Pagina 1 van 1

report

Geplaatst: za 26 jun, 2004 09:28
door Andre
Toch leuk zo'n report, als ik goed begrijp is het alleen mogelijk voor mustang's vanaf 67, dus dat betekent dat ik met mijn 66er buiten de boot val(is wel eens vaker gebeurt).
Jammer maar helaas :ashamed:

Groeten Andre

Geplaatst: za 26 jun, 2004 10:00
door 72grande
Marc,

De foto staat er (één / vergeten...). Ik heb hem gelijk klikbaar gemaakt naar groot formaat.

Dat groot formaat verdient-ie wel, want ik vind het een erg mooie en erg originele auto. En daar houd ik wel van...

Leuk ook dat je je report hiet neerzet. Wat mij opvalt is dat jouw auto bijna aan het einde van het modeljaar 1967 zit. Volgens mij ging men in de maand augustus over naar het nieuwe modeljaar.

Ook weer een auto uit de Los Angeles area; dealer Ralph Williams is er niet meer.

Bedankt voor het plaatsen!

Marc

Geplaatst: za 26 jun, 2004 14:08
door Marcel
Leuk weer een report erbij,en helemaal top dat je kaartjes gevonden uit die tijd..

Ik zou bijna een "67 willen gaan kopen alleen al voor het report..



Marcel

Geplaatst: za 26 jun, 2004 15:32
door 1BADGT500
Wat mij vaak opvalt dat auto's zo lang te koop staan. Met zo'n report kan je dat goed zien, omdat de data er op staan. Zij worden door een dealer besteld en dan zie je dat ze soms maandenlang op de dealerlot staan. Mijn auto heeft ook iets van 3 maanden gestaan. Jouw auto is op 28 juli 1967 gebouwd en pas op 20 feb 1968 verkocht. Dat is een dik half jaar.

Geplaatst: za 26 jun, 2004 20:24
door Wim67
Geweldig Marc
Zo komen er heel wat feiten boven water.
Het verbaasd mij dat jouw late 67- er nog steeds een 2V carb heeft.
Terwijl die van Erwin vlak na die van mij is geproduceerd met een 4V carb. (allebei vroege 67- ers)
Groetjes, Wim

Geplaatst: za 26 jun, 2004 20:31
door tminus3
Wim67,

Het feit of je auto is uitgerust met een 2V- of 4V carburateur heeft niks te maken met wanneer hij uit de fabriek is komen rollen, maar met welke optionele motor hij Mustang besteld was. C-code is een 'regular fuel' 2V 289, A-code is een 'premium fuel' 4V 289.
Het zelfde geld voor letere bouwjaren waarbij je o.a. kon kiezen tussen een 2V- en 4V 302 en 351 motor.

Geplaatst: za 26 jun, 2004 21:01
door Wim67
Ik had begrepen dat Ford halverwege 67 overging van 2V naar 4V carb.
Bedankt voor je antwoord, groetjes

Geplaatst: zo 27 jun, 2004 08:43
door Erwin
Marc, mooi rapport en mooie auto!
Wat gaaf, die kaartjes die je vond!
Groet,
Erwin.

Re: Voor wie het interesseert: Mijn Kevin Marti report

Geplaatst: zo 26 dec, 2010 15:32
door joost-68er coupe
Ik heb bij mijn Mustang nog het orginele documet hoe de auto gelevert is in 1968
beetje vergeelt en de randjes aangevreten maar te lezen haha

Re: Voor wie het interesseert: Mijn Kevin Marti report

Geplaatst: zo 26 dec, 2010 19:29
door Vincent
Ik kan klikken op de klink wat ik wil (http://mustang66.demon.nl/coppermine-1. ... rge%29.JPG" onclick="window.open(this.href);return false;) maar werkt niet echt hier.

Re: Voor wie het interesseert: Mijn Kevin Marti report

Geplaatst: zo 26 dec, 2010 21:02
door tminus3
Dit topic, en dus ook de link, is uit 2004. Goede kans dat de link na jaren gebroken is.

Re: Voor wie het interesseert: Mijn Kevin Marti report

Geplaatst: zo 26 dec, 2010 22:15
door Vincent
Ja daar ben ik ook bang voor...
Was wel benieuwd eigenlijk :D

Re: Voor wie het interesseert: Mijn Kevin Marti report

Geplaatst: ma 27 dec, 2010 01:56
door razor68blade
lol, is gewoon een topic uit 2004 !! :D