Verslag en Foto's Mustang Valley 2007
Moderator: Shelby GT-H
-
mustangdream
Dit was voor mij niet echt een geplande meeting... Ik was afgelopen week op de verjaardag van mijn nichtje en mijn oom vroeg om wat data van meetings. Waar deze meeting ook even ter sprake kwam...
En jawel hoor, niet in de Mustang vanochtend, maar in een caddy naar Capelle aan de Ijsel gaan rijden
Het was voor ons niet een heel erg lang bezoek... maar wel weer lekker rood in het gezicht... en voor volgend jaar wordt dit voor mij in ieder geval een geplande meeting!!!
Aantal kiekjes gemaakt: http://fotoboek.reemeyer.nl
Groet, Paul
En jawel hoor, niet in de Mustang vanochtend, maar in een caddy naar Capelle aan de Ijsel gaan rijden
Het was voor ons niet een heel erg lang bezoek... maar wel weer lekker rood in het gezicht... en voor volgend jaar wordt dit voor mij in ieder geval een geplande meeting!!!
Aantal kiekjes gemaakt: http://fotoboek.reemeyer.nl
Groet, Paul
Dit was mijn eerste Mustang meeting
Was er heel vroeg bij, pas 3 auto's .. En daar stond ik dan, klaar met me camera en een statief ( voelde me niet zo goed, dus dan maar statief mee voor gemakheid ) Mijn seat leon stond zelfs nog op een lege parkeerplaats.
Rond uur of 12 toch maar mijn broertje gaan halen. Kwam terug en toen was het druk!
Vele mooie mustang's ! En dus vollop genoten van de warme weer! (en de mustang's) Foto's komen iets later..
Was er heel vroeg bij, pas 3 auto's .. En daar stond ik dan, klaar met me camera en een statief ( voelde me niet zo goed, dus dan maar statief mee voor gemakheid ) Mijn seat leon stond zelfs nog op een lege parkeerplaats.
Rond uur of 12 toch maar mijn broertje gaan halen. Kwam terug en toen was het druk!
Vele mooie mustang's ! En dus vollop genoten van de warme weer! (en de mustang's) Foto's komen iets later..
plekje vooraan ,, ?? wees blij dat het een geslaagde dag was
als vooraan had willen staan moet je vroeg aantreden ,, thats live
als vooraan had willen staan moet je vroeg aantreden ,, thats live
1970TwisterSpecial schreef:Samen met Alex en Richard, beiden met hun dames, en de kids, waarvan de jongste 3 weken, reed ik vanaf Coldenhove naar Barendrecht.
Omdat de A20 gedeeltelijk afgesloten was voerde de route over de dijk naar Vlaardingen, waar we vlak voor de Beneluxtunnel de A4 op draaiden.
Hierdoor kwamen we iets later aan in Barendrecht, waar al een autootje of 20 stond te wachten.
Dat het rijden met zo'n grote groep problemen geeft was wel te verwachten.
Hoewel ik de snelheid op de rijksweg rond de 80 km/h hield, hoorde ik later dat sommigen de afslag hadden gemist.
Marcel & Marcel [Buick] stonden wederom te filmen vanaf het viaduct, en niet veel later reden we het meetingterrein op.
Daar werden we helemaal naar achter gedirigeerd.
Ando, ik dacht dat ik een plekje vooraan had gereserveerd ?
Ook had Ando waarschijnlijk een waterleiding lekgeprikt afgelopen week,
want waar ik de Mustang parkeerde was het nog verdomd drassig![]()
Er werden verschijdene zoektochten georganiseerd om de deelnemers te vinden van de kleppendekselrace,
zodat de races na enig oponthoud eindelijk konden beginnen.
Wederom waren de verschillen minimaal.
Marc ontving de 3e prijs, Andre de 2e, en ikzelf mocht de 1e prijs in onvangst nemen.
De prijzen voor de auto's konden helaas niet aan de bestuurders worden uitgereikt.
Misschien dat mensen 't kenteken niet uit het hoofd wisten,
of dat ze al vertrokken waren voor de opkomende buien die voorspeld waren.
Jammer genoeg mocht het niet droog blijven,
en terwijl we wegreden op weg naar huis begon het al te regenen.
Aan Ando en alle anderen die hebben meegewerkt aan deze meeting: Graag tot volgend jaar.
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour.
Sit with a pretty girl for an hour, and it seems like a minute !
[img]http://www.usflag.org/animate/flagwave2.gif[/img]
- DennisStang
Mustang Valley (met filmpje!!)
Het was inderdaad weer genieten!
Vanmorgen eerst bij Roy (American Horse Power) in Huissen verzameld om vervolgens na een kop koffie richting Capelle te gaan. Onderweg hebben Rob en Roelof zich nog bij de stoet aangesloten. Nog even een tussenstop gemaakt in Barendrecht om de groep nog groter te maken en vervolgens richting het Schollebos in Capelle a/d IJssel..
Het was super georganiseerd crew! Op de terugweg zoals velen regen gehad, maar desondanks was het een mooie dag!
Ik heb nog even een filmpje in elkaar geflanst...
Filmpje Mustang Valley 2007
Greetz,
Dennis.
Vanmorgen eerst bij Roy (American Horse Power) in Huissen verzameld om vervolgens na een kop koffie richting Capelle te gaan. Onderweg hebben Rob en Roelof zich nog bij de stoet aangesloten. Nog even een tussenstop gemaakt in Barendrecht om de groep nog groter te maken en vervolgens richting het Schollebos in Capelle a/d IJssel..
Het was super georganiseerd crew! Op de terugweg zoals velen regen gehad, maar desondanks was het een mooie dag!
Ik heb nog even een filmpje in elkaar geflanst...
