Hoi,
Ik ben begonnen om onderdelen van mijn mustang te verwijderen en ik ben van plan om deze te stralen. Wat voor primer moet ik gebruiken voor de afwerking, 1 component, 2 component, zink primer, etc. ? De uiteindelijke lak moet uiteraard niet aangevreten worden.
Dennis
Primer
Moderator: Shelby GT-H
ja, de epoxy primer is het beste dat er is.masker niet alleen voor de stank,zeer schadelijk voor gezondheid.dus ook handschoenen aan!
eoxyprimer is het beste ondergrond om over heen te plamuren!
wij hebben een test gedaan met verschillende primers,deze op blanke plaat verwerkt en in weer en wind,4 mnd laten liggen.je raad het al ,de plaat met epoxyprimer was onaangetast,terwijl bij andere al enige sporen te ontdekken waren.nu moet primer wel afgedekt worden door lak ,voor optimale werking,maar deze test zegt al genoeg.
gr erwin
eoxyprimer is het beste ondergrond om over heen te plamuren!
wij hebben een test gedaan met verschillende primers,deze op blanke plaat verwerkt en in weer en wind,4 mnd laten liggen.je raad het al ,de plaat met epoxyprimer was onaangetast,terwijl bij andere al enige sporen te ontdekken waren.nu moet primer wel afgedekt worden door lak ,voor optimale werking,maar deze test zegt al genoeg.
gr erwin
mustang 68 302 engine
ford bronco 83,302 4x4-verkocht
ford bronco 83,302 4x4-verkocht
-
6-banger