel zelf maar weer na div doorverbindingen .
Word verteld de schade word NIET uitgekeert.
Ze konden wel 4 regeltjes opnoemen ivm mijn schade niet was gedekt.
Vraag ik om dit dan dmv een brief kan ontvangen zou direkt verzonden worden na 4 weken en div tel nog steeds niet binnen pas na 6.5 week een klein briefje ,de schade valt niet onder uw dekking genoemt word enkele nummertjes van de voorwaarden.
Die ik natuurlijk nooit heb gekregen.
Bij het afsluiten wilde ik de allrisk met alle mogelijke dekking mogelijkheden,ik wat tegen alle mogelijkheden verzekert dacht ik .
Niet tegen vandalisme,schade thuis opgelopen ,Het voertuig MOEST binnen staan 22.00 uur tot 07.00 uur dat was NIET verteld natuurlijk.
Moet je maar eens googlen op RADAR/TV en Orion Direkt honderden klachten !!!!
- Ton BlingBling
- Adverteerder
- Contacteer:
Als je de auto overschrijft en kopie vrijwaring bij doet kan je per heden opzeggen.
Omdat je dan de auto z/g heb verkocht kan je de verzekering gelijk stoppen/beeindigen.
Schrijf je hem dezelfde dag terug op je eigen naam verzeker je hem gewoon bij de eerste de beste.
Is een tip die ik heb gehad van iemand die bij orion-direkt werkte.
Maar die zelf ook niet echt happy was !.
Omdat je dan de auto z/g heb verkocht kan je de verzekering gelijk stoppen/beeindigen.
Schrijf je hem dezelfde dag terug op je eigen naam verzeker je hem gewoon bij de eerste de beste.
Import Auto's en onderdelen uit de USA , VAN AANKOOPKEURING TOT RDW KEURING :)
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
www.mustangcountry.nl - www.countrypartsusa.nl - skype : Ton van Broekhoven
Mischief Mustang Coupe 72 - Mach I 71 557ci projekt - 2006 Mustang Cabrio Screaming Yellow .
Ton BlingBling schreef:Als je de auto overschrijft en kopie vrijwaring bij doet kan je per heden opzeggen.
haha ja dat truukje kende ik al Ton,heb k volgens mij al ooit eens gedaan.
Maar k denk dat k nu maar gewoon ff wacht tot de termijn voorbij is.
Kan k ff rustig zoeken naar een goede(betere)verzekering.
Bij de eerste de beste verzekering verzekeren kan mischien beter zijn maar mischien ook nog slechter of net zo slecht als bij Orion, en 2x overschrijven is ook weer 25 euro dacht k.
1968 Mustang Coupe 289ci.V8
1990 Opel A corsa GSI
1990 Opel A corsa GSI
- Ando
- Donateur 2014
- Contacteer:
Nationale Nederlanden staat niet in het rijtje....
Founder of Mustang Valley
There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3
Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3
Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl