TMCN Meeting Oost (Didam) 15 en 16 september

Hier staan alle links en verslagen van de 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 en 2008 meetings.........

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
78ghiaT5
Super User
Berichten: 7053
Lid geworden op: do 07 apr, 2005 15:09
Locatie: Den Haag

Bericht door 78ghiaT5 »

moet ik toch echt weer eens een keer voor ze gaan schrijven. als ik tenminste weer wil... ben er nog niet helemaal uit wanneer.

harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Gebruikersavatar
Mustangdriver
Berichten: 2517
Lid geworden op: wo 19 nov, 2003 11:55
Locatie: Aalst Belgium
Contacteer:

Bericht door Mustangdriver »

Ik ben er in ieder geval weer bij in Didam, alleen of met nog drivers, 1 of 2 dagen dat weet ik nog niet.

Geoffrey
1966 fastback in Clearwater Aqua, 302ci en AOD

16th Flanders Mustang Event, zondag 23 juni 2013

www.mustangdrivers.be The Belgian Mustangsite

http://www.mustangdrivers.be/webdesign.html
Gebruikersavatar
Mustang-76
Berichten: 164
Lid geworden op: wo 04 jul, 2007 17:23
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Mustang-76 »

Weet iemand uit ervaring, of je wat betreft meeting in Didam......ook alleen de zondag kan gaan ?
En is dan de overnachting op zaterdag dan wel mogenlijk ?

Zaterdag overdag kunnen wij waarschijnlijk niet !

Groetjes, Henny & Monique
Tijdelijk op zoek naar:
Mustang III V8 op LPG of andere Amerikaan V8 op LPG


[url=http://picasaweb.google.nl/MustangV8power/][b][u]Foto's[/u][/b] van mijn (ex) Mustang II Ghia V8[/url]
Gebruikersavatar
walter
Berichten: 1150
Lid geworden op: di 29 jun, 2004 21:07
Locatie: Neerpelt (België)
Contacteer:

Bericht door walter »

Je kunt uiteraard ook alleen op zondag gaan. Als je wil overnachten kan dat ook. Neem even contact op met Reiny voor de details: evenementen@fordmustangclub.nl
Gebruikersavatar
mustangman
Berichten: 377
Lid geworden op: za 22 mei, 2004 15:33
Locatie: Zuid Nederland
Contacteer:

Mustang meeting Didam

Bericht door mustangman »

Dames en heren van het forum,

Daar de Pony Corral nummer 3 nog even op zich laat wachten en wij al een aantal aanmeldingen voor overnachting en diner hebben, wil ik al vast e.e.a. over de meeting te Didam op dit forum vermelden:

Op 15 en 16 september aanstaande is het weer zover. Team Mustang Center Nederland organiseert haar 13e Internationale Mustang meeting bij Partycentrum Boszicht/Juffrouw Tok in Didam. Het programma bestaat zoals vanouds uit een tweedaagse meeting.

Op de zaterdag begint het programma om 12.00 uur. Op de zaterdagavond de mogelijkheid om samen met T.M.C.N., wel voor eigen kosten, lekker te gaan eten bij Juffrouw Tok. Vorig jaar was dit wederom een groot succes en wij hopen dat de groep dit jaar nog groter zal zijn. Verder zal er tijdens het diner een gelukkige winnaar bekend gemaakt worden, door middel van een loterij, die de hotel en diner kosten krijgt terug gestort op zijn/haar rekening.

Op de zondag is er nog meer te doen, want het is de dag dat de Mustangs gejureerd worden door een deskundige jury. Tevens is de zondag de dag dat de standhouders hun opwachting maken. Ook wordt de kleppendekselrace gehouden en de prijzen voor de Concours driven, Street driven en Modified Mustangs in diverse klassen en bouwjaren zullen worden uitgereikt. Gedurende het gehele evenement kunt u genieten van de vele Mustangs en alles wat er bij hoort. Zoals gezegd hebben wij het voor de kinderen wederom groots aangepakt. Op zondag zal er voor de diverse leeftijdscategorieën opnieuw een leuke wedstrijd worden gehouden. U ziet dat aan iedereen is gedacht. Het is een weekend voor het gehele gezin.

Voor informatie betreffende voorzieningen of hotel arrangementen in de directe omgeving of het gezamenlijke eten kunt u contact opnemen met de evenementencoördinator van T.M.C.N. Reiny van Uden, onder telefoonnummer 0413-850289 of via evenementen@fordmustangclub.nl . (zie onderstaande prijzen)
Voor opgave van de kleppendekselrace kunt u contact opnemen met Erik Engler via zijn e-mail adres: erik.engler@skynet.be .
Het weer blijft natuurlijk altijd een factor, maar we gaan opnieuw voor een geweldige opkomst!

Overnachting op basis logies ontbijt;
1 persoonskamer € 55,00
2 persoonskamer € 65,00
Andere kamers op aanvraag mogelijk.

Avond diner Juffrouw Tok te Didam op zaterdagavond:
Toks Kluivenparade € 15,50 p.p. excl. drankjes

In tegenstelling tot voorgaande jaren, dient er na aanmelding vooraf de kosten voor het hotel en diner betaald te worden. Verdere info hierover krijgt u na de aanmelding.

Mochten jullie nog vragen hebben dan kunt u deze mailen naar:

evenementen@fordmustangclub.nl

Namens T.M.C.N.

Reiny van Uden
Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5533
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Reiny, is er een flyer beschikbaar, zodat ik het misschien op het MOCGB kan posten
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley since 2009
Gebruikersavatar
Mustang-76
Berichten: 164
Lid geworden op: wo 04 jul, 2007 17:23
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Mustang-76 »

Hoiiiiiiiii allemaal,

Zit nog even te wachten op antwoordt van de evenementen admin. van de Mustang club.
Of het wel zin heeft om zaterdag avond naar Didam te komen (overnachting) omdat we zaterdag overdag niet kunnen !
En even afwachten wat dat gaat kosten (voor 2 personen)

Voor de gene die dit lezen, en al info hebben ? mail het dan even naar ons door.

Het zou trouwens ook wel makkelijk en leuk zijn om een appart II onderwerp/topic op dit forum te kunnen krijgen.
Misschien als we de koppen eens bij elkaar steken ?
(dacht o.a. ff aan 78ghiaT5, Ratrod, Kors, mustangpatje, Cobra302, en ik zei de gek mustang-76 enz. enz.

Idee ??????????? en is dit mogenlijk ??????????
Tijdelijk op zoek naar:
Mustang III V8 op LPG of andere Amerikaan V8 op LPG


[url=http://picasaweb.google.nl/MustangV8power/][b][u]Foto's[/u][/b] van mijn (ex) Mustang II Ghia V8[/url]
Gebruikersavatar
Mustang-76
Berichten: 164
Lid geworden op: wo 04 jul, 2007 17:23
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Mustang-76 »

hahahaha,
Vraag ik weer eens wat..................op het momend dat ik vorig bericht plaatste........kwam mustangman gelijktijdig met al wat antwoorden :D
Tijdelijk op zoek naar:
Mustang III V8 op LPG of andere Amerikaan V8 op LPG


[url=http://picasaweb.google.nl/MustangV8power/][b][u]Foto's[/u][/b] van mijn (ex) Mustang II Ghia V8[/url]
Gebruikersavatar
78ghiaT5
Super User
Berichten: 7053
Lid geworden op: do 07 apr, 2005 15:09
Locatie: Den Haag

Bericht door 78ghiaT5 »

wat voor een II-topic zou dat moeten zijn dan? denk niet dat onze mded-forummers erop zitten te wachten, want dan moet er ook een III-topic komen, een IV-topic enz. enz.

overigens had ik al zoiets gedaan, maar dat was meer om de II-rijders wat meer aan het posten te krijgen over hun Mustang II/project. heeft nog niet veel resultaat gehad... zie topic: Waar zijn de II-rijders gebleven?

harry
8F04F175384 = Ford T5 II Ghia 1978 Gold-Brown metallic
6F04F211683 = Mustang II Ghia 1976 'Silver Luxury Group'
Goud en Zilver... een Olympische combinatie!
8F02Z138253 = Mustang II Coupe 1978 (deceased)
Gebruikersavatar
Aron66
Retired Moderator
Berichten: 3907
Lid geworden op: vr 05 nov, 2004 17:17
Locatie: Mestreech
Contacteer:

Bericht door Aron66 »

mustang-76 schreef:hahahaha,
Vraag ik weer eens wat..................op het momend dat ik vorig bericht plaatste........kwam mustangman gelijktijdig met al wat antwoorden :D
gelijktijdig, nou ja, 2 hele dagen.

Enne, aub geen nieuwe onderwerpen in een bestaand topic openen, dat werkt een beetje onoverzichtelijk.

Wat je vraag betreft, Harry geeft het antwoord al.


Aron
Gebruikersavatar
Mustang-76
Berichten: 164
Lid geworden op: wo 04 jul, 2007 17:23
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Mustang-76 »

:( zal m'n II enthousiasme wel weer indammen.
Tijdelijk op zoek naar:
Mustang III V8 op LPG of andere Amerikaan V8 op LPG


[url=http://picasaweb.google.nl/MustangV8power/][b][u]Foto's[/u][/b] van mijn (ex) Mustang II Ghia V8[/url]
Gebruikersavatar
Neko-
Donateur 2014
Berichten: 5306
Lid geworden op: di 04 jul, 2006 19:05
Locatie: Utrecht

Bericht door Neko- »

September belooft weer wat... Eerst Landgraaf. Lekker van 7 tot 10 september op de camping met de bende van Ford Team Utrecht, de 9e het EFE... en dat weekend erop ben ik er alleen zondag.

Hoe moet ik ooit augustus doorkomen :D
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gebruikersavatar
gert-jan
Berichten: 1656
Lid geworden op: di 24 apr, 2007 20:07
Locatie: nabij 't fean

Bericht door gert-jan »

@Reiny

Vorig jaar was er ook een toertocht. Dit jaar ook weer?

Gert-Jan
1968 Mustang Coupe 289
1974 VW412e
Gebruikersavatar
stefke
Berichten: 846
Lid geworden op: zo 13 feb, 2005 15:22
Locatie: Hier en niet daar

Bericht door stefke »

Ik heb een vraagje. Wij zijn van plan om 16 september naar Didam te gaan en mee te doen met de show. Kan iemand me vertellen hoe, wat, welke weg ik moet hebben voor het inschrijven? (persoon). Moet je bijv. lid zijn van de TMCN? etc. etc.

We zijn al een keer of 2 a 3 wezen kijken, maar omdat onze mustang nu klaar is willen we ook meedoen ook.
'71er grande
'66er coupe,
'69 Mach 1 Project
Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5533
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Je moet lid zijn van TMCN,
maar ik heb geen idee tot wanneer de inschrijving geopend is.
Lid worden : http://www.fordmustangclub.nl/Form2mail/formulier.html
Inschrijven is bij Pyt Jaarsma: info@automobielbedrijfjaarsma.nl
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley since 2009
Gesloten

Terug naar “Alle meetings 2003 t/m 2008”