Filmpje Mustang Valley 2007
Greetz,
Dennis.
Groet,
Dennis.
SOLD <<< Silver Blue '66 hardtop, vinyl top, 289 Cui, AT, PS >>> SOLD
Weer rustig aan zoekende, nu naar een '67-'68 coupé V8..
Dennis.
SOLD <<< Silver Blue '66 hardtop, vinyl top, 289 Cui, AT, PS >>> SOLD
Weer rustig aan zoekende, nu naar een '67-'68 coupé V8..
to iii toii toiiii ,, drukker dan 2007 dit was 2007 en zeer geslaagd ik heb er helaas alleeen maar aan meegeholpen door er te zijn ,, het was suppeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrr
Put your hand on a hot stove for a minute, and it seems like an hour.
- 65-fastback
het was een top meeting;
alles goed geregeld, betaalbaar en goed vertoewen bij het restaurant
en goede muziek (alleen wel hard als je voorin een plekje hebt gevonden)
+ voor mij zo prettig dat mijn stang ons veilig heen en terug heeft gebracht.
na de resto is ie nog niet zo ver geweest en ook de snelweg pakte goed uit (wel doof van mijn uitlaten).
volgend jaar in gespoten conditie, in de zomer gaat ie de cabine in.
alles goed geregeld, betaalbaar en goed vertoewen bij het restaurant
en goede muziek (alleen wel hard als je voorin een plekje hebt gevonden)
+ voor mij zo prettig dat mijn stang ons veilig heen en terug heeft gebracht.
na de resto is ie nog niet zo ver geweest en ook de snelweg pakte goed uit (wel doof van mijn uitlaten).
volgend jaar in gespoten conditie, in de zomer gaat ie de cabine in.
Ford Mustang 1965 fastback extreme street/strip; '69 408w, TKO600,
the Shelby recreation + 1969 MACH 1, both currently under construction.
Harley Davidson Fatboy 2003 anniversary
the Shelby recreation + 1969 MACH 1, both currently under construction.
Harley Davidson Fatboy 2003 anniversary
- crimson_lion
buick schreef:Na lang wachten hebben wij gelukkig op tijd het kenteken gekregen.
Het is toch leuk als de eerst meeting,waar je met je nieuwe aanwinst heen gaat, in je eigen dorp is.
En hier bij willen we iedereen bedanken die deze geslaagde dag mogelijk heeft gemaakt.
Groetjes M&M.
heb een paar keer naar jullie mustang gekeken
hij is echt heel mooi
wees er zuinig op
en veel rijplezier toegewenst
gr dre
The legend lives
Na een tijdje afwezig te zijn, de rooie bak weer eens gestart en met een aankomend mustang-rijder naar Cappelle afgereisd,
weer verassend om oude bekenden te zien en de hand te schudden, en oohhh wat een boel mustangen zeggg.
Sjappooooo voor de organisatie.
De terugreis gaat bij mij altijd met een fikse omweg en ditmaal in de af en toe fikse regenbui-en, zodat ik eens goed kon zien waar het eventueel lekt, en inderdaad mag ik eens de raamrubbers goed nazien.
Ik heb de planning om mijn blok eens lekker uit elkaar te halen en voorzien van nieuwe onderdelen, dus dit was voor mij de laatste keer van het jaar dat ik aanwezig was.
weer verassend om oude bekenden te zien en de hand te schudden, en oohhh wat een boel mustangen zeggg.
Sjappooooo voor de organisatie.
De terugreis gaat bij mij altijd met een fikse omweg en ditmaal in de af en toe fikse regenbui-en, zodat ik eens goed kon zien waar het eventueel lekt, en inderdaad mag ik eens de raamrubbers goed nazien.
Ik heb de planning om mijn blok eens lekker uit elkaar te halen en voorzien van nieuwe onderdelen, dus dit was voor mij de laatste keer van het jaar dat ik aanwezig was.
- MustangMan010
- †
- Contacteer:
Voor diegene die de Topic(nog)niet gevonden hebben met de link naar de foto's.Hier dus.....Mustang Valley
@ Aron,leuk je weer eens gezien te hebben na lange tijd en suc6 met de motor uit elkaar halen.Begin dan tegen die tijd maar een Topic met projekt nummer......
Je weet dat we gek zijn op foto's hier.
Mark
@ Aron,leuk je weer eens gezien te hebben na lange tijd en suc6 met de motor uit elkaar halen.Begin dan tegen die tijd maar een Topic met projekt nummer......
Je weet dat we gek zijn op foto's hier.
Mark
'67 Mustang V8 DeLuxe 289ci, "Kawasaki Ninja Blue"
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
'06 Mustang V6 Premium,Tungsten Grey,Pony+Interior Upgrade Package.Southern California Special,only 600 built !!
Should a man in his 50's be allowed to drive a V8 Mustang !!!
Ando en iedereen de Mustang Valley weer mogelijk hebben gemaakt,
het was weer schitterend. Goede muziek (niet te hard) die overal kon horen. Gezellig, zonnig (helaas thuis niet) dus zeker weer tot volgend jaar.
ps.sorry Marcel dat ik je niet gedag zei, had je niet gezien m'n vrouw zei
het pas later.
Lex
het was weer schitterend. Goede muziek (niet te hard) die overal kon horen. Gezellig, zonnig (helaas thuis niet) dus zeker weer tot volgend jaar.
ps.sorry Marcel dat ik je niet gedag zei, had je niet gezien m'n vrouw zei
het pas later.
Lex
EX--Baby-blue, wit-vinyldakje en pony interieur--
Pluk de dag >> morgen kan de benzine op zijn.
http://www.cardomain.com/ride/3092830
Pluk de dag >> morgen kan de benzine op zijn.
http://www.cardomain.com/ride/3092830